Willen is kunnen?
maandag 26 juli 2010 om 19:50
Maar even serieus, waarvoor is die opleiding? moet je in dat nieuwe beroep dan niet samenwerken? Anders is het gewoon een kwestie van doorbijten en wie weet vind je het samenwerken wel leuk of valt het in de praktijk wel mee met hoeveel je samen moet werken.
Met andere woorden, zoek je nu niet weer iets anders om het niet te hoeven doen?
*ik pak je nu iets hard aan hoor, ik heb een strenge bui*
Met andere woorden, zoek je nu niet weer iets anders om het niet te hoeven doen?
*ik pak je nu iets hard aan hoor, ik heb een strenge bui*
dinsdag 27 juli 2010 om 06:04
Oh sorry, heb het verkeerd getypt. In het werk, wat ik dan zou gaan doen, is het veel samenwerken in een team. En daar heb ik gewoon echt geen zin in. Ook niet om te kijken of het misschien wel leuk is. Dat zou ik nml heel erg zonde vinden van het geld wat de opleiding kost. (Ik heb 2 keer eerder een opleiding afgebroken.)
Trouwens in de opleiding zelf ook. Samen opdrachten doen.
Trouwens in de opleiding zelf ook. Samen opdrachten doen.