Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Man heeft nieuw speelgoed een VR-bril..nou ja hij doet maar.
Naar Jane! Maar het duurde wel al lang en misschien betekent deze opname uiteindelijk wel goed nieuws.

Sterkte voor jou en kat!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:dolfje schreef op 01 mei 2017 @ 19:07:

Man heeft nieuw speelgoed een VR-bril..nou ja hij doet maar.Man hier heeft ook nieuw speelgoed: het zoveelste stel speakers en aanverwanten. Ik zal hem zo maar even zijn headset gaan brengen
quote:Jane-Ice schreef op 01 mei 2017 @ 07:23:

Moeder van MV heeft net een bericht geplaats dat MV precies een jaar geleden overleden is.

Wat een groot gemis...

En wat gaat de tijd snel.Realiseerde met het afgelopen week.
Gisteren had ik even een offline (trein)leven

Heb wel eens op Maine Coons gepast en/of zij op mij

wat rot Jane, hoop dat de poezel in orde komt

nog even over de knoflooktaart: warm is ie het lekkerste

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb trek in knoflookstokbrood
Jane en Jane-kat

Hun en anderen die een ouder missen

voor wie wil
mijn weekend is voorbij.

..
Bedankt dames, en ja Oudblond misschien is het beter dat hij nu opgenomen is.

Ik ben momenteel echt op.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:dolfje schreef op 01 mei 2017 @ 15:53:

Ik weet niet of dat wel kan Aliva, vraag het de mods of dat kan.Heb mailtje gestuurd, ze gaan het fixen
quote:Jane-Ice schreef op 01 mei 2017 @ 19:40:

Bedankt dames, en ja Oudblond misschien is het beter dat hij nu opgenomen is.

Ik ben momenteel echt op.Hij is in goede handen en jij mag even uitblazen. Maar ik het begrijp je goed hoor; je zorgen zijn niet weg. Kroel maar even extra met poes (al verdient het spookje het misschien niet )! Ik kwam ellendig thuis van het werk en toen er geen poezel kwam kroelen kreeg ik ook weer een flinke jankaanval.
quote:aliva schreef op 01 mei 2017 @ 20:01:

[...]

Heb mailtje gestuurd, ze gaan het fixen
quote:Oudblond schreef op 01 mei 2017 @ 20:07:

[...]

Hij is in goede handen en jij mag even uitblazen. Maar ik het begrijp je goed hoor; je zorgen zijn niet weg. Kroel maar even extra met poes (al verdient het spookje het misschien niet )! Ik kwam ellendig thuis van het werk en toen er geen poezel kwam kroelen kreeg ik ook weer een flinke jankaanval.

Mijn zorgen en stress zijn momenteel juist toegenomen.

Gaat het wel goed komen? Hoe hij zich voel nu, is hij eenzaam...hoe ik het moet doen wanneer hij

thuiskomt, zijn voeding en kattenbakken weer gaan verplaatsen etc.

Hij haat zijn dieetvoeding, ik heb net andere merken besteld en nog wat andere dingetjes.

Ik kan me heel goed inleven hoe jij je voel Oudblond
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef ope 01 mei 2017 @ 18:58:

Mijn blaasgruiskat is net opgenomen bij de dierenarts Arm ding
Heeft hij nu een katheter?

Ik herken het helaas, mijn zwarte draak is 3x kort achter elkaar opgenomen geweest. Iedere keer een paar dagen.

Uiteindelijk is hij geopereerd.
Oh jee ik voel me niet zo lekker. Verkouden ( of allergie) en zweet aanvallen en hoofdpijn ..begon gisteravond. Ik zou willen dat ik eens een keer echt ziek werd ipv dat gekwakkel telkens.

Hopelijk is het vandaag niet zo druk op het werk.

Vanavond ook nog even naar de kapster maar als ik niet fit ben sla ik over, dan gooi ik er wel een spoeling door.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 mei 2017 @ 08:11:

Heeft hij nu een katheter?

Ik herken het helaas, mijn zwarte draak is 3x kort achter elkaar opgenomen geweest. Iedere keer een paar dagen.

Uiteindelijk is hij geopereerd.

Ja hij heeft nu idd een katheter. Heeft jouw zwarte draak daarna helemaal geen last meer?

Mijn kat haat zijn dieetvoeding terwijl hij normaal echt geen kieskeurige vreetzak is.

Wat vinden jullie katten met blaasgruis lekker? (Hij krijgt nu brokjes en natvoer van Hill's)

Ik wil hem graag verwennen wanneer hij weer naar huis mag
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:dolfje schreef op 02 mei 2017 @ 08:29:

Oh jee ik voel me niet zo lekker. Verkouden ( of allergie) en zweet aanvallen en hoofdpijn ..begon gisteravond. Ik zou willen dat ik eens een keer echt ziek werd ipv dat gekwakkel telkens.

Hopelijk is het vandaag niet zo druk op het werk.

Vanavond ook nog even naar de kapster maar als ik niet fit ben sla ik over, dan gooi ik er wel een spoeling door.

Dit gedoe "hangt" ook al een tijdje bij je he Dolf? Veel hete thee drinken en sowieso goed drinken

en wat pijnstillers innemen. Zorg goed voor jezelf he?!

Beterschap, hopelijk gaat je werkdag snel voorbij
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 02 mei 2017 @ 09:29:

[...]

Ja hij heeft nu idd een katheter. Heeft jouw zwarte draak daarna helemaal geen last meer?

Mijn kat haat zijn dieetvoeding terwijl hij normaal echt geen kieskeurige vreetzak is.

Wat vinden jullie katten met blaasgruis lekker? (Hij krijgt nu brokjes en natvoer van Hill's)

Ik wil hem graag verwennen wanneer hij weer naar huis mag

Na de behoorlijk heftige operatie (penisamputatie) was hij zo weer de oude. Hij is helaas vorig jaar onder een auto gekomen maar hij heeft nog 6 jaar plezier van zijn nieuwe plasuitgang mogen hebben.

Tijdens de operatie bleek hij trouwens een vernauwde urineleider te hebben (die daardoor uitstulpte en op knappen stond, zeg maar de bult op de zwakke binnenband)

Dus dat ieniemini beetje gruis was ondergeschikt. (en de 3x opname met katheter achteraf nutteloos) Dus wel iets andere situatie.

Maar altijd (voor de zekerheid) op Urinary voer gehouden (Sanabelle voornamelijk)
Heb je al gebeld hoe het met hem is? Of mag je op bezoek?
Ik heb gebeld, het gaat goed met hem tot nu toe maar vannacht heeft hij zijn hoofdkapje eraf gehaald, echt mijn stouterik.

Maar hij heeft gelukkig die katheter niet eraf gehaald.

Ik ben opgelucht...
Prrrr, mauw miawwwww.
Beterschap voor poezel Jane, zo níet leuk. Geen ervaring mee, dus helaas geen tips.
The owls are not what they seem
Wat zielig voor je kat Puss!

Bedankt dat je reactie

Ik heb vanmorgen ook Sanabelle besteld, hoop dat hij het wel lust.
Prrrr, mauw miawwwww.
Mijn kater at deze brokjes Jane.

Hij vond ze prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven