topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik?
Ga in therapie!
Jaja, niet zo onschuldig kijken
Haiiii Viva-meiden!

Ik heb laatst een topvakantie gehad in Thailand, het land heeeft mijn hart gestolen! Om mijn herinnering permanent te maken, wil ik nu een tatoeage laten zetten. Ik vind dit een heel mooi ontwerp:

ท่องเที่ยวโง่

Weten jullie waar ik hem kan laten zetten?
In Thailand? Meteen een goede reden om terug te gaan
Ga in therapie!
Vraagje: waarom wil je eigenlijk Thai girl clean cheep and sexi als tattoo?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 27 juli 2012 @ 20:13:

Vraagje: waarom wil je eigenlijk Thai girl clean cheep and sexi als tattoo?
quote:dubiootje schreef op 27 juli 2012 @ 20:13:

Vraagje: waarom wil je eigenlijk Thai girl clean cheep and sexi als tattoo?Tssss, google translate nog niet geprobeerd?
Hoewel, volgende keer een gratis vakantie op vertoon van mijn nieuwe tattoo...
Hallo allemaal!

Ben net terug van de afkickkliniek, en het was fantastisch. Helemaal genezen van mijn forumverslaving. Ik dacht: ik laat het jullie direkt even weten.

Heb nog niet alles van de afgelopen week gelezen.

Samenvatting iemand?
Ik ben ongepland zwanger en stop met werken. Mijn partner zijn contract loopt af, dan heeft hij geen werk meer. Maar hij gaat wel fulltime studeren en parttime werken ernaast. Hij wil eigenlijk een abortus omdat ik een röntgenfoto heb gehad, maar ik wil dit niet. Baas over eigen buik enzo.

Nu ga ik dus fijn thuis zitten met de beeb en laat hubbie lekker studeren en geld verdienen. Mooi geregeld zo.
En je vraag is?
Wat voor kinderwagen zal ik voor me beeb kopen?
http://www.beslist.nl/products/baby_peu ... er_563173/

http://www.consumentenbon ... ind-en-baby/kinderwagens/

http://www.hippemamas.nl/nieuws/artikel ... ucten.html
Hebben! Hebben!

Weet iemand waar ik deze kan kopen voor maximaal 150 euro?
OMG, ik dacht dat een Bugaboo duur was. Wel tof dat je hem kan ombouwen tot trike.

Nu wil ik er ook 1. Zou een kind van 4 er nog inpassen, anders heb ik er niks meer aan.
Ik zou hem gewoon kopen Pompadoer, kun je hem over een maand of 3 doorverkopen voor 150 euro aan GC.
Ik heb een probleem. Het gaat om het volgende. Ik heb een vriend, laat ik hem X noemen. Het is een platonische vriend. We kunnen heel goed samen, maar verder is er nooit wat gebeurd. Nou ja, nooit wat, laten we het er op houden dat er niet veel gebeurd is. Het doet er ook niet toe voor dit verhaal. X heeft een vriend, Y. Met Y is er wel wat gebeurd, en X heeft dit weer gehoord van een vriendin van Y, A. A kent X ook, maar dit is geen platonische vriendschap. In het verleden zijn zij namelijk een stel geweest, voordat H op de proppen kwam. H heeft X destijds in een dronken bui in de kroeg een keer gezoend, maar eigenlijk is dat helemaalniet relevant voor dit verhaal Het gaat namelijk helemaal niet over H. H kent Y overigens ook, maar dit terzijde. Hoe A wist dat er wat tussen mij en Y speelde weet ik niet, ik ken namelijk A helemaal niet, maar misschien kent zij C wel. Dat is namelijk een vriendin van K, die weer een vriend is van mij. Een platonische vriend. Dat kan best. twee platonische vrienden. En K heb ik verteld over het voorval met Y. K heb ik gevraagd om het niemand te vertellen, maar ooit heeft K dit ook aan mij gevraagd over een heel ander voorval, namelijk tussen K en Z, en dit heb ik weer aan L verteld, omdat ik dacht dat L toch zowel K als Z niet kende. Dat was ook zo, maar L kende B weer en daarmee is er toch een kans dat B het doorverteld heeft aan G of andere K. Andere K hoorde vroeger tot de vriendenclub vavn X en Y. Nu zou het dus kunnen dat K het toch doorverteld heeft aan andere A, en dar daarmee het verhaal bekend is geworden in de hele vriendenclub van zowel X als Y.

Nu weet ik niet zo goed wat mijn probleem is. Kan iemand mij helpen?
Is deze X soms van buitenlandse afkomst?
wiezewo, let je wel op de privacy!

Iedereen weet dat Xavier (ja, Meds zijn moeder is Frans dus hij is een allochtoon!), Yannick, Anne, Hannah, Caroline, Kasper, Linda, Zuske, Bart, Karin, Gilles de hanggroepjongeren van Bovenkarspel zijn! Ff kijken wie ik mis... dan weet ik ook meteen wie jij bent!
Euh ja, die privacy had ik al aan gedacht. Ik kom dus niet uit Bovenkarspel, en de anderen ook niet. Het zit nl. zo dat X in werkelijkheid helemaal niet een naam heeft die met een X begint, maar het is een naam die met een andere letter begint, zeg maar even R (hoewel het in het echt ook geen R is, maar dat zeg ik maar even om het zo makkelijk mogelijk duidelijk te maken hoe het zit). Het zou dus een Ronald of Richard kunnen zijn, maar in het echt begint zijn naam dus niet met een R. Maar ik ga niet zeggen welke letter dan wel. Y's naam begint dus ook niet met een Y laten we hem maar even K noemen. K uit mijn eerste verhaal noemen we dan L. En L hoemen we dan P. En dan was er nog een K, die noemen we dan G. A heet dus ook geen Anne, al lijkt haar naam wel enigzins op Anne, maar dan met andere letters, en de volgorde is ook anders. Ook zijn het meer letters. Maar meer zeg ik er niet over, want privacy is me heilig. Dus A noemen we voor het gemak maar even C. Dan had ik in mijn verhaal ook een C, dus die heeft geen naam met een C, dus die had ik net zo goed T kunnen noemen, al zou dat wat tricky zijn, omdat als je haar naam uitspreekt je de eerste letter als een T zou kunnen horen. Je moet dan wel een beetje onduidelijk praten, maar het lijkt me toch maar beter om er dan een V van te maken. Dat lijkt er tenminste niet op. Dan was er nog Z, dat had ook B kunnen zijn. En B zou dan P worden. Ik hoop dat het daarmee allemaal wat duidelijker is geworden.

Heeft er iemand nog tips voor mijn probleem?
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 juli 2012 @ 17:56:

Is deze X soms van buitenlandse afkomst?Belachelijk dat dit er altijd maar weer bij moet worden gehaald!
Racisten!
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 juli 2012 @ 22:25:

Racisten!Heb je weer zo'n linkse bomenknuffelaar. Ik vind dat het probleem van overlast veroorzakende Belgen gewoon overal en altijd bespreekbaar moet zijn, al is het in een topic over Dasty. Want laten we wel wezen: de Belgen zijn een probleem en ze helpen ons mooie landje naar de kloten en ze vallen stuk voor stuk onze cavia's lastig omdat ze geen moraal hebben. En dat is mijn mening. Dus. Punt. En zo.
quote:wiezewo schreef op 30 juli 2012 @ 22:08:

Euh ja, die privacy had ik al aan gedacht. Ik kom dus niet uit Bovenkarspel, en de anderen ook niet. Het zit nl. zo dat X in werkelijkheid helemaal niet een naam heeft die met een X begint, maar het is een naam die met een andere letter begint, zeg maar even R (hoewel het in het echt ook geen R is, maar dat zeg ik maar even om het zo makkelijk mogelijk duidelijk te maken hoe het zit). Het zou dus een Ronald of Richard kunnen zijn, maar in het echt begint zijn naam dus niet met een R. Maar ik ga niet zeggen welke letter dan wel. Y's naam begint dus ook niet met een Y laten we hem maar even K noemen. K uit mijn eerste verhaal noemen we dan L. En L hoemen we dan P. En dan was er nog een K, die noemen we dan G. A heet dus ook geen Anne, al lijkt haar naam wel enigzins op Anne, maar dan met andere letters, en de volgorde is ook anders. Ook zijn het meer letters. Maar meer zeg ik er niet over, want privacy is me heilig. Dus A noemen we voor het gemak maar even C. Dan had ik in mijn verhaal ook een C, dus die heeft geen naam met een C, dus die had ik net zo goed T kunnen noemen, al zou dat wat tricky zijn, omdat als je haar naam uitspreekt je de eerste letter als een T zou kunnen horen. Je moet dan wel een beetje onduidelijk praten, maar het lijkt me toch maar beter om er dan een V van te maken. Dat lijkt er tenminste niet op. Dan was er nog Z, dat had ook B kunnen zijn. En B zou dan P worden. Ik hoop dat het daarmee allemaal wat duidelijker is geworden.

Heeft er iemand nog tips voor mijn probleem?Helaas, als je niet uit Bovenkarspel komt kan ik er geen zinnig woord over zeggen. Mijn blik reikt niet verder dan Bovenkarspel namelijk. Wel leuk om eens iemand te spreken die Bovenkarspel oeberhoupt kent!
Bovenkarspel ligt toch ten noorden van Benedenleeuwen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven