Overig
alle pijlers
Staand of zittend afvegen?
maandag 19 maart 2018 om 12:56
dinsdag 20 maart 2018 om 12:41
Haha. Ik hetzelfde gisteravond.
Blijkt hij gewoon een staander!
Ik weet niet hoe ik het heb. Hoe dan?
Hips, hopsakee en pierlala.
woensdag 21 maart 2018 om 09:56
Ja hoor, brandschoon. Ik snap als staander juist niet hoe jullie zitters de boel schoon krijgen.
Ik kan er zittend allesbehalve goed bij.
woensdag 21 maart 2018 om 12:46
Ik kan zelfs met mijn rechterarm mijn linkerzij aanraken langs achter.
woensdag 21 maart 2018 om 14:08
Bij anderen wel.
En nee, dat gaat niet zo klunzig als bij jou. Wat wordt er vies dan?
Edit: en ‘staand’ is niet kaarsrecht he? Gewoon wat door je rug gebogen.
woensdag 21 maart 2018 om 14:14
Bij mij lukt het zittend niet. Ik pleur haast van de pot af, balancerend op 1 bil....
Ik snap dan weer niet hoe het staande een "smeerboel" kan worden....
woensdag 21 maart 2018 om 14:22
preciesminnimouse schreef: ↑21-03-2018 14:08
Edit: en ‘staand’ is niet kaarsrecht he? Gewoon wat door je rug gebogen.
woensdag 21 maart 2018 om 14:24
Ik zit op de pot en ik doe de benen iets uit elkaar. Ik pak een paar vellen WC-papier en ik vouw dat dubbel. Ik ga met mijn hand tussen de knieën en onder mijn je-weet-wel. En dan ga ik langs mijn anus. Ik kan er gewoon gemakkelijk bij. Ik kijk of het schoon is. Zo niet, dan herhaal ik dat net zo lang totdat de vellen helemaal schoon zijn. Ik heb gegarandeerd geen remspoor in mijn onderbroek.
Ik ben een man dus bij het afvegen zou mijn geval mij in de weg zitten. Bij vrouwen moet het al helemaal geen probleem meer zijn!
World of Warcraft: Legion
woensdag 21 maart 2018 om 14:29
Wacht even hoor. De benen uit elkaar, en je geval zou in de weg kunnen zitten? Ga jij met je arm van voren tussen je benen door? Of begrijp ik het verkeerd?hans66 schreef: ↑21-03-2018 14:24Ik zit op de pot en ik doe de benen iets uit elkaar. Ik pak een paar vellen WC-papier en ik vouw dat dubbel. Ik ga met mijn hand tussen de knieën en onder mijn je-weet-wel. En dan ga ik langs mijn anus. Ik kan er gewoon gemakkelijk bij. Ik kijk of het schoon is. Zo niet, dan herhaal ik dat net zo lang totdat de vellen helemaal schoon zijn. Ik heb gegarandeerd geen remspoor in mijn onderbroek.
Ik ben een man dus bij het afvegen zou mijn geval mij in de weg zitten. Bij vrouwen moet het al helemaal geen probleem meer zijn!
Als vrouw kun je absoluut niet van voren afvegen, dat is vragen om een blaasontsteking. Het moet sowieso achterlangs. Maar misschien bedoelde je dat wel hoor. Ik doe dat overigens achterlangs ook zittend.
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 21-03-2018 14:36
2.51% gewijzigd