Stamcafé XXX
dinsdag 2 mei 2017 om 11:16
quote:Jane-Ice schreef op 02 mei 2017 @ 11:13:
Lady, bedankt.
Kittens, ik zag die voeding ook voorbij komen toen ik ging googlen.
Ik ga dat proberen als mijn kat Sannabelle niet lekker vind. Bedankt voor je tip.
Bedankt Elfje en welkom terug! Was het leuk?Het was geweldig!! En zou zo weer terug willen! Alleen een beetje last van een jetlag nu.
Lady, bedankt.
Kittens, ik zag die voeding ook voorbij komen toen ik ging googlen.
Ik ga dat proberen als mijn kat Sannabelle niet lekker vind. Bedankt voor je tip.
Bedankt Elfje en welkom terug! Was het leuk?Het was geweldig!! En zou zo weer terug willen! Alleen een beetje last van een jetlag nu.
dinsdag 2 mei 2017 om 12:36
dinsdag 2 mei 2017 om 13:17
Goed nieuws Aza! Inderdaad een wat rustigere manier om te kijken hoe verder.
Was het feest wel geslaagd Yette? Zoon geen aanvallen gehad? Succes met revalideren.
Filee, ik ben exact met zo'n klus bezig. Te lang laten liggen en nu saai, saai, saai moet die presentatie toch echt af ter beoordeling. Maar eerst even lunchen.
Was het feest wel geslaagd Yette? Zoon geen aanvallen gehad? Succes met revalideren.
Filee, ik ben exact met zo'n klus bezig. Te lang laten liggen en nu saai, saai, saai moet die presentatie toch echt af ter beoordeling. Maar eerst even lunchen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 2 mei 2017 om 13:40
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 13:37:
[...]
Ooh lekker!!!
Die foto staat op een microbiologie website
Weet ik.
Zelfgemaakte pizza met heel veel groenten? Of een groentencurry, bijv. met bloemkool of pompoen? Of geroosterde pompoen uit de oven, rood uitje meeroosteren, beetje salie en feta erover, lekker!
[...]
Ooh lekker!!!
Die foto staat op een microbiologie website
Weet ik.
Zelfgemaakte pizza met heel veel groenten? Of een groentencurry, bijv. met bloemkool of pompoen? Of geroosterde pompoen uit de oven, rood uitje meeroosteren, beetje salie en feta erover, lekker!