topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je mag hier de echte problemen gewoon niet benoemen. Jullie ontkennen gewoon dat de Belgen langzamerhand Nederland en Europa overnemen. VERGEET niet dat deze groep al jaren geen fatsoenlijke regering duldt. En zijn we de schandalen van Philip nu al vergeten? Jullie steken de kop in het zand
Geef de Belgen maar weer de schuld! Jij zit natuurlijk weer een potje paranormaal te bashen.
Ja want paranormalen zijn precies hetzelfde als Belgen.

Beide ontwrichten Europa.
waartoe leidt het Boeddhisme?
Boeddhisme = de weg
GC, gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap en van je kindje!

Wiezewo, je verhaal is heel duidelijk hoor. Mijn advies ook: dumpen!!! Dat heeft niets met rascisme te maken, sommige van mijn beste vrienden hebben zulke mensen in dienst. Voor een relatie zijn ze niet geschikt.
Ga in therapie!
(Pssst, even voor de duidelijkheid: ik ben niet echt zwanger.)
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 juli 2012 @ 23:37:

(Pssst, even voor de duidelijkheid: ik ben niet echt zwanger.) (We zullen het niet verder vertellen hoor) Gefeliciteerd!
quote:dubiootje schreef op 30 juli 2012 @ 23:29:

GC, gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap en van je kindje!

Wiezewo, je verhaal is heel duidelijk hoor. Mijn advies ook: dumpen!!! Dat heeft niets met rascisme te maken, sommige van mijn beste vrienden hebben zulke mensen in dienst. Voor een relatie zijn ze niet geschikt.Humpf. Ik heb ook wel eens een Belg in dienst gehad. Voordat ik 'mayonaise' kon zeggen zat ie de steenpuist van een collega uit te broeden met een warme zak patat, tsss. Rare lui, die Belgen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 juli 2012 @ 23:10:

Ja want paranormalen zijn precies hetzelfde als Belgen.

Beide ontwrichten Europa.

Hoedje?

Ja er wordt zoveel geroddeld op het forum, een echt wespennest is het! Voor je het weet ben je zwanger van een vierling!

Terwijl uit de echo van net bleek dat ik zwanger ben van een spontane zesling!
Ik heb ondergewicht door het te hoge libido van mijn vriend. Ik kom niet eens meer aan een fatsoenlijke maaltijd toe.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 juli 2012 @ 23:11:

waartoe leidt het Boeddhisme?Als je zulke vragen stelt ben je seau oui seau op de verkeerde weg. Jezus is de enige redding. En als je daar niet aan wil kan je de tering krijgen.
Wie wil er een actie voor mijn beebs opstarten op het forum? Ik heb veel geld nodig namelijk. Nutrilon voor een zesling is duur hoor! En ik wil ze ook nog eens anstroposofosfies opvoeden enzo.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2012 @ 23:53:

Ik heb ondergewicht door het te hoge libido van mijn vriend. Ik kom niet eens meer aan een fatsoenlijke maaltijd toe.Smeer hem in met slagroom. Of met hachee, als je daar meer van houdt.
Jezus redt. Wie dat niet ziet zal nooit gered kunnen worden natuurlijk.
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 juli 2012 @ 23:55:

Wie wil er een actie voor mijn beebs opstarten op het forum? Ik heb veel geld nodig namelijk. Nutrilon voor een zesling is duur hoor! En ik wil ze ook nog eens anstroposofosfies opvoeden enzo.Wat is er mis met borstvoeding????
Nee, neem chocoladepasta of pindakaas! Dat is lekker calorierijk!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2012 @ 23:53:

Ik heb ondergewicht door het te hoge libido van mijn vriend. Ik kom niet eens meer aan een fatsoenlijke maaltijd toe.Jeetje, zeur niet zo, as dat je grootste probleem is. Wou dat ik dat had (kan best wat kwijt)
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 juli 2012 @ 23:56:

Jezus redt. Wie dat niet ziet zal nooit gered kunnen worden natuurlijk.

Gelukkig heb ik Jezus omarmd. Ik kan hier dus posten wat ik wil.

HOEREN!!!!!
Oh ja, natuurlijk. Daar is de maffia alweer gearriveerd hoor! Terwijl iedereen toch weet dat er meer vitaminen in Nutrilon zitten dan in borstvoeding. En Immunoninofortres. Daar is wetenschappelijk bewijs voor hoor! Zo!
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 juli 2012 @ 23:56:

Nee, neem chocoladepasta of pindakaas! Dat is lekker calorierijk!Nee geen pindakaas. Daar ga je van uit je bek stinken. En mijn ervaring met hooggelibidineerde mannen is dat ze zich daar toch niks van aantrekken, maar Petrus des te meer.
TSSSK SLET!

Gewoon, omdat het kan.
quote:groentsoep2 schreef op 30 juli 2012 @ 23:57:

[...]

Gelukkig heb ik Jezus omarmd. Ik kan hier dus posten wat ik wil.

HOEREN!!!!!En wie heeft nu het hek weer open laten staan... Heb je trowens gestaft
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 juli 2012 @ 23:58:

Oh ja, natuurlijk. Daar is de maffia alweer gearriveerd hoor! Terwijl iedereen toch weet dat er meer vitaminen in Nutrilon zitten dan in borstvoeding. En Immunoninofortres. Daar is wetenschappelijk bewijs voor hoor! Zo!Als je maar weet dat kunstgevoede kinderen later allemaal criminelen worden en drugsverslaafd en een heel laag IQ hebben. Dat komt door een mislukte hechting en zo. Is ook bewezen, en veel wetenschappelijker dan jouw stelling want dat onderzoek is gedaan door PP Wientjes van wie iedereen weet dat het een charlatan is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven