Overig
alle pijlers
Staand of zittend afvegen?
maandag 19 maart 2018 om 12:56
maandag 19 maart 2018 om 21:40
Nou... dat valt nog mee. Ik schijt niet zoveel als een koe of een olifant zou doen. Zo'n olifantenplakaat past niet in mijn pot.ywtje schreef: ↑19-03-2018 20:30Mijn gewicht? Ik weeg 59kg.. Zou niet weten wat gewicht er mee te maken heeft?
Ik zie het gewoon niet voor me hoe je dat dan moet doen
Maar inmiddels dat filmpje gekeken, maar ben blij dat ik een voorover buigend, staande afveger ben. Voor mijn gevoel een stuk hygiënischer.
Niet met die hand in de pot, vraag me af als je een grote homp hebt neergelegd hoeveel mensen er dan weleens per ongeluk de drol aanraken bij het afvegen iiieee
World of Warcraft: Legion
maandag 19 maart 2018 om 21:46
Ik leer hier nog eens nieuwe dingen, staand je billen afvegen en met wc papier je tampon in doen. Dat laatste lijkt mij niks, dan heb je toch op een gegeven moment allemaal resten wc papier in je? En je handen moet je sowieso wassen met of zonder wc papier om je vinger:p
anoniem_311761 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 21:46
0.59% gewijzigd
maandag 19 maart 2018 om 21:59
Dat ligt eraan, met Aldi huismerk waarschijnlijk wel maar met ultrastevigedriedubbellaagse Page wsl niet.Westworld schreef: ↑19-03-2018 21:46
Ik leer hier nog eens nieuwe dingen, staand je billen afvegen en met wc papier je tampon in doen. Dat laatste lijkt mij niks, dan heb je toch op een gegeven moment allemaal resten wc papier in je? En je handen moet je sowieso wassen met of zonder wc papier om je vinger:p
Het schijnt ook dat je die tampons met absorberende zijvleugeltjes eerst een beetje moet openwapperen want anders werkt het niet. En dan breng je een soort gewatteerde kogel in. Handige weetjes altijd.
maandag 19 maart 2018 om 22:32
Ja, en die mythe houd ik in stand! Wát een topic!Sabeltandcavia schreef: ↑19-03-2018 21:46Ik lach me dood om al die plastische omschrijvingen . Daar gaat de mythe dat vrouwen niet poepen! Op Enn na dan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 19 maart 2018 om 22:48
Wat een heerlijk topic zo aan het eind van de dag!
Mijn bijdrage:
- zittend;
pleepapier vouwend (minstens drie lagen);
Lift mijn rechterbil iets op tijdens het poetsen (buitenom dus) ;
van voor naar achter vegend (natuurlijk);
heb mijn hand nog nooit in een wcpot gestopt. Niet met afvegen tenminste... (wel een keer autosleutels achterna gedoken);
wist tot vandaag niet dat je ook staand je achterste kon afvegen en kan me niet voorstellen hoe en waarom dan...
En nu lekker slapen
dinsdag 20 maart 2018 om 07:05
...En zo leer je elke dag weer iets nieuws: hoe is het mogelijk dat er mensen zijn die staand afvegen!
Dat moet dan toch haast zijn omdat je heel vroeger als kind -toen je ouders je hielpen afvegen- nooit meegekregen hebt dat als je het zelf gaat doen dat je dan blijft zitten?
Ik vraag me af hoe de ouders van de staanders afvegen - zouden de staanders dat na willen vragen?
Dat moet dan toch haast zijn omdat je heel vroeger als kind -toen je ouders je hielpen afvegen- nooit meegekregen hebt dat als je het zelf gaat doen dat je dan blijft zitten?
Ik vraag me af hoe de ouders van de staanders afvegen - zouden de staanders dat na willen vragen?
dinsdag 20 maart 2018 om 08:28
Ik sta.. en ik ben er trots op.
Bij het vegen sta ik half voorover gehurkt boven de pot.
Geen drollen die de kans krijgen om dan naast de pot te komen. Het is immers na de grote daad
In vele landen gebruiken ze een waterstraal als afveeg methode wat best goed werkt. En de Japanse wc is echt geniaal. Warme straal tussen de bips en drogen met een föhn. Met een bijpassend muziekje op de achtergrond. Schoner krijg je ze niet.
Geen drollen die de kans krijgen om dan naast de pot te komen. Het is immers na de grote daad
In vele landen gebruiken ze een waterstraal als afveeg methode wat best goed werkt. En de Japanse wc is echt geniaal. Warme straal tussen de bips en drogen met een föhn. Met een bijpassend muziekje op de achtergrond. Schoner krijg je ze niet.
dinsdag 20 maart 2018 om 09:30
Zo meteen komt er een wedstrijdtopic over wie de langste en dikste drol kan draaien met foto's en al erbij. Ik hoop alleen niet dat een forummer op het idee komt, om echt zo'n topic te beginnen!
dinsdag 20 maart 2018 om 09:36
Ik wil wel zo'n ding in huis. Maar ze zijn duur en ik moet dan waarschijnlijk contact hiervoor opnemen met mijn wooncorporatie. Ik kan niet op eigen houtje gaan breken.MEFunny schreef: ↑20-03-2018 08:28Ik sta.. en ik ben er trots op.
O ja, dat muziekje. Er is een apparaat die het geluid van het urineren zou overstemmen. Japanse vrouwen lijken dat vervelend te vinden. De 音姫 (otohime) is hiervoor een oplossing. Letterlijk betekent het: geluidprinses.
音姫
dinsdag 20 maart 2018 om 10:01
Maar er zijn Japanse ‘opzetdingen’ die je over je bestaande wc-bril heen zet, en waardoor je volgens mij niet hoeft te breken?
dinsdag 20 maart 2018 om 10:34
Daar zit misschien wat in, Taralina.
Het bezoek zal dan misschien verbaasd reageren. "Hé, ik wou naar het toilet maar ik zie een rare WC-bril! Hoe zit dat, Hans?" Dan geef ik uitleg. Hun reactie: "Dat is toch duurder dan die paar rollen WC-papier. Daar wordt je kont toch ook schoon van?"
Het bezoek zal dan misschien verbaasd reageren. "Hé, ik wou naar het toilet maar ik zie een rare WC-bril! Hoe zit dat, Hans?" Dan geef ik uitleg. Hun reactie: "Dat is toch duurder dan die paar rollen WC-papier. Daar wordt je kont toch ook schoon van?"
dinsdag 20 maart 2018 om 10:40
Deze kwam ik laatst tegen en twijfel om aan te schaffen. Is gemakkelijk te installeren:hans66 schreef: ↑20-03-2018 10:34Daar zit misschien wat in, Taralina.
https://www.frissebips.nl/bidetnieuws/c ... gK9FPD_BwE
(Goeie website-naam trouwens )
dinsdag 20 maart 2018 om 12:34
Ik had het over dit topic en hij vroeg zich ook af hoe je dan staand afveegt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"