topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eleonora schreef op 20 juli 2012 @ 17:00:

Ik ben toen nog eens bij het programma 'Fans' geweest. Omdat ik ook zo erg fan ben.Oh was jij dat? Dan heb ik met jou nog een appeltje te schillen. Ik weet toevallig waar je huis woont, dus be afraid. Be very afraid.
quote:groentsoep2 schreef op 20 juli 2012 @ 17:07:

[...]

Oh was jij dat? Dan heb ik met jou nog een appeltje te schillen. Ik weet toevallig waar je huis woont, dus be afraid. Be very afraid.Uitkijken leo, als jouw litteken jeukt.. Dan heb je een medefan te pakken.
Nou hoor, ik heb het gevoel dat ik hier in de maling word genomen maar toevallig is het allemaal heel serieus hoor . En nou zit ik hier dus met mijn lekkere rijsttafeltje en Dries is er nog steeds niet en nou zie ik dat ze babi pangang erbij hebben gedaan in plaats van foe jong hai en de gebakken bananen zijn ze vergeten. Wat denken jullie, moet ik een klacht indienen tegen de chinees?
Gewoon de chinees zelf eten. Dat gezeur om kannibalisme is geheel overtrokken, stomme mensenrechten organisaties.
quote:fru1t3lla schreef op 20 juli 2012 @ 17:16:

Gewoon de chinees zelf eten. Dat gezeur om kannibalisme is geheel overtrokken, stomme mensenrechten organisaties.
dit is echt geweldig
Nou meiden, bedankt voor de support. Het is gelukkig toch nog goed gekomen allemaal, Dries is zojuist gearriveerd en hij kon meteen aanvallen. Ik heb een foto gemaakt zodat jullie allemaal ook even kunnen meegenieten. Dat persoon naast hem dat ben ik niet natuurlijk hahahahahaha, dat is mijn zwakbegaafde buurjongen. Die is ook al zo'n fan en hij wilde perzee even met Dries op de foto maar zometeen knikker ik hem er weer uit hoor hihihihihi.

Nou ladies, nogmaals bedankt en ik denk niet dat jullie vanavond nog van mij horen ik zal het wel veels te druk hebben met Dries ghehehehe.
Tss gewoon een trio doen. Ik zie de chinees overigens niet op tafel liggen :(
Die was al op. Zorrie.
Is goed, ik bestel wel Thai.
.
anoniem_143579 wijzigde dit bericht op 20-07-2012 19:13
Reden: sorry, verkeerde pijler.
% gewijzigd
quote:groentsoep2 schreef op 20 juli 2012 @ 17:07:

[...]

Oh was jij dat? Dan heb ik met jou nog een appeltje te schillen. Ik weet toevallig waar je huis woont, dus be afraid. Be very afraid.Ik ben helemaal geen van fan fan van Dries. Ik ben fan van Jan Keizer van BZN.

Ik sta rechts op de foto.

OMG die aflevering heb ik gekeken op uitzending gemist. Heeft me een pak Tenalady's gekost .
quote:lucretiatox schreef op 20 juli 2012 @ 17:40:

Racist.Hollands stoofpotje dan? Gentse waterzooi?
quote:groentsoep2 schreef op 20 juli 2012 @ 17:49:

OMG die aflevering heb ik gekeken op uitzending gemist. Heeft me een pak Tenalady's gekost .De Thomas Berge aflevering heb je hopelijk ook gezien? Zo niet, zorgen dat je naar de wc bent geweest.
quote:eleonora schreef op 20 juli 2012 @ 17:45:

[...]

Ik ben helemaal geen van fan fan van Dries. Ik ben fan van Jan Keizer van BZN.

[afbeelding]leuke haarkleur, welke spoeling is dat?
quote:lucretiatox schreef op 20 juli 2012 @ 17:40:

Racist.

Heb je d'r weer met haar onliners.

Heel de discussie meteen doodgeslagen.
quote:Yavanna schreef op 20 juli 2012 @ 18:07:

[...]

leuke haarkleur, welke spoeling is dat?Stroblond, van de Action.
quote:eleonora schreef op 20 juli 2012 @ 17:45:

[...]

Ik ben helemaal geen van fan fan van Dries. Ik ben fan van Jan Keizer van BZN.

[afbeelding]Jammer dat je je schuine pony zo hebt verwaarloosd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De regering van Curacao heeft bedacht om alle verwaarloosde schuine pony's te vangen en te verschepen naar Haiti. Ze gaan een afschuwelijk leven tegemoet. Wie tekent deze petitie voor verwaarloosde schuine pony's?
Spam! Ik ga het tegen de moderator zeggen hoor!
Ik heb je ook gestafd Wiezewo. Dit soort oproepjes horen op het prikord.
Hear hear!
Is mijn hond hoogbegaafd?

Onze hond lijkt echt ver voor te lopen ten opzichte van zijn soortgenoten. Zo kan hij enorm goed naar de klok kijken, op 3 poten lopen en aan de manier waarop hij je aankijkt zie je duidelijk dat hij alles snapt wat we zeggen.

Nu heeft uitlaatservice-juf ons aangeraden hem te laten testen. Het is namelijk erg belangrijk dat hij wel op zijn eigen niveau uitgedaagd wordt.

Wie heeft er ook een hoogbegaafde hond en hoe gaan jullie hiermee om?
*poef*
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven