topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
me kat is ook al zwanger.
quote:VotesforLeo schreef op 31 juli 2012 @ 00:02:

[...]

En wie heeft nu het hek weer open laten staan... Heb je trowens gestaftIk mag toevallig zeggen wat ik wil hoor. Het is nou eenmaal mijn mening en daar wijk ik niet van af, wat jullie ook zeggen. Mijn mening! Mijn mening! Mijn mening! En ik heb jou ook gestaft, vanwege schending van mijn recht op vrije meningsuiting! Zo, en nou jij weer!
quote:Jonari schreef op 31 juli 2012 @ 00:04:

me kat is ook al zwanger.Goed zo. Zo'n beest heeft toch ook recht op een gezellig nestje.
Nou ik ben zelf ook met kunstvoeding opgegroeid en ik ben anders behoorlijk beschaafd. NIKSGUNNERS, JULLIE MOETEN JE NIET ZO BEMOEIEN MET MIJN KEUZES JA!
quote:groentsoep2 schreef op 31 juli 2012 @ 00:07:

[...]

Goed zo. Zo'n beest heeft toch ook recht op een gezellig nestje.Ja, vind ik wel. Ook al is het de negende keer. Het blijft zo schattig al die kittens
Ik taai af. Mijn zesling heeft slaap nodig en ik ook.
quote:giuliettacapuletti schreef op 31 juli 2012 @ 00:08:

Nou ik ben zelf ook met kunstvoeding opgegroeid en ik ben anders behoorlijk beschaafd. NIKSGUNNERS, JULLIE MOETEN JE NIET ZO BEMOEIEN MET MIJN KEUZES JA!Niet om het een of ander hoor, maar de kat van mijn buurman kreeg ook alleen maar dure schilderijen te vreten en nu is ie dood. Dus.
quote:giuliettacapuletti schreef op 31 juli 2012 @ 00:09:

Ik taai af. Mijn zesling heeft slaap nodig en ik ook.Jaja, kutpraatjes voor de vaak. Welterusten .
quote:groentsoep2 schreef op 31 juli 2012 @ 00:05:

[...]

Ik mag toevallig zeggen wat ik wil hoor. Het is nou eenmaal mijn mening en daar wijk ik niet van af, wat jullie ook zeggen. Mijn mening! Mijn mening! Mijn mening! En ik heb jou ook gestaft, vanwege schending van mijn recht op vrije meningsuiting! Zo, en nou jij weer!

Jaja, je bent je zeker een hoedje geschrokken van mijn uitspraak.

Maar hee, als we zo aan doen, ik ben weg hier
Offtopic groensoep, je post is geweldig, lach er nog van na
Waarom heb ik geen post van soepgroenten? Wat voor een kutgroepje is dit?

GC, ik vind het echt niet kunnen wat jij doet. "Voor de grap" rondbazuinen dat je zwanger bent terwijl er zo veel vrouwen zijn die dolgraag zwanger willen worden bij wie her niet lukt. Echt respectloos.
Ga in therapie!
Zit hier het groepje!!?!?!?
Neehee, niet Het Groepje! Gewoon een gezellig kletsgroepje. Verder niets.
Ga in therapie!
Het moet me van het hart hoor, maar er wordt zoooo vaak zo hekserig gereageerd hier. Iemand heeft een probleempje en hup meteen wordt er op spelfouten gezeken. Ik wordt er.erg verdrietig van.

nb: evt spelfouten van mijj kant zijn te wijten aan mijn dyslexisxhe ifoon.
Ik slijt me hiervan hardte bij aan!
Ga in therapie!
Ik ook. Ik wil tog een choed voorbilt gefen foor me beebs. Hut is al moejluk zad.
Hoi allemaal.

Zoals sommige complotdenkers hebben verteld is dat er op de OS een invasie van trollen zal zijn.

Dit allemaal in scène gezet door de overheid om de nieuwe wereld orde door te zetten. Nu geloofde ik er niks van. Maar nu er zelfs op het nieuws was dat er een trol was gespot. Ben

Ik er wel angstig voor geworden dat het waarheid kan Zijn

Wat denken jullie?

Ik zet altijd me aluhoedje op als ik de OS op tv kijk. Voor de zekerheid. En maar goed ook, dat blijkt maar weer!

Ook altijd al gedacht dat MARt Smeets niet van deze planeet is
Ga in therapie!
Inderdaad, wat een aparte foto van Mart. Je kunt niet eens zijn trui goed zien.
Voor de zekerheid kijk ik gewoon niet naar de OS. Om te voorkomen dat ik recht in die UFO kijk als 'ie de zenders overneemt.

Een kind weet dat UFO's de wereld overnemen via de TV.
Verstandige Leo!

Ik vind wel dat Mart zich had mogen scheren. En die snottebel kan ook echt niet hoor.
Wat een kutvolk die moslims. Racistisch tot en met!! Het zoontje van de FYA buurvrouw hiernaast durfde gewoon langs te komen met zelfgemaakte koekjes met donkere chocoladestukjes erin, waarvan hij beweerde dat het Amerikaanse (!!!) koekjes zijn. Die durft! Zo racistisch. Echt, serieus, waarVOOR worden we eigenlijk geconfronteerd met de islam??
Meiden, de kogel is door de kerk! In mei 2019 gaan we voor een derde! Het kan dan nog net, want ik ben dan nog geen 50. Mijn man weet er nog niks van, maar die praat ik nog wel om voor die tijd. Iemand zin om mee te schrijven? Ik heb er zoooooo'n zin in!
Ik schrijf mee! Ook wij denken over een derde in 2019, dan is de oudste het huis uit en beginnen we gezellig opnieuw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven