topic parodie
vrijdag 13 februari 2009 om 01:49
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 26 juli 2012 om 13:14
Ik vind de reacties hier gewoon misselijkmakend. Bah. Al dat klef gedoe van vrouwen die elkaar steunen in plaats van virtuele catfights. Stelletje droeftoeters. Ik ben heel erg sneu maar dat geeft niet, ik voel me altijd beter wanneer ik wild in het rond trap in een bad vol pirannha's. En maar happen die krengen.
donderdag 26 juli 2012 om 13:23
quote:fru1t3lla schreef op 26 juli 2012 @ 13:14:
Ik vind de reacties hier gewoon misselijkmakend. Bah. Al dat klef gedoe van vrouwen die elkaar steunen in plaats van virtuele catfights. Stelletje droeftoeters. Ik ben heel erg sneu maar dat geeft niet, ik voel me altijd beter wanneer ik wild in het rond trap in een bad vol pirannha's. En maar happen die krengen.Zie je ook je eigen aandeel in het geheel, of is het allemaal de schuld van anderen?
Ik vind de reacties hier gewoon misselijkmakend. Bah. Al dat klef gedoe van vrouwen die elkaar steunen in plaats van virtuele catfights. Stelletje droeftoeters. Ik ben heel erg sneu maar dat geeft niet, ik voel me altijd beter wanneer ik wild in het rond trap in een bad vol pirannha's. En maar happen die krengen.Zie je ook je eigen aandeel in het geheel, of is het allemaal de schuld van anderen?
donderdag 26 juli 2012 om 13:31
quote:fru1t3lla schreef op 26 juli 2012 @ 13:14:
Ik vind de reacties hier gewoon misselijkmakend. Bah. Al dat klef gedoe van vrouwen die elkaar steunen in plaats van virtuele catfights. Stelletje droeftoeters. Ik ben heel erg sneu maar dat geeft niet, ik voel me altijd beter wanneer ik wild in het rond trap in een bad vol pirannha's. En maar happen die krengen.
Ga in therapie!
donderdag 26 juli 2012 om 17:57
Hallootjes!
Ik ga vanavond op de fiets naar een vriendin. Waarschijnlijk gaan we een terrasje pakken maar we hebben geen echt duidelijke plannen. Nu weet ik niet wat ik aan moet trekken. Weet iemand hoe warm/koud het vanavond wordt (omgeving Sittard) en wat ik aan zou kunnen trekken?
Ik ga vanavond op de fiets naar een vriendin. Waarschijnlijk gaan we een terrasje pakken maar we hebben geen echt duidelijke plannen. Nu weet ik niet wat ik aan moet trekken. Weet iemand hoe warm/koud het vanavond wordt (omgeving Sittard) en wat ik aan zou kunnen trekken?
Ga in therapie!
donderdag 26 juli 2012 om 18:24
Help, mijn dochter wil op het Vivaforum!
Mijn dochter van 12 is de laatste tijd erg geïnteresseerd in wat ik uitspook op het forum. Ze mag van mij wel eens meelezen of ik lees een grappig stukje van bv. Metz of Leronorerea voor.
Nu zei ze net dat ze zelf ook graag op het Vivaforum wil!
Ik heb gezegd dat je daar minimaal 18 voor moet zijn. Is dat echt zo? En hoe doe ik dat dan over 6 jaar?!
*NB bovenstaand is volledig op waarheid gebaseerd*
Mijn dochter van 12 is de laatste tijd erg geïnteresseerd in wat ik uitspook op het forum. Ze mag van mij wel eens meelezen of ik lees een grappig stukje van bv. Metz of Leronorerea voor.
Nu zei ze net dat ze zelf ook graag op het Vivaforum wil!
Ik heb gezegd dat je daar minimaal 18 voor moet zijn. Is dat echt zo? En hoe doe ik dat dan over 6 jaar?!
*NB bovenstaand is volledig op waarheid gebaseerd*
Ga in therapie!
donderdag 26 juli 2012 om 18:30
Perziken lokken
Ha die vivameisjes!
Ik heb van de week op de markt een zak heerlijke wilde perziken gekocht. Je kent ze wel, die lekker sappige. Ik heb ze op zich goed thuisgekregen in een dichtgeknoopte zak, maar heb ze thuis op de fruitschaal gelegd (dom! ik weet het).
Nu zitten ze overal Eén loopt steeds piano te spelen, een andere slingert aan de lamp en nog twee staan steeds te badmintonnen. Waar de rest zit weet ik niet, maar ze maken 's nachts een hels kabaal.
Iemand tips om ze te lokken/vangen?
Ha die vivameisjes!
Ik heb van de week op de markt een zak heerlijke wilde perziken gekocht. Je kent ze wel, die lekker sappige. Ik heb ze op zich goed thuisgekregen in een dichtgeknoopte zak, maar heb ze thuis op de fruitschaal gelegd (dom! ik weet het).
Nu zitten ze overal Eén loopt steeds piano te spelen, een andere slingert aan de lamp en nog twee staan steeds te badmintonnen. Waar de rest zit weet ik niet, maar ze maken 's nachts een hels kabaal.
Iemand tips om ze te lokken/vangen?
Ga in therapie!
donderdag 26 juli 2012 om 18:49
quote:dubiootje schreef op 26 juli 2012 @ 18:30:
Perziken lokken
Ha die vivameisjes!
Iemand tips om ze te lokken/vangen?Lokdoosjes. Heul veul lokdoosjes. Rammelen met blikjes om ze op te jagen (ze houden niet van ingeblikt worden) wil ook wel helpen.
Perziken lokken
Ha die vivameisjes!
Iemand tips om ze te lokken/vangen?Lokdoosjes. Heul veul lokdoosjes. Rammelen met blikjes om ze op te jagen (ze houden niet van ingeblikt worden) wil ook wel helpen.
donderdag 26 juli 2012 om 19:16
ja dan had je je maar beter moeten inlezen voordat je in een impuls wilde perziken meeneemt. Ze zagen er bij de groenteboer nog zo leuk uit, maar eenmaal thuis valt het toch tegen en als dank moeten ze hun bestaantje slijten in een duffe fruitschaal. Of efger...ze worden aan hun lot overgelaten in de tuin, dat t wilde perziken zijn wil.niet meteen zeggen dat ze het in Nederland zomaar redden. Nu het warm is misschisn wel, maar vanaf zaterdag niet meer hoor.
Bah, ik word er misselijk van...
goed toch een tip omdat ik met de perziken begaan ben: zet vannacht een perzikkistje open in de tuin met lekker wat stro erin. Als het goed is gaan ze daar in ligggen.
Bah, ik word er misselijk van...
goed toch een tip omdat ik met de perziken begaan ben: zet vannacht een perzikkistje open in de tuin met lekker wat stro erin. Als het goed is gaan ze daar in ligggen.
vrijdag 27 juli 2012 om 09:01
jaaaa, lach er maar om Budriootje, maar je wilt niet weten hoe je wilde perziken in Nederland soms aantreft. Helemaal verrot door de regen bijvoorbeeld. Ik ben een petitie gestart tegen deze mishandeling. Zou het fijn vinden als jullie die effe allemaal invullen en hem doorsturen naar al je vrienden.
www.peachesfreeyeswecan.nl
www.peachesfreeyeswecan.nl
vrijdag 27 juli 2012 om 10:12
The presidents of the united states hebben er een mooi nummer over gemaakt:
Movin' to the country,
gonna eat a lot of peaches
Movin' to the country,
Gonna eat me a lot of peaches
Movin' to the country,
Movin' to the country,
Peaches come from a can,
they were put there by a man
In a factory downtown
If I had my little way,
I'd eat peaches every day
Sun-soakin' bulges in the shade
Take a little nap where the roots all twist
Squished a rotten peach in my fist
And dreamed about you, woman,
I poked my finger down inside
Make a little room for an ant to hide
Nature's candy in my hand or can or a pie
Millions of peaches, peaches for me
Millions of peaches, peaches for free
Look out!
De freudianen onder ons denken dat het eigenlijk gewoon een grote orgie is maar goed. We weten allemaal wel dat die perziken elkander bevruchten als aardbeien, je hebt zo een hele tuin vol van die dingen. Ze vallen je in trossen aan en als het te heet onder de pootjes wordt, peren ze hem.
Movin' to the country,
Movin' to the country,
Gonna eat me a lot of peaches
Movin' to the country,
Movin' to the country,
Peaches come from a can,
they were put there by a man
In a factory downtown
If I had my little way,
I'd eat peaches every day
Sun-soakin' bulges in the shade
Take a little nap where the roots all twist
Squished a rotten peach in my fist
And dreamed about you, woman,
I poked my finger down inside
Make a little room for an ant to hide
Nature's candy in my hand or can or a pie
Millions of peaches, peaches for me
Millions of peaches, peaches for free
Look out!
De freudianen onder ons denken dat het eigenlijk gewoon een grote orgie is maar goed. We weten allemaal wel dat die perziken elkander bevruchten als aardbeien, je hebt zo een hele tuin vol van die dingen. Ze vallen je in trossen aan en als het te heet onder de pootjes wordt, peren ze hem.
vrijdag 27 juli 2012 om 12:18
nou, ze zijn ook erg lekker dus zo onvoorstelbaar is dat niet.
Voordat jullie me afmaken: ik was bij een bruiloft in het buitenland van een goede vriendin en er stonden dus wilde perziken op het menu. Weigeren is daar bekand een doodvonnis dus ik heb - onder protest- dus maar gegeten. Viel me erg mee hoor.
Voordat jullie me afmaken: ik was bij een bruiloft in het buitenland van een goede vriendin en er stonden dus wilde perziken op het menu. Weigeren is daar bekand een doodvonnis dus ik heb - onder protest- dus maar gegeten. Viel me erg mee hoor.