Willen is kunnen?

19-07-2010 09:44 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister gesprek gehad waarin iemand zei: "Willen is kunnen."



Dus als je iets echt heel graag wilt, dat je het ook kan.

Wat vinden jullie hiervan? Ben je het ermee eens of niet? Of zit er een deel waarheid in?
Alle reacties Link kopieren
Maar even serieus, waarvoor is die opleiding? moet je in dat nieuwe beroep dan niet samenwerken? Anders is het gewoon een kwestie van doorbijten en wie weet vind je het samenwerken wel leuk of valt het in de praktijk wel mee met hoeveel je samen moet werken.

Met andere woorden, zoek je nu niet weer iets anders om het niet te hoeven doen?



*ik pak je nu iets hard aan hoor, ik heb een strenge bui*
Alle reacties Link kopieren
Onzin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry, heb het verkeerd getypt. In het werk, wat ik dan zou gaan doen, is het veel samenwerken in een team. En daar heb ik gewoon echt geen zin in. Ook niet om te kijken of het misschien wel leuk is. Dat zou ik nml heel erg zonde vinden van het geld wat de opleiding kost. (Ik heb 2 keer eerder een opleiding afgebroken.)

Trouwens in de opleiding zelf ook. Samen opdrachten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, natuurlijk kun je leren zwemmen als je dat graag wil, maar verder........zie mijn motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven