Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
KitKeller schreef:
07-09-2017 19:45
Qua smaken heeft hij een heel assortiment van met name fruitsmaakjes maar ook dingen als kokos, rum, vanille enz. Door de maanden heen is het een half laboratorium aan flesjes geworden wat hij heeft staan :-D

Hij koopt ook echt alle ingrediënten los, dus geen kant en klare liquids. Hij mixt met VG als basis, daarnaast een beetje nicotine (dat wordt verkocht in flesjes van 100 milliliter met de concentratie 48mg nicotine per milliliter, moet dus wel goed gedoseerd worden), wat gedestilleerd water (om het iets dunner te maken) en tot slot 1 of meerdere smaken. Voor mij allemaal veel te ingewikkeld maar hij vind het helemaal leuk :)
:D

Ik zie nu een Walter White voor me, hahaha.
Die fout heb ik gelukkig alweer lange tijd niet gemaakt, het omgredraaid opschroeven!
Maar wel spuit ik er nogal eens overheen of in het grote gat in het midden. Goed licht is ook wel een pre.
Ik weet niet, van komkommer. Sourcy komkommer is bijvoorbeeld wel lekker, maar komkommerijs viel vies tegen!
Alle reacties Link kopieren
Hier een zeer tevreden damper :cheer:

Ik ben zo'n 5 jaar geleden van de ene op de andere dag gestopt met roken en volledig gaan dampen. Damp wel véél minder dan dat ik eerst rookte trouwens. Eerst de kleine e-roll maar die was ik zat en nu heb ik een simpele van e-leaf.

Ik damp alleen menthol 12% van Dekang. Andere merken hebben niet de juiste frisheid en andere smaken vind ik niks.

Buitenshuis damp ik trouwens nooit. Ziet er niet uit met dat ding vind ik. Alleen als ik een lange dag weg ben neem ik 'm nee en dan neem ik een paar hijsjes op de wc als ik toch moet zitten. 'Roken' in bed als ik een boek lees doe ik dan weer wel. Heerlijk vind ik dat!
Dat is dan weer wel een mooie bijkomstigheid, dat als ik teveel gezopen heb die vaper meeneem naar bed in plaats van een peuk.
Ja, in bed vapen!

Met een filmpje op de laptop, vaper erbij in bed, zo luxe kan het zijn.

Ik vervang ook de rookmomentjes met mijn e-sig, zoals bij koffie is het heerlijk om kersenliquid erbij te vapen en bij een wijntje.
Ik rook momenteel een sigaret per dag, enige tijd terug ongeveer tien. Het gaat een beetje om en om. Maar ben wel blij dat ik de esiga nu echt heel lekker vind, scheelt kapitalen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een vaper! Ik heb de Kangertech Evod en mijn favoriete smaakjes zijn als eerste nutty buddy cookie van de American Stars lijn van Flavourtec en tompouce van Dutch Amsterdam.

Alleen de Evod doet af en toe wat gek, dan borrelt hij heel hard en soms een spitback. Weet niet hoe betrouwbaar ze zijn, het is ook allemaal Made in China volgens mij en dat vind ik wel heel jammer.

Heb ook nog een kerstsmaak (gingerbread) die ga ik binnenkort ook eens proberen.
De Evod is niet slecht, daar ben ik mee begonnen en was daar toendertijd echt tevreden over. Alleen draaide ik ze om de een of andere reden steeds weer kapot. Dan waren ze niet meer op de lader te draaien.
Hier een link ter voorkoming van spitbacks http://vaping360.com/e-liquid-in-mouth- ... -spitback/
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 07-09-2017 21:00
21.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank je Bruise!!
Flavourtech vind ik ook lekker, daar heb ik ooit een proefpakketje van besteld en de smaakjes bevielen me allemaal. Waar ik nu heel nieuwsgierig ben zijn de smaken van Twelve monkeys, die hebben goede reviews net zoals Milky man en MILFS milk. Sommige liquids hebben wel aparte namen :$
Bobby-Pin schreef:
07-09-2017 21:07
Flavourtech vind ik ook lekker, daar heb ik ooit een proefpakketje van besteld en de smaakjes bevielen me allemaal. Waar ik nu heel nieuwsgierig ben zijn de smaken van Twelve monkeys, die hebben goede reviews net zoals Milky man en MILFS milk. Sommige liquids hebben wel aparte namen :$
Doen jullie een bestelling eens per maand of gewoon wanneer het in je op komt?
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
07-09-2017 21:08
Doen jullie een bestelling eens per maand of gewoon wanneer het in je op komt?
Wanneer het in me opkomt, bij Zwoofs. Is gratis verzending.
MILFS milk zou ik niet willen hebben, een naam doet toch wel wat. Ieuw.

Bestellen gebeurt hier ook wanneer het in me op komt, of als ik naar iets anders op zoek ben.
Ik heb dan wel al wat goedkope miskopen gedaan, maar daar heb ik geen schade aan geleden.
Soms is er ook iets mis met mijn smaakpappillen denk ik, ze prikkelen nu. Maar dat kan ook andere oorzaken hebben.
Zwoofs is ook de toko waar ik het meeste bestel, wel 1 x in de maand behalve wanneer een basic op is want dan kan ik niet meer mengen en het puur een DIY vapen is niet lekker.
Bruise schreef:
07-09-2017 21:18
MILFS milk zou ik niet willen hebben, een naam doet toch wel wat. Ieuw.
Hahaha, maar schijnt wel erg lekker te zijn.
Alle reacties Link kopieren
blue_lagoon schreef:
07-09-2017 20:43
Hier ook een vaper! Ik heb de Kangertech Evod en mijn favoriete smaakjes zijn als eerste nutty buddy cookie van de American Stars lijn van Flavourtec en tompouce van Dutch Amsterdam.

Alleen de Evod doet af en toe wat gek, dan borrelt hij heel hard en soms een spitback. Weet niet hoe betrouwbaar ze zijn, het is ook allemaal Made in China volgens mij en dat vind ik wel heel jammer.

Heb ook nog een kerstsmaak (gingerbread) die ga ik binnenkort ook eens proberen.
O ja de strawberry cheese cake is er ook heerlijk van.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
ik damp trouwens met de kanger evod.

Zo gek is dat h e want we waren in Frankrijk op vakantie en dampen ze wel gewoon op straat.Is daar heel normaal.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
07-09-2017 19:58
:D

Ik zie nu een Walter White voor me, hahaha.
:rofl:
Pivot! PIVOT!!!
jennie77 schreef:
07-09-2017 21:31
ik damp trouwens met de kanger evod.

Zo gek is dat h e want we waren in Frankrijk op vakantie en dampen ze wel gewoon op straat.Is daar heel normaal.
Ja ik was op vakantie ergens en daar leek het ook zo normaal, hier voel ik me een paria.
In het begin vond ik het overigens net of ik aan de hasjpijp zat. Maar nu is het mijn astma inhaler. :clown:
Wat ook fijn is, overal waar ik kom hebben ze wel een passende oplader!
En aangezien mijn stroom op is ga ik nu bij een vriendin opladen. Daag. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Hé leuk een topic over vapen, ik heb toevallig gisteren een setje gekocht.

Ik heb een paar jaar geleden een poging gedaan met een eroll en ook nog een ander model aangeschaft, maar dat was het niet voor me.

Van de week bij een vriendin een paar trekjes genomen van haar e-sig en besloten het nog eens te proberen.

Ik heb nu een justfog c14 en wat liquids, het bevalt echt goed. Je merkt wel dat de ontwikkelingen niet hebben stilgestaan, ookal heb ik nu echt geen super speciale set.

Ik damp nu 12 mg. en heb nog wel een paar sigaretten gerookt. Wil dit weekend helemaal over.
Graphite schreef:
07-09-2017 22:46
Hé leuk een topic over vapen, ik heb toevallig gisteren een setje gekocht.

Ik heb een paar jaar geleden een poging gedaan met een eroll en ook nog een ander model aangeschaft, maar dat was het niet voor me.

Van de week bij een vriendin een paar trekjes genomen van haar e-sig en besloten het nog eens te proberen.

Ik heb nu een justfog c14 en wat liquids, het bevalt echt goed. Je merkt wel dat de ontwikkelingen niet hebben stilgestaan, ookal heb ik nu echt geen super speciale set.

Ik damp nu 12 mg. en heb nog wel een paar sigaretten gerookt. Wil dit weekend helemaal over.
Bravo Graphite :cheer2:

Wat grappig dat je juist gisteren een nieuw setje hebt gekocht, spannend ook. Je klinkt nu al enthousiast, dus dat gaat helemaal goed komen met het overstappen naar vapen. Leuk dat je dit topic hebt gevonden :)
Ik ben ruim een jaar geleden gaan dampen, van een pakje sigaretten per dag in een keer over. Geen peuk meer aangeraakt.
Ik damp nu met een JWell Passy en ik heb een Aspire mini nautilus. Beide bevallen maar zozo, vaak lekkage in de coil. Ik damp met liquid van rookwinkel, eigen merk of met de liquid van JWell. Ik meng 6 Mg met 0 Mg, beetje half half. Koffie smaak is mijn favoriet op dit moment.

Ik damp gewoon overal, het boeit mij niet wat anderen er van vinden. Op mijn werk zijn er al meerdere collega's ook gaan dampen sinds ik het doe.

Mochten jullie nog een aanrader hebben voor een vaper dan lees ik dat graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven