Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Lekker Aza. Of met gerookte makreel.

Flink wat groenten en nog was pasta erdoor en je hebt een volledige maaltijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 13:33:

[...]

Is voor mij allemaal chinees. U roept?
Prrrr, mauw miawwwww.
Weet je wat zo rot is aan een break-up.

Het idee weer ineens op jezelf te moeten staan, te kunnen rekenen en te kunnen bouwen. Ik ben daar zo slecht in.

Zal allemaal wel goedkomen en loslopen hoor, maar toch
Ik herken het Azarole

Hoop snel op betere tijden :-D
Zo ik ben thuis. Ff eten en op en neer naar de kapster. Ben nu vooral moe.
Zojuist even snel diepvriespizza's gehaald, geen trek in, maar da's soms gewoon handiger.
quote:yette schreef op 02 mei 2017 @ 17:31:

Zojuist even snel diepvriespizza's gehaald, geen trek in, maar da's soms gewoon handiger.Ik ook!
Zelfgemaakte burgers, daarna wat spullen inpakken
Maak ons maar lekker, Azarole
quote:yette schreef op 02 mei 2017 @ 18:17:

Maak ons maar lekker, Azarole Morgen schuiven wij bij Azarole aan voor de burgers.
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 18:18:

[...]

Morgen schuiven wij bij Azarole aan voor de burgers.
Prrrr, mauw miawwwww.
Kip gevuld met sinaasappel en rozemarijn uit de oven met wortel en aardappel. Heerlijk! Man is een weekje vrij en dat is voor mij culinair genieten bij thuiskomst. Zo fijn!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Klinkt erg goed Blond!

Wij eten shepherds' pie die meneer L nu klaar staat te maken. Waren allebei laat thuis maar gelukkig morgen vrij
The owls are not what they seem
Spaghetti bolognese. Vanmorgen al gemaakt. Vanmiddag met mijn moeder geknutseld aan de gordijnen van hun caravan. Voor de juiste materialen moesten we ook nog naar het kampeercentrum. Dus ik was pas tegen etenstijd thuis.

Dochter moest voor een sollicitatiegesprek voor haar zomerbaan naar de ander kant van het land. Drie uur en driekwartier enkele reis met het OV. Terug miste ze haar laatste aansluiting dus hebben we haar maar even opgehaald.

Het was de moeite waard, want ze is aangenomen tegen een mooi salaris en gratis verblijf in en medewerkersaccomodatie.
Fijn Lady, even een dagje rust. Ik ben drukker dan druk met werk en zou mezelf een maandje vooruit willen 'beamen'. Dan is de hectiek en stress hopelijk een beetje van de baan.

Vandaag een kantoor gaan bekijken en het voldoet aan de eisen. Volgende dagen even contact opnemen met office managers van andere bedrijven die in het gebouw gevestigd zijn om te informeren hoe de service en de faciliteiten in het gebouw zijn. En als dat goed klinkt ga ik de onderhandelingsronde met de makelaar in. Van uitzicht op de ArenA naar uitzicht op IKEA
Gefeliciteerd voor dochter Psss! Knap zeg, ondernemende jongedame. Die komt er wel!
Gefeliciteerd voor Sssst-dochter!

En Blond, uitzicht op de IKEAis ook leuk vooral als dat vanuit een ruimte met behaaglijke temperatuur is. Ik duim voor je!
The owls are not what they seem
quote:Oudblond schreef op 02 mei 2017 @ 19:40:

Fijn Lady, even een dagje rust. Ik ben drukker dan druk met werk en zou mezelf een maandje vooruit willen 'beamen'. Dan is de hectiek en stress hopelijk een beetje van de baan.

Vandaag een kantoor gaan bekijken en het voldoet aan de eisen. Volgende dagen even contact opnemen met office managers van andere bedrijven die in het gebouw gevestigd zijn om te informeren hoe de service en de faciliteiten in het gebouw zijn. En als dat goed klinkt ga ik de onderhandelingsronde met de makelaar in. Van uitzicht op de ArenA naar uitzicht op IKEA

Dan hoef je niet ver te verhuizen.

Dat vooruit beamen snap ik wel, als het dan toch moet, kan het maar beter achter de rug zijn. Veel succes ermee!
quote:Oudblond schreef op 02 mei 2017 @ 19:42:

Gefeliciteerd voor dochter Psss! Knap zeg, ondernemende jongedame. Die komt er wel!

Hoe ze er komt is nog even de vraag

Nee hoor, we gaan haar brengen met een auto vol spullen en een fiets. En acht weken later weer halen. Met de auto is het maar ongeveer twee uur en drie kwartier.
quote:sssssst schreef op 02 mei 2017 @ 19:45:

[...]

Dan hoef je niet ver te verhuizen.

Dat vooruit beamen snap ik wel, als het dan toch moet, kan het maar beter achter de rug zijn. Veel succes ermee!Nah, die verhuizing komt wel goed, dat heb ik een kleine 4 jaar geleden ook in goede banen geleid gekregen. Maar ik heb over 2 weken de financiële jaarvergadering en op aandringen van hogerop zijn we veranderd van accountant. Wat ik al geen goed plan en timing vond, blijkt nu ronduit een puinzooi te zijn En die wordt nu op een hele nare, achterbakse manier op mijn bordje gegooid. Eindverantwoordelijk en zo... Dacht het niet want mijn motie om deze partij te ontheffen lag er 8 maanden geleden al en al die tijd kreeg ik feedback: 'komt wel goed, niet zo streng zijn, moet even wennen'. Niet dus.
quote:sssssst schreef op 02 mei 2017 @ 19:50:

[...]

Hoe ze er komt is nog even de vraag

Nee hoor, we gaan haar brengen met een auto vol spullen en een fiets. En acht weken later weer halen. Met de auto is het maar ongeveer twee uur en drie kwartier.Grapjurk ben je! En trotse moeder natuurlijk!
quote:Oudblond schreef op 02 mei 2017 @ 19:54:

[...]

Nah, die verhuizing komt wel goed, dat heb ik een kleine 4 jaar geleden ook in goede banen geleid gekregen. Maar ik heb over 2 weken de financiële jaarvergadering en op aandringen van hogerop zijn we veranderd van accountant. Wat ik al geen goed plan en timing vond, blijkt nu ronduit een puinzooi te zijn En die wordt nu op een hele nare, achterbakse manier op mijn bordje gegooid. Eindverantwoordelijk en zo... Dacht het niet want mijn motie om deze partij te ontheffen lag er 8 maanden geleden al en al die tijd kreeg ik feedback: 'komt wel goed, niet zo streng zijn, moet even wennen'. Niet dus.Oh, dat is k u t met een K. Dan is zo'n verhuizing inderdaad peanuts.
Gefeliciteerd Sssssst met ondernemende dochter
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Kind moet nog wel even haar diploma halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven