topic parodie
vrijdag 13 februari 2009 om 01:49
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 juli 2012 om 17:13
Nou hoor, ik heb het gevoel dat ik hier in de maling word genomen maar toevallig is het allemaal heel serieus hoor . En nou zit ik hier dus met mijn lekkere rijsttafeltje en Dries is er nog steeds niet en nou zie ik dat ze babi pangang erbij hebben gedaan in plaats van foe jong hai en de gebakken bananen zijn ze vergeten. Wat denken jullie, moet ik een klacht indienen tegen de chinees?
vrijdag 20 juli 2012 om 17:25
Nou meiden, bedankt voor de support. Het is gelukkig toch nog goed gekomen allemaal, Dries is zojuist gearriveerd en hij kon meteen aanvallen. Ik heb een foto gemaakt zodat jullie allemaal ook even kunnen meegenieten. Dat persoon naast hem dat ben ik niet natuurlijk hahahahahaha, dat is mijn zwakbegaafde buurjongen. Die is ook al zo'n fan en hij wilde perzee even met Dries op de foto maar zometeen knikker ik hem er weer uit hoor hihihihihi.
Nou ladies, nogmaals bedankt en ik denk niet dat jullie vanavond nog van mij horen ik zal het wel veels te druk hebben met Dries ghehehehe.
Nou ladies, nogmaals bedankt en ik denk niet dat jullie vanavond nog van mij horen ik zal het wel veels te druk hebben met Dries ghehehehe.
vrijdag 20 juli 2012 om 17:45
vrijdag 20 juli 2012 om 20:08
quote:eleonora schreef op 20 juli 2012 @ 17:45:
[...]
Ik ben helemaal geen van fan fan van Dries. Ik ben fan van Jan Keizer van BZN.
Ik sta rechts op de foto.
[afbeelding]Jammer dat je je schuine pony zo hebt verwaarloosd
[...]
Ik ben helemaal geen van fan fan van Dries. Ik ben fan van Jan Keizer van BZN.
Ik sta rechts op de foto.
[afbeelding]Jammer dat je je schuine pony zo hebt verwaarloosd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 20 juli 2012 om 23:27
Is mijn hond hoogbegaafd?
Onze hond lijkt echt ver voor te lopen ten opzichte van zijn soortgenoten. Zo kan hij enorm goed naar de klok kijken, op 3 poten lopen en aan de manier waarop hij je aankijkt zie je duidelijk dat hij alles snapt wat we zeggen.
Nu heeft uitlaatservice-juf ons aangeraden hem te laten testen. Het is namelijk erg belangrijk dat hij wel op zijn eigen niveau uitgedaagd wordt.
Wie heeft er ook een hoogbegaafde hond en hoe gaan jullie hiermee om?
Onze hond lijkt echt ver voor te lopen ten opzichte van zijn soortgenoten. Zo kan hij enorm goed naar de klok kijken, op 3 poten lopen en aan de manier waarop hij je aankijkt zie je duidelijk dat hij alles snapt wat we zeggen.
Nu heeft uitlaatservice-juf ons aangeraden hem te laten testen. Het is namelijk erg belangrijk dat hij wel op zijn eigen niveau uitgedaagd wordt.
Wie heeft er ook een hoogbegaafde hond en hoe gaan jullie hiermee om?