topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heee soepgroeter!!

Het klinkt alsof jullie gewoon uit elkaar gegroeid zijn. Misschien speelt er zelfs iets van jaloezie mee omdat jij de zaken beter voor elkaar hebt? Geef haar gewoon wat tijd, besteed wat extra aandacht aan haar. Trakteer haar anders eens op een gezellig wellnessdagje. Liefs!!
Ga in therapie!
Meds, ik zou www.fingeren.com doen. Met dat .com klinkt het seu-y-seu al internationaal. Ik zou voor 10 vingers inslaan, behalve natuurlijk als je personeel in dienst neemt. Dan kun je al naargelang het aantal medewerkers een veelvoud van 10 op voorraad hebben.
quote:Starshine schreef op 24 juli 2012 @ 22:51:

ik vind dat je een hele lieve vriendin hebt groenesoep. Ze helpt je om voldoende te bewegen, ze helpt je van je vent af (nu misschien pijnlijk, maar heus op een dag ben je dankbaar) en ze helpt je in het huishouden en brengt zelfs je zooi naar de stort.

En dan zeur jij over een kopje koffie.

Ga je schamen.Ja dat is ook wel weer zo ja. God, ik weet echt niet wat ik nu moet doen!!!!!! Eerst maar eens koffie zetten denk ik. Ze staat vaak om elf uur op de stoep en ze wordt woest als er geen verse koffie is. Spreek je later lieve Vivaatjes! Het is heerlijk om mijn verhaal hier even kwijt te kunnen en jullie relativerende reacties te lezen!
quote:Chadidja schreef op 24 juli 2012 @ 22:54:

[...]

En als jij dan met 50 aan hartvervetting dreigt te overlijden, mogen wij zeker jouw behandeling betalen zeker? Daar betaal ik geen premie voor hoor, voor die vette zakken die zich de hele dag met hun bijstandsuitkering lopen vol te vreten.Nouja, ik betaal toch ook voor jouw rokerskuchje? EN voor Dubriootjes rolstoel?
Later is nu
goed idee.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 juli 2012 @ 22:54:

of

letsfinger

of fingerdolls

Moet het per zee engels klinken?

Anders is vingerdingetjes misschien ook wel leuk. Of vinger-er-in-en-klaar-is-klara.
www.cupcakefingers.com dan kun je ook nog van die gezellie cakejes erbij verkopen.
Dat wordt zo lang.. is www.vingerfeestjes.ik.com niet wat?
Later is nu
quote:Dickens schreef op 24 juli 2012 @ 23:01:

www.cupcakefingers.com dan kun je ook nog van die gezellie cakejes erbij verkopen.

Deze bedoel je?

Leuk!
funnyfingers?

finger-me-crazy?
Oh heeerlijk, die cupcakes. Ik krijg gelijk zin
Later is nu
quote:groentsoep2 schreef op 24 juli 2012 @ 23:03:

[...]

Deze bedoel je?

[afbeelding]

Leuk!Ja! Wat schattig, een bloempje en een konijntje!
Waar is Lucrationox?

Dat vind ik zo'n leuke forummerT maar ik heb haar zeker al een dag niet gezien.

Ik maak me zorgen.

Heeft iemand haar op facebook of een mailadres?
Dickens, jij kan de dingen altijd zó goed zeggen! Jij doet je nick eer aan
Later is nu
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 juli 2012 @ 23:05:

funnyfingers?

finger-me-crazy?

Waarom nou weer in het Engels.

'Kom klaar met Hollandse waar' zeg ik!
quote:Dickens schreef op 24 juli 2012 @ 23:09:

[...]

Ja! Wat schattig, een bloempje en een konijntje!Ja lief he? Ik heb ze laatst gemaakt voor mijn zoon om uit te delen met zijn verjaardag. Het was een doorslaand succes. Hij zit alweer in het tweede jaar van het HBO, de schat, maar elk jaar weer wil hij dat ik zijn verjaarstraktaties maak .
Leuk idee Medstra! Gaat vast goed lopen, je klinkt zo enthousiast en je hebt er al goed over nagedacht. Ik zou gaan voor *poef*. Lekker pakkend.
Ga in therapie!
Finger4u, bekt lekker, maar zou het ook aanslaan in Azie?
Tuluk. Daar zijn ze juist heel internationaal! Gauw de domeinnaam claimen! Ik zal mijn postings wissen voorafgaat iemand er met het idee vandoor gaat.

Btw, ik stuur je nog de rekening à ¤ 1150 incl. btw
Ga in therapie!
IK WEET NIET MIJN POETS TE DRAGEN

Vanmorgen mijn poets te lopen kwam met dit fantastische roze staaf. Mijn man niet waar hij kijken wist.

Finger4u@koelojoek.cn
En gestafd.
Hoi,

Een neef van mijn buurjongen belde vanmorgen of ik vanmiddag op zijn verjaardag wilde komen. Ik moest een klauwhamer, een krik, waterstofperoxide en ducttape meebrengen. Toen ik daar aankwam deed er niemand open maar ik hoorde wel gegiechel door de brievenbus.

Wat moet ik hier nou mee?
Ga in therapie!
Het wordt steeds moeilijker te parodiëren. Sommige topics moet je eigenlijk gewoon copy-pasten.
Ga in therapie!
Hallo

Ik kom me even voorstellen. Ik ben Piet, 22, bloedjegeil en ik hoop hier een paar lekkere wijven te kunnen scoren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven