Staand of zittend afvegen?

19-03-2018 12:56 232 berichten
Naar aanleiding van een opmerking in een ander topic dat mij erg verbaasde: hoe veeg jij je billen af? Terwijl je zit of ben je al gaan staan (ervan uitgaan dat je niet staand poept)?

TO trapt af: zittend natuurlijk! Waarom zou je al gaan staan? Dat is toch veel viezer?

Staand of zittend afvegen?

Totaal aantal stemmen: 224

Staand (16%)
Zittend (74%)
Ik heb een bidet (1%)
Eerst zittend, dan staand (7%)
Ik weet het niet (2%)
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
19-03-2018 19:09
Nooit geweten dat er mensen zijn die staand vegen :lol: .

Maar hebben jullie nooit dat je wat aan de dunne bent en maar blijft vegen...en vegen ...en vegen.... En als je dan ein-de-lijk klaar bent met vegen, dat er dan nog een beetje komt? Dat lijkt me een behoorlijke rotzooi geven als je staat.
Ik sta niet helemaal rechtop en zit meteen weer als ik voel dat er nog iets komt.
BellatrixVanDetta schreef:
19-03-2018 14:18
Tja sorry, ik heb het nooit anders gedaan.
Pics krijg je dan weer niet, ik kak doorgaans op Dixi's en dat is niet echt smakelijk voor net na de lunch.
Maar dan snap ik het blijven staan dan wel weer, ook voor het afvegen...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Die is echt briljant. En precies al. die. argumenten. When you stand, your butthole closes.
Mensenkinderen! Wat een heerlijk vermaak in de trein!
ywtje schreef:
19-03-2018 19:30
Dan ga je toch gewoon weer zitten, ik weet niet hoe dat bij jullie is. Maar als ik poep, wacht ik tot alles is uitgepoept en er niet dikke plakkaten nog tussen zitten :mrgreen:
En als je buigend voorover gaat staan dan heb je je billen net zover of misschien zelfs verder uit elkaar hoor haha..

Wat een onhandigheid om het zittend te moeten doen en verbaas mij werkelijk dat de meerderheid dat dus zo doet....Wat een openbaring :hihi:
Hoezo onhandig? Of ligt dat misschien aan je gewicht? Ik hoef niet eens schuin te zitten.
pipootje schreef:
19-03-2018 20:23
Hoezo onhandig? Of ligt dat misschien aan je gewicht? Ik hoef niet eens schuin te zitten.
Ik begrijp dat ook niet, je hoeft er toch niets extra's voor te doen om te blijven zitten.

En wat doen mensen eigenlijk met hun kleding als ze staan? Staan ze daar dan met hun broek op de grond en moet er dan weer helemaal gebukt worden om die aan te trekken. Of moet je dan een jurk onder je oksels geklemd houden? Wij zitters doen dat in één moeite als we uiteindelijk opstaan na het afronden van het afvegen.
pipootje schreef:
19-03-2018 20:23
Mijn gewicht? Ik weeg 59kg.. Zou niet weten wat gewicht er mee te maken heeft?
Ik zie het gewoon niet voor me hoe je dat dan moet doen :biggrin:
Maar inmiddels dat filmpje gekeken, maar ben blij dat ik een voorover buigend, staande afveger ben. Voor mijn gevoel een stuk hygiënischer.
Niet met die hand in de pot, vraag me af als je een grote homp hebt neergelegd hoeveel mensen er dan weleens per ongeluk de drol aanraken bij het afvegen :rofl: iiieee
ywtje schreef:
19-03-2018 20:30
Maar inmiddels dat filmpje gekeken, maar ben blij dat ik een voorover buigend, staande afveger ben. Voor mijn gevoel een stuk hygiënischer.
Niet met die hand in de pot, vraag me af als je een grote homp hebt neergelegd hoeveel mensen er dan weleens per ongeluk de drol aanraken bij het afvegen :rofl: iiieee

Ik weet 100 procent zeker: niemand. Je hangt toch ook niet met je billen in de hoop?
Ik denk toch echt dat dikke mensen staan. Heb net nog even extra opgelet. Ik hoef niet naar voren te schuiven en niet scheeft te zitten kan er gewoon zo bij zonder onhandigheid. Het zou niet eens in me opkomen waarom je zou moeten staan.
MarindaH schreef:
19-03-2018 20:32
Ik weet 100 procent zeker: niemand. Je hangt toch ook niet met je billen in de hoop?
Ja, en wat voor olifantenhoop moet je daar wel niet voor produceren? O_O
MarindaH schreef:
19-03-2018 20:32
:HA:

Geen idee hoe het werkt maar ik zit niet graag met mijn hand in de pot in elk geval. Gatver.
ywtje schreef:
19-03-2018 20:30
Huh? Hoe diep hangen jouw billen in de wc-pot?!

Ik wist trouwens oprecht niet dat er mensen gaan rechtstaan om hun kont af te vegen. Zo leert een mens toch elke dag weer wat bij!
pipootje schreef:
19-03-2018 20:33
Ik denk toch echt dat dikke mensen staan. Heb net nog even extra opgelet. Ik hoef niet naar voren te schuiven en niet scheeft te zitten kan er gewoon zo bij zonder onhandigheid. Het zou niet eens in me opkomen waarom je zou moeten staan.
En voor mij geldt dat dus exact andersom ;) Het is maar net wat je hebt aangeleerd blijkbaar...
Ik sta ook, althans: half gebogen.
Nooit over nagedacht verder.
Oh en ik prop met het wc papier ;-)
minnimouse wijzigde dit bericht op 19-03-2018 20:38
22.22% gewijzigd
Ik ben dik en ik zit ook.
Ik vind hier dingen van.
minnimouse schreef:
19-03-2018 20:37
:high5:
ywtje schreef:
19-03-2018 20:34
:HA:

Geen idee hoe het werkt maar ik zit niet graag met mijn hand in de pot in elk geval. Gatver.

Ik zit, en ik zit ook niet met m'n hand in de pot. Ik zit op de bril, niet erin.

Hoe vaak heb jij al een drol over de rand laten vallen omdat je ging staan? :nut:
minnimouse schreef:
19-03-2018 20:37
Welkom bij de club der staanden :-D
MarindaH schreef:
19-03-2018 20:42
Ik zit, en ik zit ook niet met m'n hand in de pot. Ik zit op de bril, niet erin.

Hoe vaak heb jij al een drol over de rand laten vallen omdat je ging staan? :nut:
Als ik ga staan blijven ondergoed en broek op mn bovenbenen hangen. En een jurk valt niet naar beneden want daar zitten mn armen die gaan vegen voor.
Ook kan een late plotselinge keutel niet naast de pot vallen want mn achterste bevindt zich nog steeds boven de pot.

Ik ben weliswaar dik maar heb altijd staand geveegd van kindsaf aan.
Nouschi schreef:
19-03-2018 13:01
Pfffff het niveau daalt...... Who the fuck cares??
Nou, indeed.
lilapie schreef:
19-03-2018 20:35
Huh? Hoe diep hangen jouw billen in de wc-pot?!

Ik wist trouwens oprecht niet dat er mensen gaan rechtstaan om hun kont af te vegen. Zo leert een mens toch elke dag weer wat bij!
Fijn hè, dat je zo je algemene ontwikkeling blijft uitbreiden.

Ik wist het wel, want het is zo'n terugkerend internetdebat. Ik ben niet vaak overtuigd van mijn eigen gelijk, maar hier zitten de staanders toch echt helemaal fout ;) En ik weet niet wat voor enorme hopen mensen doen dat er mensen bang zijn dat je hand erin komt, dan moet je toch echt van goede huize komen. Bovendien zit je niet ín de wc, maar erop. Misschien hebben sommigen een heel ondiepe wc, haha!

Maar goed, voor mij blijft het voornaamste dat de billen niet tegen elkaar gaan voordat je klaar bent met afvegen.
LizBakker schreef:
19-03-2018 20:59
Maar goed, voor mij blijft het voornaamste dat de billen niet tegen elkaar gaan voordat je klaar bent met afvegen.
Dat gebeurt bij mij ook niet hoor, als ik buigend voorover sta dan gaan ze eerder nog verder uit elkaar om goed te kunnen poetsen. Hoef ik niks voor te doen haha
Mozeskrommele..... bij deze poep ik gewoon niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vraag me dan weer af hoe vrouwen hun tampon indoen: met de blote vinger of eerst een wcpapiertje erom?
Maar goed, daar gaat dit topic niet over..
anoniem_364573 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 21:16
0.67% gewijzigd
Ik ga altijd op handen en voeten staan na het kakken. Ik roep "Rex, Rex kom dan bij het baasje!" Mijn Duitse herder hoef ik dan niets meer te vertellen en die lebbert alles netjes weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven