Staand of zittend afvegen?

maandag 19 maart 2018 om 12:56
maandag 19 maart 2018 om 19:37
Ik sta niet helemaal rechtop en zit meteen weer als ik voel dat er nog iets komt.Sabeltandcavia schreef: ↑19-03-2018 19:09Nooit geweten dat er mensen zijn die staand vegen.
Maar hebben jullie nooit dat je wat aan de dunne bent en maar blijft vegen...en vegen ...en vegen.... En als je dan ein-de-lijk klaar bent met vegen, dat er dan nog een beetje komt? Dat lijkt me een behoorlijke rotzooi geven als je staat.
maandag 19 maart 2018 om 19:43
Maar dan snap ik het blijven staan dan wel weer, ook voor het afvegen...BellatrixVanDetta schreef: ↑19-03-2018 14:18Tja sorry, ik heb het nooit anders gedaan.
Pics krijg je dan weer niet, ik kak doorgaans op Dixi's en dat is niet echt smakelijk voor net na de lunch.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

maandag 19 maart 2018 om 19:48
Die is echt briljant. En precies al. die. argumenten. When you stand, your butthole closes.

maandag 19 maart 2018 om 20:23
Hoezo onhandig? Of ligt dat misschien aan je gewicht? Ik hoef niet eens schuin te zitten.ywtje schreef: ↑19-03-2018 19:30Dan ga je toch gewoon weer zitten, ik weet niet hoe dat bij jullie is. Maar als ik poep, wacht ik tot alles is uitgepoept en er niet dikke plakkaten nog tussen zitten![]()
En als je buigend voorover gaat staan dan heb je je billen net zover of misschien zelfs verder uit elkaar hoor haha..
Wat een onhandigheid om het zittend te moeten doen en verbaas mij werkelijk dat de meerderheid dat dus zo doet....Wat een openbaring![]()

maandag 19 maart 2018 om 20:26
Ik begrijp dat ook niet, je hoeft er toch niets extra's voor te doen om te blijven zitten.
En wat doen mensen eigenlijk met hun kleding als ze staan? Staan ze daar dan met hun broek op de grond en moet er dan weer helemaal gebukt worden om die aan te trekken. Of moet je dan een jurk onder je oksels geklemd houden? Wij zitters doen dat in één moeite als we uiteindelijk opstaan na het afronden van het afvegen.

maandag 19 maart 2018 om 20:30
Mijn gewicht? Ik weeg 59kg.. Zou niet weten wat gewicht er mee te maken heeft?
Ik zie het gewoon niet voor me hoe je dat dan moet doen

Maar inmiddels dat filmpje gekeken, maar ben blij dat ik een voorover buigend, staande afveger ben. Voor mijn gevoel een stuk hygiënischer.
Niet met die hand in de pot, vraag me af als je een grote homp hebt neergelegd hoeveel mensen er dan weleens per ongeluk de drol aanraken bij het afvegen

maandag 19 maart 2018 om 20:32
ywtje schreef: ↑19-03-2018 20:30Mijn gewicht? Ik weeg 59kg.. Zou niet weten wat gewicht er mee te maken heeft?
Ik zie het gewoon niet voor me hoe je dat dan moet doen![]()
Maar inmiddels dat filmpje gekeken, maar ben blij dat ik een voorover buigend, staande afveger ben. Voor mijn gevoel een stuk hygiënischer.
Niet met die hand in de pot, vraag me af als je een grote homp hebt neergelegd hoeveel mensen er dan weleens per ongeluk de drol aanraken bij het afvegeniiieee
Ik weet 100 procent zeker: niemand. Je hangt toch ook niet met je billen in de hoop?

maandag 19 maart 2018 om 20:35
Huh? Hoe diep hangen jouw billen in de wc-pot?!ywtje schreef: ↑19-03-2018 20:30Mijn gewicht? Ik weeg 59kg.. Zou niet weten wat gewicht er mee te maken heeft?
Ik zie het gewoon niet voor me hoe je dat dan moet doen![]()
Niet met die hand in de pot, vraag me af als je een grote homp hebt neergelegd hoeveel mensen er dan weleens per ongeluk de drol aanraken bij het afvegeniiieee
Ik wist trouwens oprecht niet dat er mensen gaan rechtstaan om hun kont af te vegen. Zo leert een mens toch elke dag weer wat bij!

maandag 19 maart 2018 om 20:35
En voor mij geldt dat dus exact andersom

maandag 19 maart 2018 om 20:40
minnimouse schreef: ↑19-03-2018 20:37Ik sta ook, althans: half gebogen.
Nooit over nagedacht verder.
Oh en ik prop met het wc papier![]()

maandag 19 maart 2018 om 20:42
maandag 19 maart 2018 om 20:49
Welkom bij de club der staandenminnimouse schreef: ↑19-03-2018 20:37Ik sta ook, althans: half gebogen.
Nooit over nagedacht verder.
Oh en ik prop met het wc papier![]()

maandag 19 maart 2018 om 20:57
Als ik ga staan blijven ondergoed en broek op mn bovenbenen hangen. En een jurk valt niet naar beneden want daar zitten mn armen die gaan vegen voor.
Ook kan een late plotselinge keutel niet naast de pot vallen want mn achterste bevindt zich nog steeds boven de pot.
Ik ben weliswaar dik maar heb altijd staand geveegd van kindsaf aan.

maandag 19 maart 2018 om 20:59
Fijn hè, dat je zo je algemene ontwikkeling blijft uitbreiden.
Ik wist het wel, want het is zo'n terugkerend internetdebat. Ik ben niet vaak overtuigd van mijn eigen gelijk, maar hier zitten de staanders toch echt helemaal fout

Maar goed, voor mij blijft het voornaamste dat de billen niet tegen elkaar gaan voordat je klaar bent met afvegen.

maandag 19 maart 2018 om 21:02
Dat gebeurt bij mij ook niet hoor, als ik buigend voorover sta dan gaan ze eerder nog verder uit elkaar om goed te kunnen poetsen. Hoef ik niks voor te doen haha