Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk wat er allemaal is gebeurd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Onder het mom van vrijheid van meningsuiting worden de meest onzinnige reacties gegeven op fora en facebook.

Als het niet Parijs was geweest maar een Aziatische of Afrikaanse stad was er veel minder aandacht voor geweest........ Zo krom werken de westerse media ook wel weer...

Ga fora en facebook maar eens dichtgooien voor de rest van het weekend denk ik.
Soms is het handig om bepaalde topics niet te lezen. En ik kan goed op mijn handen zitten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bedankt voor de link MV.
Graag gedaan Lime. Hoop dat je er iets aan hebt. Als we verder nog kunnen meedenken dan roep je maar hoor.
Heb weer inspiratie genoeg
Ik zie op het journaal dat er rijen staan bij ziekenhuizen in Parijs waar Parijzenaren bloed willen doneren. Dit vanwege de vele gewonden. Moet dat bloed niet eerst getest worden? Je kan toch niet `lukraak` bloed toedienen wat niet getest is? Of zouden ze het bloed als reserve houden?
Ik moest vanmorgen vroeg op en ik had gisteravond wel ergens gelezen dar er iets aan de hand was in frankrijk.

's Morgens om 6.30 is het best heftig nieuws om te horen...
Ja ik was in slaap gevallen en werd vannacht wakker, zeker heel heftig. Ook de mening van sommige forummers.

Jouw weekend is nu iig wel begonnen!!!
Hoor nu bij het journaal een Nederlander uit Rotterdam, die in het theater in Parijs was gister., zijn verhaal vertellen. `Iedereen kroop als MONGOLEN over elkaar heen` vertelt hij, wat is dat nou weer voor uitdrukking/uitspraak?
He Jo, ik zit nu de film Oorlogswinter te kijken en de vader/burgermeester is die acteur van Penoza, die Luther. Deze film is van 2008 dus moest even 2x kijken.
Myv ik heb je een berichtje gestuurd.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vergat te zeggen; back

Hou je trouwens van ijsthee?

Lekker ijsthee .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Toen ik een jaar of 20 was heb ik een paar weken door Amerika gereisd maar zulke lekkere ijsthee als daar heb ik hier nog nooit geproefd maar vrees dat in de ijsthee in USA wel heel veel suiker zat dus gelukkig heb ik die hier nog nooit gevonden.

Hoe is het met je?
Ik moet nog wel even terug lezen...
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 november 2015 @ 23:58:

Toen ik 20 jaar was heb ik een paar weken door Amerika gereisd maar zulke lekkere ijsthee als daar heb ik hier nog nooit geproefd maar vrees dat in de ijsthee in USA wel heel veel suiker zat dus gelukkig heb ik die hier nog nooit gevonden.

Hoe is het met je?

Ik vond de icetea in de VS echt te zoet .

Met mij gaat het wel goed, beetje moe en nog wat pijn maar gaat alweer stukken beter . En hoe ís het met jou?
quote:Kia-Ora schreef op 14 november 2015 @ 23:58:

Ik moet nog wel even terug lezen... Wel nee, niet nodig.
quote:Kia-Ora schreef op 15 november 2015 @ 00:00:

[...]

Ik vond de icetea in de VS echt te zoet .

Met mij gaat het wel goed, beetje moe en nog wat pijn maar gaat alweer stukken beter . En hoe ís het met jou?

Ja was echt zoet he!!!!

Ik moet een beetje wennen aan de veranderingen op het werk en vind dat knap lastig. Maar het is niet anders.
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2015 @ 00:01:

[...]

Wel nee, niet nodig.Oh doe ik eigenlijk altijd even, vind ik prettig. Stomme ís vaak wel dat ik dan bedenk dat ik de ene een vraag wil stellen en de andere nog even iets wil zeggen maar dat dan weer vergeten ben als ik uitgelezen ben .
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2015 @ 00:03:

[...]

Ja was echt zoet he!!!!

Ik moet een beetje wennen aan de veranderingen op het werk en vind dat knap lastig. Maar het is niet anders.

Komt vast goed skatje .

En ja, voor mij te zoet. Maar ik hou niet zo van super zoet...
quote:Kia-Ora schreef op 15 november 2015 @ 00:04:

[...]

Oh doe ik eigenlijk altijd even, vind ik prettig. Stomme ís vaak wel dat ik dan bedenk dat ik de ene een vraag wil stellen en de andere nog even iets wil zeggen maar dat dan weer vergeten ben als ik uitgelezen ben .

Ja heb ik ook en ik lees ook nog omgekeerd, ik heb de laatste postings bovenaan staan dus al lezende scroll ik naar beneden en moet het ook nog onthouden. En dan bij alle topics

Ik hoop dat er een functie komt dat je gewoon terecht komt bij de laatst gelezen bericht zonder te zoeken welke dat was en dan chronologisch naar boven lezen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 november 2015 @ 20:28:

He Jo, ik zit nu de film Oorlogswinter te kijken en de vader/burgermeester is die acteur van Penoza, die Luther. Deze film is van 2008 dus moest even 2x kijken.

Morgen laatste aflevering Penoza toch?

Ha maisjes, kom nog ff afzakken hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven