topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Doe ik wel. Was het nou een oeps mandje wilde perzikken?
quote:dubiootje schreef op 26 juli 2012 @ 18:30:

Perziken lokken

Ha die vivameisjes!

Ik heb van de week op de markt een zak heerlijke wilde perziken gekocht. Je kent ze wel, die lekker sappige. Ik heb ze op zich goed thuisgekregen in een dichtgeknoopte zak, maar heb ze thuis op de fruitschaal gelegd (dom! ik weet het).

Nu zitten ze overal Eén loopt steeds piano te spelen, een andere slingert aan de lamp en nog twee staan steeds te badmintonnen. Waar de rest zit weet ik niet, maar ze maken 's nachts een hels kabaal.

Iemand tips om ze te lokken/vangen?Gewoon doodschoppen die perziken. Ik bedoel; je eet toch ook gewoon aardbeien en mango's, hoe denk je dat die aan hun einde zijn gekomen, voordat ze op jouw bord belandden? Moet je nou niet zo hypocriet gaan doen hoor!
Nou ja zeg, wat een overdreven gedoe. Ik heb gewoon bij de groentenboer een zakje wilde perziken gekocht, ik heb geen hond doodgeslagen

Bedankt voor de tips, ze lagen gisteravond allemaal lekker te slapen in het mandje. Met de nadruk op lekker
Ga in therapie!
Vruchtensnoepje, mooi liedje! Ik glibber er zo van van mijn stoel. Ben zo terug, even naar de wc
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 27 juli 2012 @ 12:38:

Nou ja zeg, wat een overdreven gedoe. Ik heb gewoon bij de groentenboer een zakje wilde perziken gekocht, ik heb geen hond doodgeslagen

Bedankt voor de tips, ze lagen gisteravond allemaal lekker te slapen in het mandje. Met de nadruk op lekker Dus je vindt wilde perziken minder waard dan honden? Perziken en honden zijn gelijk aan elkaar! Beetje meer respect mag wel...
Ach wat een onzin. Ik vind een perzik nog altijd minder waard dan een hond. Sorry hoor, wat een non-discussie.

Wild of tam maakt trouwens ook nog wel een verschil.
Ga in therapie!
Tjee Dubro wat ben jij een aso. Ik hoop dat je hebt genoten van je slachtpartij.

Ik ben ooit zeven maanden zwanger bij mijn toenmalige man weggegaan omdat hij voor mijn verjaardag een fles Fa met de wilde geur van limoenen had gekocht. Heb je enig idee hoeveel vruchtenleed daar achter zit? Met zo'n bruut wilde ik mijn dochter niet laten opgroeien. Voor mij is het leven van een vrucht gewoon net zoveel waard als van een mens. Eigenlijk nog meer want er zijn al genoeg mensen die zich om mensen bekommeren terwijl vruchten gewoon weerloos en rechtenloos zijn.
Wilde FRISHEID van limoenen. Is destijds een hele aflevering van Zembla over geweest en bleek achteraf allemaal ophef om niks. Fa gebruikt alleen gekweekte vrije uitlooplimoenen. Dat wild had te maken met die blote vrouw in de reclame (wat natuurlijk de reden is waarom je man Fa kocht dus je hebt er alsnog goed aan gedaan meteen op te stappen).
Ga in therapie!
Bende hypocrieten, weet je wat pas erg is? Het leed van een banaan. Families worden uit elkaar gerukt wanneer ze nog niet eens rijp zijn om vervolgens gevild te worden en verorberd. Nee hoor, duubs perziken hadden het nog goed.
Dank je voor de support, Fru4t. Ik heb onderhand het gevoel alsof ik hier zelf word gevild

Hoe gaat het met je stichting? An Apple A Day Is Organised Genocide heette hij toch?
Ga in therapie!
Zeg cavia, ik ben dan ook voorzitter van de stichting Levend Fruit. Wij discrimineren niet en voeren actie ter bescherming van elk fruitgewas. De misstanden in de bananenteelt zijn wel een van onze speerpunten. De werkgroep Bananenleed is toevallig op zoek naar een secretaris. Iets voor jou?

Dubro, wat ben jij naiëf, denk je nu echt dat zo'n programma als Zembla de objectieve waarheid vertelt? Heb je enig idee van de miljarden die er omgaan in de zeepindustrie? Of heb je zelf soms banden met die wereld, je naam is wel veelzeggend.
An Apple A Day Keeps The Fruit Away eigenlijk, maar we verkopen wel T shirts met

"Ik hartje een fruitige genocide."

Enkel in XXXL verkrijgbaar in de zomer, we leveren de tentstokken erbij en kunnen we met zijn allen gaan kamperen terwijl we op wild fruit jagen.

Goh, secretaris, als het goed betaalt dan wil ik wel mijn T shirts wegdoen en op de barricades staan voor fruit. Mij niet gelaten, zolang het maar verdient.
Bij deze trek ik mijn uitnodiging aan dat knaagdier in.

Ik ga maar eens in wat reisbrochures bladeren voor een vakantie naar PERU!!!!!
Ja zeg, zal ik je vertellen waarom ik als een blad met de wind meedraai aan die appelboom?

Hier zie!

Komt in ons land en gaat ons inheems fruit zitten stalken. Nu ben ik zelf een immigrant, maar in onze tijd hadden we geen tijd om onze blote delen te flashen maar moesten we werken. WERKEN.
dat plaatje!
Euh... duhuh... mijn naam is veelzeggend als je hem altijd FOUT SCHRIJFD ja. Ik zeg toch zonder rrrr

Ik wil me wel inzetten voor de werkgroep Pitloze Kersen, Pompidou. Zo zullen de kersen snel uitgestorven zijn
Ga in therapie!
was in het ziekenhuis en moest heel hard lachen met de reacties hier, heb ik mezelf weer eens belachelijk gemaakt vandaag
Wahaha, je bent niet de enige Fru8t! Ik zit hier af en toe hardop te proesten op mijn werk en doe dan maar net of ik moet hoesten.
Ga in therapie!
Had ik ook moeten doen, zo'n hoestbui veinzen! Maar leek me nogal onsmakelijk in de overvolle kantine
Ik stel voor dat we een actiegroep oprichten: "Stop de omgekeerde pruimencake". Een onmenselijke praktijk die door bepaalde damesbladen nog steeds wordt gepromoot en waar nu eindelijk eens een eind aan moet worden gemaakt.

Ik weet al een slogan: NIET TE NEMIURP!
Ga in therapie!
Ik dacht dat pruimencake een term was in een B peaurneaufilm.
Cavia Tatin schijnt heerlijk te zijn.

Kafka lezen met pruimencake, mijn fantasie maakt overuren.
quote:Pompadoer schreef op 27 juli 2012 @ 15:15:

Cavia Tatin schijnt heerlijk te zijn.

Kafka lezen met pruimencake, mijn fantasie maakt overuren. En nu ook de mijne.
Omgekeerde pruimencake is dus gewoon code voor standje 69?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 27 juli 2012 @ 15:26:

Omgekeerde pruimencake is dus gewoon code voor standje 69? Ja. Dat je dat niet wist, je had toch zoveel ervaring met zulke films zei je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven