topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 juli 2012 @ 22:14:

Het drie uren dieet.

Geweldige methode uit Amerika: het drie uren dieet. In drie uren 10 kilo kwijt, gegarandeerd. Zo gemakkelijk was afvallen nog nooit.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb mijn gewichtsverlies van 10 kilo, ook na het plaatsten van de prothese redelijk kunnen behouden, mijn nepbeen weegt maar 1,5 kilo. Ik heb zo'n haak daar kan je ook nog olympisch kampioen mee worden.En wat weerhoudt je ervan nog eens 10 kilo af te vallen? Het schijnt dat je met twee van die haken nog veel sneller bent. Er zijn zelfs atleten die het oneerlijk vinden voor de sporters mét benen.
ik vind het walgelijk. Ik wens helemaal niet geconfronteerd te worden met andermans lillend vlees op mijn plekje. Bah, vroegah bedekte je je hangkont gewoon decent , maar tegenwoordig moet alles maar kunnen.

Het komt door die programma's al;s oh oh cherso, zeg ik je.
Wat is er nu weer mis met lillend vlees op je plekje? Altijd wat hiero..

Het drie uren dieet.

Geweldige methode uit Amerika: het drie uren dieet. In drie uren 10 kilo kwijt, gegarandeerd. Zo gemakkelijk was afvallen nog nooit.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb mijn gewichtsverlies van 10 kilo, ook na het plaatsten van de prothese redelijk kunnen behouden, mijn nepbeen weegt maar 1,5 kilo. Ik heb zo'n haak daar kan je ook nog olympisch kampioen mee worden.Wat moet je slikken of spuiten bij deze methode?
Zagen Leo, zagen. En goed afbinden natuurlijk.
quote:Dickens schreef op 24 juli 2012 @ 22:26:

Wat is er nu weer mis met lillend vlees op je plekje? Altijd wat hiero..Ik vind het gewoon vies, ja, ik wil niemand beledigen hoor maar ik vind dikke mensen gewoon vies. Ze stinken altijd en zien er vies uit. Het is ook áltijd zo dat dikke mensen lui zijn, niks doen en smoesjes hebben voor hun overgewicht. Sorry hoor maar dat vind ik gewoon. Ik zou dikke mensen het liefst de toegang tot het strand verbieden, of een apart strand, speciaal voor dikke mensen zodat normale mensen er geen last van hebben. Dat is gewoon mijn mening.
quote:groentsoep2 schreef op 24 juli 2012 @ 22:07:

[...]

Wat zei je? Ik versta je niet. Mijn eierstokken maken zo'n herrie.Moet je weer zo nodig mijn topic vervuilen met hoe goed jouw eierstokken het wel niet doen. Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen? IK wíl gaan planten. Nu niet, niet als ik de 35 gepasseerd ben en niet als ik echt opgedroogd ben. Waarom moet ik mezelf hierin toch steeds verdedigen?
Later is nu
quote:Dickens schreef op 24 juli 2012 @ 22:26:

Wat is er nu weer mis met lillend vlees op je plekje? Altijd wat hiero..ja zeg. Ik heb bewust gekozen voor een strak afgetraind lijf. Dat anderen zich zo nodig moeten laten gaan en dat dan en plein publique tentoon moeten stellen met zo'n smoel van 'kijk mij eens lekker uitdijen' , tja, daar kan ik gewoon niet tegen.
quote:eleonora schreef op 24 juli 2012 @ 22:33:

[...]

Ik vind het gewoon vies, ja, ik wil niemand beledigen hoor maar ik vind dikke mensen gewoon vies. Ze stinken altijd en zien er vies uit. Het is ook áltijd zo dat dikke mensen lui zijn, niks doen en smoesjes hebben voor hun overgewicht. Sorry hoor maar dat vind ik gewoon. Ik zou dikke mensen het liefst de toegang tot het strand verbieden, of een apart strand, speciaal voor dikke mensen zodat normale mensen er geen last van hebben. Dat is gewoon mijn mening.

+1

ik ben het zoals altijd weer heul erg eens met Leo.
quote:Chadidja schreef op 24 juli 2012 @ 22:20:

Is het jullie ook opgevallen dat er de laatste tijd meer positieve aandacht voor hangbillen is? Ik vind het wel apart hoor, vandaag was ik op het strand en er liepen gewoon allemaal mensen met hangbillen rond. Ze hadden niet eens pareo's om of corrigerende broekjes aan. Ik zag het bij mannen en vrouwen. Wat vinden jullie?

[afbeelding]Ik vind datje je aanstelt. Ik heb er nog nooit op gelet. EN op dat plaatje, die billen, dat zijn toch zeker geen hangbillen? Zo zien normale billen eruit. Met al die 'maakbare lijven' tegenwoordig, weet men niet eens meer hoe een lichaam eruit behoort te zien.
Later is nu
Nu maar even een nieuwe nick aangemaakt in verband met de herkenbaarheid. Wil even jullie mening. Mijn schoonmoeder maakt me he-le-maal gek. Altijd die bemoeizucht. Kom ik thuis uit het werk (ze past 3 x per week op want wij geloven niet in kdv's, daar hebben we ze niet voor gekregen). Ben nog niet binnen of ze begint dat de dasty op is want mevrouw heeft gepoetst (dat doet ze altijd, ook zo irri). Ok, ze heeft onze vakantie betaald maar dat ze nu al voor de 2e keer vraagt hoe het was en of ze de foto's mag zien,,, sjees, laat toch eens wat gaan. Mijn man zegt dat ik me niet zo druk moet maken maar hij zit er niet mee. De druppel was dat ze wil weten of de kleine man nu het playmobil kasteel of piratenschip wil voor zijn verjaardag en wanneer we de verjaardag vieren. Heb niks gezegd maar ze is zooo over mijn grenzen gegaan dat ik erover denk om het contact helemaal te verbreken. Wat vinden jullie?

Het drie uren dieet.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb mijn gewichtsverlies van 10 kilo, ook na het plaatsten van de prothese redelijk kunnen behouden, mijn nepbeen weegt maar 1,5 kilo. Ik heb zo'n haak daar kan je ook nog olympisch kampioen mee worden.
quote:Dickens schreef op 24 juli 2012 @ 22:36:

Nu maar even een nieuwe nick aangemaakt in verband met de herkenbaarheid. Wil even jullie mening. Mijn schoonmoeder maakt me he-le-maal gek. Altijd die bemoeizucht. Kom ik thuis uit het werk (ze past 3 x per week op want wij geloven niet in kdv's, daar hebben we ze niet voor gekregen). Ben nog niet binnen of ze begint dat de dasty op is want mevrouw heeft gepoetst (dat doet ze altijd, ook zo irri). Ok, ze heeft onze vakantie betaald maar dat ze nu al voor de 2e keer vraagt hoe het was en of ze de foto's mag zien,,, sjees, laat toch eens wat gaan. Mijn man zegt dat ik me niet zo druk moet maken maar hij zit er niet mee. De druppel was dat ze wil weten of de kleine man nu het playmobil kasteel of piratenschip wil voor zijn verjaardag en wanneer we de verjaardag vieren. Heb niks gezegd maar ze is zooo over mijn grenzen gegaan dat ik erover denk om het contact helemaal te verbreken. Wat vinden jullie?jamaar , als het contact verbreekt ben je wel mooi je gratis oppas en poetsvrouw kwijt. Ik zou gewoon oordoppen indoen als ze er is en gewoon op willekeurige tijdstippen 'ja', 'nee', 'hmhm' en 'een piratenschip' zeggen. Schoonma blij, jij blij, je portemonnee blij.
Zo eens met Dreamer!
BEN IK NOU GEK?

Hoi Vivaatjes!

Ik heb al jaren een vriendin, we kennen elkaar nog van de Lagere School. Maar de laatste tijd vraag ik me af of ze wel een echte vriendin is. Zo waren we laatst een dagje naar de Efteling en toen stak ze mijn banden lek. En toen ik haar vroeg of ik dan in haar auto mee kon rijden naar huis (we wonen in Franeker) zei ze nee. Heb ik dus dat hele eind naar huis moeten lopen, want mijn geld was op omdat zij haar portemonnee vergeten was en toen kon ik dus niet met de trein.

Ander voorbeeld: vorig jaar zou ik gaan trouwen. Alles was in kannen en kruiken en mijn vriendin zou mijn getuige zijn. Wat er tijdens mijn vrijgezellenfeest precies gebeurd is weet ik niet, ik weet alleen nog dat ik de volgende dag met een barstende koppijn wakker werd en dat er een briefje naast me lag van mijn aanstaande man waarin stond dat hij met mijn vriendin naar Las Vegas was voor een spoedhuwelijk.

Laatste voorbeeld: mijn vriendin helpt me altijd in het huishouden, omdat ik zo'n rommelkont ben. En elke keer als ze geweest is ben ik iets kwijt. Gisteren was mijn kristallen kroonluchter verdwenen, en eergisteren mijn cabrio, om maar eens wat te noemen. Mijn vriendin heeft de laatste tijd ook ineens heel veel geld terwijl ze alleen maar een bijstandsuitkering heeft, maar ze zal nooit eens op het idee komen om me op een kopje koffie te trakteren of zo als we in de stad zijn om schone kleren voor haar te kopen.

Nou heb ik toch het gevoel dat onze vriendschap een beetje aan het verwateren is. Wat denken jullie?
Praten is het toverwoord! Zeg wat je dwars zit, dat klaart op!
Heppie nieuw toppic

Het drie uren dieet.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb mijn gewichtsverlies van 10 kilo, ook na het plaatsten van de prothese redelijk kunnen behouden, mijn nepbeen weegt maar 1,5 kilo. Ik heb zo'n haak daar kan je ook nog olympisch kampioen mee worden.Gatveredamme, dat vind ik toch zo smerig, die gehandicaptensport. Laatst was ik in het zwembad, dreef daar gewoon een losse knie in het water. Buiten dat het een ranzig gezicht is vind ik het ook nog eens onsportief: zo kan iedereen wel winnen. Als je maar genoeg ledematen kwijt bent val je vanzelf wel in een categorie dat je de enige bent die überhaupt nog leeft. Flauw hoor.
ik vind dat je een hele lieve vriendin hebt groenesoep. Ze helpt je om voldoende te bewegen, ze helpt je van je vent af (nu misschien pijnlijk, maar heus op een dag ben je dankbaar) en ze helpt je in het huishouden en brengt zelfs je zooi naar de stort.

En dan zeur jij over een kopje koffie.

Ga je schamen.
quote:groentsoep2 schreef op 24 juli 2012 @ 22:44:

BEN IK NOU GEK?

Hoi Vivaatjes!

Ik heb al jaren een vriendin, we kennen elkaar nog van de Lagere School. Maar de laatste tijd vraag ik me af of ze wel een echte vriendin is. Zo waren we laatst een dagje naar de Efteling en toen stak ze mijn banden lek. En toen ik haar vroeg of ik dan in haar auto mee kon rijden naar huis (we wonen in Franeker) zei ze nee. Heb ik dus dat hele eind naar huis moeten lopen, want mijn geld was op omdat zij haar portemonnee vergeten was en toen kon ik dus niet met de trein.

Ander voorbeeld: vorig jaar zou ik gaan trouwen. Alles was in kannen en kruiken en mijn vriendin zou mijn getuige zijn. Wat er tijdens mijn vrijgezellenfeest precies gebeurd is weet ik niet, ik weet alleen nog dat ik de volgende dag met een barstende koppijn wakker werd en dat er een briefje naast me lag van mijn aanstaande man waarin stond dat hij met mijn vriendin naar Las Vegas was voor een spoedhuwelijk.

Laatste voorbeeld: mijn vriendin helpt me altijd in het huishouden, omdat ik zo'n rommelkont ben. En elke keer als ze geweest is ben ik iets kwijt. Gisteren was mijn kristallen kroonluchter verdwenen, en eergisteren mijn cabrio, om maar eens wat te noemen. Mijn vriendin heeft de laatste tijd ook ineens heel veel geld terwijl ze alleen maar een bijstandsuitkering heeft, maar ze zal nooit eens op het idee komen om me op een kopje koffie te trakteren of zo als we in de stad zijn om schone kleren voor haar te kopen.

Nou heb ik toch het gevoel dat onze vriendschap een beetje aan het verwateren is. Wat denken jullie?

Nou, verwateren vind ik een groot woord hoor. Ze helpt je met schoonmaken, je ziet haar (dus?) wekelijks. Misschien kun je haar er eens op aanspreken, dat je steeds wat kwijt bent. Misschien ben je gewoon wat vergeetachtig aan 't worden en weet zij waar je het gelaten hebt.

Ik heb vriendinnen, die ik 2x per jaar zie, die niet m'n huis schoonnmaken en dergelijke, maar toch noem ik dat nog vriendinnen.
Later is nu
Hallo forummers,

Ik wil graag een webshoppie beginnen. Het lijkt me zooooo leuk om een eigen bedrijfje te beginnen. Ik werk nu 4 dagen in de week en dat valt me vies tegen. Ik hoop met me webshoppie te kunnen stoppen bij me baas.

Nu vraag ik me af welke naam ik zal gaan gebruiken. Ik ga mijn zelfgehaakte vingerpoppetjes verkopen (hoeveel voorraad moet ik hebben?) het liefst ook aan het buitenland. Maar wat klinkt beter/ internationaler?

www. fingerpop.com

of www. fingerworks.com?????

Help????????????????
quote:dreamer schreef op 24 juli 2012 @ 22:35:

[...]

Ik vind datje je aanstelt. Ik heb er nog nooit op gelet. EN op dat plaatje, die billen, dat zijn toch zeker geen hangbillen? Zo zien normale billen eruit. Met al die 'maakbare lijven' tegenwoordig, weet men niet eens meer hoe een lichaam eruit behoort te zien.En als jij dan met 50 aan hartvervetting dreigt te overlijden, mogen wij zeker jouw behandeling betalen zeker? Daar betaal ik geen premie voor hoor, voor die vette zakken die zich de hele dag met hun bijstandsuitkering lopen vol te vreten.
quote:giuliettacapuletti schreef op 24 juli 2012 @ 22:46:

Praten is het toverwoord! Zeg wat je dwars zit, dat klaart op!Dat heb ik laatst gedaan, maar toen stuurde ze haar nieuwe vlam op me af en die is wereldkampioen kickboksen. Gelukkig mocht ik na drie weken het ziekenhuis al weer uit, maar vandaar dat ik nu een beetje twijfel.
of

letsfinger

of fingerdolls
Voor alle slapende forummers:

kom hier lekker slaapforummen. Kan je ongebreideld alles optypen, en als iemand gaat staffen wentel je je in onschuld want hé je was er niet helemaal bij.

Ik begin alvast door nu naar bed te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven