weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Thee, ik heb dat topic een beetje gevolgd en wat ben jij toch een vreselijke lieve vrouw.
haha leentje, je bent dus al aardig thuis in HOG, SOG, WOG en POG?

Hoe was het paasdiner, weer met 39?

Jo, jij nog iets bijzonders gedaan?

Ik niet, ik schijn nu degene te zijn met redelijk omgekeerd dag/nacht ritme en daar wil ik zsm vanaf!
Ik heb vanmiddag met man en hond op het strand gewandeld, was lekker!
Theetje poepelepeetje, als ik jou was zou ik dat gezeik op dat andere topic verder negeren.
Het giet!
Jootje, poepelepootje, wijntje? Ik ben in een poepeledinges bui vanavond. Misschien toch beter die laatste fles in de kelder kunnen laten staan.
Wijn? Jo? Waar?!
met je poepeledinges bui! Maf mens!
Graag Leentje, poepelepeentje, we nemen er nog eentje.
Babyleentje poepelepeentje ligt Leendert poepelepeendert wakker te houden. Alsof ze ruikt dat wij naar bed willen.
Santé! Poepelepé!
Voel me net Jeroentje poepelepoentje uit Jan, Jans en de kinderen. Maar dat was iets met poep aan je schoen (poepelepoen). Of zo.
Proost! Poepelepoost!
Ik neem wel een lepeltje zout. Misschien dat ik dan minder flauw word. Edit: oooohoooooo wordt i.p.v. word!
Ik word een beetje melig van je
quote:Jonari schreef op 09 april 2012 @ 01:14:

Ik heb vanmiddag met man en hond op het strand gewandeld, was lekker!

Ik zou op de kaart moeten kijken, sorry, waar voor jullie het dichtsbijzijnde strand is, al kun je natuurlijk ook wat verder weg zijn geweest.

leentje, ik weet dat ik dat topic moet negeren maar het kost me heel erg veel moeite.
quote:leentjedb schreef op 09 april 2012 @ 01:19:

Voel me net Jeroentje poepelepoentje uit Jan, Jans en de kinderen. Maar dat was iets met poep aan je schoen (poepelepoen). Of zo.Gewoon Jeroen poep aan je schoen. Leuk was dat!
Jo!

Ik zag je op FB. Je bent een knappe vrouw!
quote:thee schreef op 09 april 2012 @ 00:54:

Uncharted, topic kindje al 3 weken ziek, op Kinderen.

En ja, er zijn interessante cases te bedenken, hoeveel tijd moet/ga je er nu nog aan besteden?

eerst ff sigaretje(s) draaien, brb

Ik moet nog een heel verslag schrijven, zucht. De grap is dat dat dossier veel te groot is en er dingen tussen zitten die veel interessanter zijn inmiddels.

Maar ik zit alweer te SOGGEN, een vriendin zocht contact.

En ik ga zo even dat topic aanklikken.
We hebben heel veel strand in de buurt, thee. Egmond en Bergen zijn het dichtst bij, maar wij gaan meestal naar Petten omdat het daar altijd zo lekker rustig is.
quote:andersnogiets schreef op 09 april 2012 @ 01:21:

Jo!

Ik zag je op FB. Je bent een knappe vrouw!Dank je ans. Jij ook!
Ja, leuk hè? Ik heb JJ en de K gelezen om Nederlands te oefenen. Heb ze allemaal tot en met 2004. Moet eigenlijk gewoon die van daarna een keer kopen. Gewoon voor de leuk en de heb.
Jeutje wat een topic. Ik heb even gauw door de laatste pagina's gescrold, ga het niet eens lezen.

Wat een zure reacties.
Unchje poepelepunchje nog steeds aan het SOG-en poepelepoggen? Ghegheghe, worden jullie al gek van moi?
quote:Jonari schreef op 09 april 2012 @ 01:23:

[...]

Dank je ans. Jij ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven