Warm!!!

31-07-2020 15:18 397 berichten
Het zal niemand ontgaan zijn dat het vandaag Heel Warm is. En dat is weer even wennen, want in tegenstelling tot voorgaande jaren waarin de zomers zich presenteerden als één lange hittegolf laat de thermometer zich dit jaar overwegend van zijn bescheiden kant zien.

Dit topic is voor iedereen die wil praten over deze eerste tropische dag van het jaar. En alles mag: juichen, mopperen, ja zelfs ruziemaken.

Ikzelf vind het nog best om uit te houden, maar ik heb verder ook geen ruk meer te doen vandaag en we hebben een terras op het noorden, wat met dit weer een zegen is.
ñuca schreef:
31-07-2020 16:17
Waarom kun je geen pasta salade maken als het minder warm is?
:-D


Ik denk dat ik stoofpot ga maken morgen. Kan ook gewoon. :heart:
ñuca schreef:
31-07-2020 16:17
Waarom kun je geen pasta salade maken als het minder warm is?

Is eigenlijk gewoon nooit een goed idee. Niet bij warm weer en niet bij minder warm weer.
Genieten van split unit genot hier, was het geld dubbel en dwars waard
Andersom schreef:
31-07-2020 16:32
Is eigenlijk gewoon nooit een goed idee. Niet bij warm weer en niet bij minder warm weer.
Want?
Alle reacties Link kopieren
[quote=Andersom post_id=31713639 time=1596205223 user_id=352017]
Voordat ik kon voelen dat het heet was had ik het al gehoord. Buurvrouw zet haar volume altijd dubbel zo hard als de kleinkinderen er zijn. Normaal praat ze ook al zeer luid.

Stel je een sirene van de brandweerauto voor. Ik hoor de hele dag al;

Tis warm
Tis heet
Blijf af
Doe niet
Laat los
Kom hier
Tis warm
Tis heet
Blijf af
Doe niet
Laat los
Kom hier
Tis warm
Tis heet

Een gezellige beat eronder en we hebben een zomerhit :yes:
Elfje* schreef:
31-07-2020 16:40
Want?

Vind ik gewoon zo niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch echt helemaal mijn temperatuur, heerlijk!!! Alleen moet morgen werken en daar is het echt bloody hot! Moet uniformjasje aan en die zijn erg warm. Korte broek hebben ze liever niet. Mag wel drie kwart en jesus Nikes. Maar goed veel drinken en een stapje langzamer.

Doe mij het de hele zomer maar zo.
Andersom schreef:
31-07-2020 16:32
Is eigenlijk gewoon nooit een goed idee. Niet bij warm weer en niet bij minder warm weer.
Ik vind pastasalade wel lekker, al hangt het er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je erin mietert.

Maar ik begrijp dus dat pastasalade niet mag?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
31-07-2020 16:42
Ik vind pastasalade wel lekker, al hangt het er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je erin mietert.

Maar ik begrijp dus dat pastasalade niet mag?
Klopt, want ze vindt het niet lekker.
Andersom schreef:
31-07-2020 16:41
Vind ik gewoon zo niet lekker.
Ah, ja dat kan natuurlijk ook :)
Andersom schreef:
31-07-2020 16:41
Vind ik gewoon zo niet lekker.
Ah, jij VINDT het niet zo'n goed idee.

Zeg dat dan meteen.
Lady*Voldemort schreef:
31-07-2020 16:42
Ik vind pastasalade wel lekker, al hangt het er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je erin mietert.

Maar ik begrijp dus dat pastasalade niet mag?

Ga gerust je gang, ik kom niet eten, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag de hele dag aan de studie geweest op zolder, was wel uit te houden moet ik zeggen. Alles zit potdicht want mijn ultra zuinige nieuwbouwhuis is een kei in warmte vasthouden. Bij mijn (nou ja kinds) caafjes heb ik de koeling aanstaan. Zometeen voor het eerst naar buiten (kapper), ik ben benieuwd...
Ik ga bbq en
Ik ben al lang blij dat we niet zo'n klote zomer hebben als de afgelopen paar jaar. Nu denk ik ach die ene dag/week 30+ overleef ik wel want ik leef immers nog steeds.
Maar tegelijkertijd denk ik: Hoe heb ik dat de afgelopen zomers gedaan met fysiek zwaarder werk en geen airco?! Hoe hield ik dat in godsnaam vol? Weet nog wel dat ik dagen lang last had van knallende hoofdpijn die pas overging als ik onder de douche ging staan en veel was automatische piloot.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 31-07-2020 16:47
0.76% gewijzigd
clivia52 schreef:
31-07-2020 16:45
Ik ga bbq en

Ik gooi een bak shoarma in de pan voor de mannen en in een andere pan een bakje falafel voor mij, met bietjes.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
31-07-2020 16:20
Voordat ik kon voelen dat het heet was had ik het al gehoord. Buurvrouw zet haar volume altijd dubbel zo hard als de kleinkinderen er zijn. Normaal praat ze ook al zeer luid.

Stel je een sirene van de brandweerauto voor. Ik hoor de hele dag al;

Tis warm
Tis heet
Blijf af
Doe niet
Laat los
Kom hier
Tis warm
Tis heet
Blijf af
Doe niet
Laat los
Kom hier
Tis warm
Tis heet
Blijf af
Doe niet
Laat los
Kom hier
Tis warm
Tis heet
Blijf af
Doe niet
Laat los
Kom hier
Tis warm
Tis heet
Blijf af
Doe niet
Laat los
Kom hier
Tis warm
Tis heet
Blijf af
Doe niet
Laat los
Kom hier
Tis warm
Tis heet
Blijf af
Doe niet
Laat los
Kom hier

Zelfs met de deur dicht.
Vraag of er een of andere muziekproducent er een beat onder zet en je hebt een hit denk ik.
Ik heb kip in de oven gegooid. Nou, de pootjes van de kip dan. Sla erbij en frieten. Makkelijk, snel en lekker, kan zoon met goedgevulde maag gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik bak pannekoeken!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik was mosterd :P
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
31-07-2020 16:52
Ik heb kip in de oven gegooid. Nou, de pootjes van de kip dan. Sla erbij en frieten. Makkelijk, snel en lekker, kan zoon met goedgevulde maag gaan werken.
Ik gooi ook kip in de oven maar dan gemarineerd met shoarmakruiden en dat eten we met rucola en tomaat en rode ui in Libanees flatbread.
Hokkien noedels. Maar alleen opbakken, komt van mijn lieve buren verderop.
Alle reacties Link kopieren
Ik kook vandaag niet, de zon staat precies op het keukenraam waar alleen een half doorzichtig vouwgordijn voor hangt. In combinatie met de gaspitten die aan staan, gok ik dat ik dan in een ruimte van 50 graden Celsius sta te koken en dat is zelfs mij te gortig (al doe ik het soms wel gewoon als dat zo uitkomt). Dus vandaag gooi ik pizza’s in de oven. Lekker buiten eten!
dolfje schreef:
31-07-2020 16:53
Oh ik was mosterd :P
Ook lekker.

Ik begrijp dat we inmiddels naar de Eten-pijler moeten?
Zo'n buiten/pizzaovending buiten lijkt me ook wel wat. Maar ik vind nogal aso voor de buren. Al rook ik met liefde de linkerbuurman uit. Die is zo naar.

Misschien als we ooit nog een echte tuin krijgen en dan ver weg van de andere huizen de buitenoven neerzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven