Staand of zittend afvegen?

19-03-2018 12:56 232 berichten
Naar aanleiding van een opmerking in een ander topic dat mij erg verbaasde: hoe veeg jij je billen af? Terwijl je zit of ben je al gaan staan (ervan uitgaan dat je niet staand poept)?

TO trapt af: zittend natuurlijk! Waarom zou je al gaan staan? Dat is toch veel viezer?

Staand of zittend afvegen?

Totaal aantal stemmen: 224

Staand (16%)
Zittend (74%)
Ik heb een bidet (1%)
Eerst zittend, dan staand (7%)
Ik weet het niet (2%)
ywtje schreef:
19-03-2018 21:02
Dat gebeurt bij mij ook niet hoor, als ik buigend voorover sta dan gaan ze eerder nog verder uit elkaar om goed te kunnen poetsen. Hoef ik niks voor te doen haha
Misschien heb ik dan te dikke billen voor de sta-methode, haha!
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
19-03-2018 20:30
Mijn gewicht? Ik weeg 59kg.. Zou niet weten wat gewicht er mee te maken heeft?
Ik zie het gewoon niet voor me hoe je dat dan moet doen :biggrin:
Maar inmiddels dat filmpje gekeken, maar ben blij dat ik een voorover buigend, staande afveger ben. Voor mijn gevoel een stuk hygiënischer.
Niet met die hand in de pot, vraag me af als je een grote homp hebt neergelegd hoeveel mensen er dan weleens per ongeluk de drol aanraken bij het afvegen :rofl: iiieee
Nou... dat valt nog mee. Ik schijt niet zoveel als een koe of een olifant zou doen. Zo'n olifantenplakaat past niet in mijn pot.
World of Warcraft: Legion
Ik veeg mijn billen niet, ik poets mijn anus.
Labalade schreef:
19-03-2018 21:15
Ik vraag me dan weer af hoe vrouwen hun tampon indoen: met de blote vinger of eerst een wcpapiertje erom?
Maar goed, daar gaat dit topic niet over..
:rofl: :rofl:

Ik leer hier nog eens nieuwe dingen, staand je billen afvegen en met wc papier je tampon in doen. Dat laatste lijkt mij niks, dan heb je toch op een gegeven moment allemaal resten wc papier in je? En je handen moet je sowieso wassen met of zonder wc papier om je vinger:p
anoniem_311761 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 21:46
0.59% gewijzigd
Ik lach me dood om al die plastische omschrijvingen :D . Daar gaat de mythe dat vrouwen niet poepen! Op Enn na dan.
Ik vind hier dingen van.
amarna schreef:
19-03-2018 20:49
Welkom bij de club der staanden :-D
Thanks! :proud:
Westworld schreef:
19-03-2018 21:46
:rofl: :rofl:

Ik leer hier nog eens nieuwe dingen, staand je billen afvegen en met wc papier je tampon in doen. Dat laatste lijkt mij niks, dan heb je toch op een gegeven moment allemaal resten wc papier in je? En je handen moet je sowieso wassen met of zonder wc papier om je vinger:p
Dat ligt eraan, met Aldi huismerk waarschijnlijk wel maar met ultrastevigedriedubbellaagse Page wsl niet.
Het schijnt ook dat je die tampons met absorberende zijvleugeltjes eerst een beetje moet openwapperen want anders werkt het niet. En dan breng je een soort gewatteerde kogel in. Handige weetjes altijd.
Sabeltandcavia schreef:
19-03-2018 21:46
Ik lach me dood om al die plastische omschrijvingen :D . Daar gaat de mythe dat vrouwen niet poepen! Op Enn na dan.
Ja, en die mythe houd ik in stand! Wát een topic!
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
:rofl:
Wat een heerlijk topic zo aan het eind van de dag! :jump:

Mijn bijdrage:
  • zittend;
    pleepapier vouwend (minstens drie lagen);
    Lift mijn rechterbil iets op tijdens het poetsen (buitenom dus) ;
    van voor naar achter vegend (natuurlijk);
    heb mijn hand nog nooit in een wcpot gestopt. Niet met afvegen tenminste... (wel een keer autosleutels achterna gedoken);
    wist tot vandaag niet dat je ook staand je achterste kon afvegen en kan me niet voorstellen hoe en waarom dan...

En nu lekker slapen :-)
Afbeelding

Die plastische beschrijvingen van sommige hier. geweldig.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Tjee...wil net gaan slapen en kijk nog even op het forum...
Weer zo’n openbaring als het topic hoe je je bh aan of uit doet... :rofl:
Weltrusten!
...En zo leer je elke dag weer iets nieuws: hoe is het mogelijk dat er mensen zijn die staand afvegen!
Dat moet dan toch haast zijn omdat je heel vroeger als kind -toen je ouders je hielpen afvegen- nooit meegekregen hebt dat als je het zelf gaat doen dat je dan blijft zitten?
Ik vraag me af hoe de ouders van de staanders afvegen - zouden de staanders dat na willen vragen? :proud:
Ik sta.. en ik ben er trots op.

Bij het vegen sta ik half voorover gehurkt boven de pot.
Geen drollen die de kans krijgen om dan naast de pot te komen. Het is immers na de grote daad 😁

In vele landen gebruiken ze een waterstraal als afveeg methode wat best goed werkt. En de Japanse wc is echt geniaal. Warme straal tussen de bips en drogen met een föhn. Met een bijpassend muziekje op de achtergrond. Schoner krijg je ze niet.
Oprechte vraag:
Weten jullie het van je partner?
Ik wist het niet en bij navraag en na uitleg over dit topic blijkt hij ook (half) staande te vegen.
Overigens verklaarde hij ons op dit forum voor gek dat we zulke dingen uitgebreid bespreken :-D
amarna schreef:
20-03-2018 08:53
Oprechte vraag:
nee. Wij proberen nog een beetje de schijn op te houden.
Poepen (etc) met de deur dicht :)
Troost je amarna.de mijne vond het ook idioot😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nou

Ik had laatste in december een enorme handblessure en moest daardoor anders gaan vegen en sindsdien werkt dat veel beter haha.
lilalinda schreef:
20-03-2018 08:59
nee. Wij proberen nog een beetje de schijn op te houden.
Poepen (etc) met de deur dicht :)
Ik ben er ook nooit getuige van geweest dus moest er expliciet naar vragen. Na 40 jaar....
Enn schreef:
19-03-2018 22:32
Ja, en die mythe houd ik in stand! Wát een topic!
Afbeelding
Zo meteen komt er een wedstrijdtopic over wie de langste en dikste drol kan draaien met foto's en al erbij. :mrgreen: Ik hoop alleen niet dat een forummer op het idee komt, om echt zo'n topic te beginnen!
MEFunny schreef:
20-03-2018 08:28
Ik sta.. en ik ben er trots op.

Bij het vegen sta ik half voorover gehurkt boven de pot.
Geen drollen die de kans krijgen om dan naast de pot te komen. Het is immers na de grote daad 😁

In vele landen gebruiken ze een waterstraal als afveeg methode wat best goed werkt. En de Japanse wc is echt geniaal. Warme straal tussen de bips en drogen met een föhn. Met een bijpassend muziekje op de achtergrond. Schoner krijg je ze niet.
Ik wil wel zo'n ding in huis. Maar ze zijn duur en ik moet dan waarschijnlijk contact hiervoor opnemen met mijn wooncorporatie. Ik kan niet op eigen houtje gaan breken.

O ja, dat muziekje. Er is een apparaat die het geluid van het urineren zou overstemmen. Japanse vrouwen lijken dat vervelend te vinden. De 音姫 (otohime) is hiervoor een oplossing. Letterlijk betekent het: geluidprinses.

Afbeelding
音姫
Toch blijf ik het niet snappen. Als je geplast hebt ga je toch ook niet staan om af te vegen?
hans66 schreef:
20-03-2018 09:36
Ik wil wel zo'n ding in huis. Maar ze zijn duur en ik moet dan waarschijnlijk contact hiervoor opnemen met mijn wooncorporatie. Ik kan niet op eigen houtje gaan breken.
Maar er zijn Japanse ‘opzetdingen’ die je over je bestaande wc-bril heen zet, en waardoor je volgens mij niet hoeft te breken?
Daar zit misschien wat in, Taralina.

Het bezoek zal dan misschien verbaasd reageren. "Hé, ik wou naar het toilet maar ik zie een rare WC-bril! Hoe zit dat, Hans?" Dan geef ik uitleg. Hun reactie: "Dat is toch duurder dan die paar rollen WC-papier. Daar wordt je kont toch ook schoon van?"
hans66 schreef:
20-03-2018 10:34
Daar zit misschien wat in, Taralina.

Het bezoek zal dan misschien verbaasd reageren. "Hé, ik wou naar het toilet maar ik zie een rare WC-bril! Hoe zit dat, Hans?" Dan geef ik uitleg. Hun reactie: "Dat is toch duurder dan die paar rollen WC-papier. Daar wordt je kont toch ook schoon van?"
Deze kwam ik laatst tegen en twijfel om aan te schaffen. Is gemakkelijk te installeren:
https://www.frissebips.nl/bidetnieuws/c ... gK9FPD_BwE
(Goeie website-naam trouwens :proud: )
amarna schreef:
20-03-2018 08:53
Oprechte vraag:
Ik wist het niet en bij navraag en na uitleg over dit topic blijkt hij ook (half) staande te vegen.
Overigens verklaarde hij ons op dit forum voor gek dat we zulke dingen uitgebreid bespreken :-D
Ik had het over dit topic en hij vroeg zich ook af hoe je dan staand afveegt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven