WTF momenten
maandag 9 december 2019 om 15:48
Ik zet hem maar bij overig, want heb verder geen idee.
Ik reed vanmiddag op een vrij drukke weg en haalde daar een oma in die op een scootmobiel zat. Ik denk: wat zit ze ongemakkelijk en wat heeft ze vast? Blijkt dat ze in de linkerarm (straatkant dus) een dreumes had geklemd; die zat op haar linkerbeen. En met de rechterhand stuurde ze en gaf gas. Het is nu enkele uren geleden en eigenlijk vind ik nu dat ik ergens had moeten stoppen om haar te vragen of ze nog helemaal lekker was.
Op het moment was ik echter te verrast en omdat het zo druk was, had ik ook niet echt kans om te reageren. Het daalde zeg maar, pas enkele straten verder in. Dit is wel het vreemdste (en onveiligste) wat ik in lange tijd heb gezien.
Moest het gewoon even delen. Jullie ook WTF momenten af en toe ?
Ik reed vanmiddag op een vrij drukke weg en haalde daar een oma in die op een scootmobiel zat. Ik denk: wat zit ze ongemakkelijk en wat heeft ze vast? Blijkt dat ze in de linkerarm (straatkant dus) een dreumes had geklemd; die zat op haar linkerbeen. En met de rechterhand stuurde ze en gaf gas. Het is nu enkele uren geleden en eigenlijk vind ik nu dat ik ergens had moeten stoppen om haar te vragen of ze nog helemaal lekker was.
Op het moment was ik echter te verrast en omdat het zo druk was, had ik ook niet echt kans om te reageren. Het daalde zeg maar, pas enkele straten verder in. Dit is wel het vreemdste (en onveiligste) wat ik in lange tijd heb gezien.
Moest het gewoon even delen. Jullie ook WTF momenten af en toe ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
vrijdag 20 december 2019 om 14:53
Van de week reed er hier 's avonds ook een (zwarte!) auto met alleen stadsverlichting, zonder achterverlichting. Heb even op het raampje getikt om dit te melden.
Bleek een auto vol met Poolse jongemannen, ze hebben de bestuurder smakelijk uitgelachen
Tijdje terug was ik in een ziekenhuis en daar was een familie op bezoek. Schoonmaker was bezig op de gang. Giet een familielid zo een bekertje koffie over de vloer en zegt: hier, kun je dit ook mooi schoonmaken, hoef ik het niet weg te gooien.
Een arts is héél kwaad geworden. Hij ging hier melding van maken en als ze weer zoiets flikten, werd hen te toegang tot het ziekenhuis ontzegt.
Bleek een auto vol met Poolse jongemannen, ze hebben de bestuurder smakelijk uitgelachen

Tijdje terug was ik in een ziekenhuis en daar was een familie op bezoek. Schoonmaker was bezig op de gang. Giet een familielid zo een bekertje koffie over de vloer en zegt: hier, kun je dit ook mooi schoonmaken, hoef ik het niet weg te gooien.
Een arts is héél kwaad geworden. Hij ging hier melding van maken en als ze weer zoiets flikten, werd hen te toegang tot het ziekenhuis ontzegt.
vrijdag 20 december 2019 om 16:35
Dat vind ik het grootste WTF aan dit verhaal. Iedereen maakt stomme fouten, maar dat ie zelf niet eens de verantwoordelijkheid wil nemen voor de schrik die hij anderen bezorgt (en zelf zou moeten hebben) is echt verontrustend. Heb zelf een keer meegemaakt als toeschouwer dat een vader op de fiets met kindje in draagzak bungelend bijna een ongeluk veroorzaakte. De automobiliste kwam echt jankend achter het stuur vandaan omdat ze het al helemaal fout zag gaan en riep iets van: "Ik zag dat hoofdje bijna tegen het stuur slaan!" en die lul riep: "Ja je had voorrang maar dan hoef je niet zo principieel te doen, STOMME KUT!" en fietste door. Het is goddorie je kind...
vrijdag 20 december 2019 om 16:36
Wat? Hoe verzin je zo iets!? Wát een sociaal gemankeerde hork... Goed van die arts, hopelijk leerden ze er nog iets van.
vrijdag 20 december 2019 om 16:53
ECHT??? Wow...

vrijdag 20 december 2019 om 17:31
Zanahoria schreef: ↑20-12-2019 14:53Tijdje terug was ik in een ziekenhuis en daar was een familie op bezoek. Schoonmaker was bezig op de gang. Giet een familielid zo een bekertje koffie over de vloer en zegt: hier, kun je dit ook mooi schoonmaken, hoef ik het niet weg te gooien.

Dat is echt te schofterig voor woorden.
vrijdag 27 december 2019 om 21:54
Mijn moeder is zwaar dement en woont in een verzorgingstehuis. Ik was een keer, samen met mijn dochter, een middagje naar haar toe. Ze weet niet meer wie ik ben en haar kleindochter kent ze ook niet meer. Die middag had mijn dochter haar digitale camera bij zich en ik vroeg aan mam of ze het goed vond om een paar foto's te maken. Mam vond het prima en poseerde als een volleerd model. Eerst alleen en daarna samen met mij. Opeens schrok ma zichtbaar en zegt tegen mijn dochter: "zeg meisje zit er wel een rolletje in je camera?" Mijn dochter zegt geluidloos tegen mij: "what the f*ck?? Ik heb met mijn hoofd snel nee geschud naar mijn dochter. Mijn dochter antwoordt dat er zeker een rolletje in zit. We hebben nog een paar foto's gemaakt en zijn ergens koffie gaan drinken.
Eigenlijk heel triest om je moeder zo te zien.
Enjoy the little things in life
zaterdag 28 december 2019 om 01:49
Wow ... wat ben je dan een intens zielig en sneu figuur. Goed dat de arts zo reageerde!Zanahoria schreef: ↑20-12-2019 14:53Tijdje terug was ik in een ziekenhuis en daar was een familie op bezoek. Schoonmaker was bezig op de gang. Giet een familielid zo een bekertje koffie over de vloer en zegt: hier, kun je dit ook mooi schoonmaken, hoef ik het niet weg te gooien.
zaterdag 28 december 2019 om 01:51
Ja, de ziekte is verschrikkelijk, maar als je het eenmaal ‘geaccepteerd’ hebt zijn dit toch ook wel weer grappige momenten?ikke46 schreef: ↑27-12-2019 21:54Mijn moeder is zwaar dement en woont in een verzorgingstehuis. Ik was een keer, samen met mijn dochter, een middagje naar haar toe. Ze weet niet meer wie ik ben en haar kleindochter kent ze ook niet meer. Die middag had mijn dochter haar digitale camera bij zich en ik vroeg aan mam of ze het goed vond om een paar foto's te maken. Mam vond het prima en poseerde als een volleerd model. Eerst alleen en daarna samen met mij. Opeens schrok ma zichtbaar en zegt tegen mijn dochter: "zeg meisje zit er wel een rolletje in je camera?" Mijn dochter zegt geluidloos tegen mij: "what the f*ck?? Ik heb met mijn hoofd snel nee geschud naar mijn dochter. Mijn dochter antwoordt dat er zeker een rolletje in zit. We hebben nog een paar foto's gemaakt en zijn ergens koffie gaan drinken.
maandag 30 december 2019 om 11:51
Theofiel heeft me vanmorgen verrast met een afgekloven pit van een lychee in mijn klomp bij de achterdeur. Niet alleen heeft hij creatief gezocht naar andere mogelijkheden toen het voer in muizenval niet werd aangevuld, hij heeft er ook nog een eigen twist aan gegeven. Ik vind hem lief
.

Ik vind hier dingen van.
maandag 30 december 2019 om 15:19
Hahaha go Theofiel!Sabeltandcavia schreef: ↑30-12-2019 11:51Theofiel heeft me vanmorgen verrast met een afgekloven pit van een lychee in mijn klomp bij de achterdeur. Niet alleen heeft hij creatief gezocht naar andere mogelijkheden toen het voer in muizenval niet werd aangevuld, hij heeft er ook nog een eigen twist aan gegeven. Ik vind hem lief.

maandag 30 december 2019 om 15:48
Sabeltandcavia schreef: ↑30-12-2019 11:51Theofiel heeft me vanmorgen verrast met een afgekloven pit van een lychee in mijn klomp bij de achterdeur. Niet alleen heeft hij creatief gezocht naar andere mogelijkheden toen het voer in muizenval niet werd aangevuld, hij heeft er ook nog een eigen twist aan gegeven. Ik vind hem lief.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 30 december 2019 om 15:55
Sabeltandcavia schreef: ↑30-12-2019 15:52En net nog twee maiskorrels gevonden in mijn sopemmer. Ik denk dat hij verkering met me wil.

maandag 30 december 2019 om 17:37
Sabeltandcavia schreef: ↑30-12-2019 15:52En net nog twee maiskorrels gevonden in mijn sopemmer. Ik denk dat hij verkering met me wil.

Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
maandag 30 december 2019 om 17:47
In Blijdorp hebben ze prairiehondjes. Ze zitten niet omheind, je kunt ze zo aanraken. Er staat een bord: "Niet aanraken. Deze dieren kunnen hard bijten! Bij 1 man lag zo'n dier in zijn hand te eten. Een opa hield een peuter met zijn gezicht in de bak en zei: "Geef hem maar een kusje."
Er liep ook een vrouw die al door zo'n dier gebeten was.
Er liep ook een vrouw die al door zo'n dier gebeten was.
maandag 30 december 2019 om 17:54
net bij de supermarkt. ik had mijn schappen op de band en er was al een stuk ruimte achter mij leeg, maar ik kon nog niet naar voren want er stond een meneer voor mij ook te wachten op zijn beurt. De vrouw achter mij had echter geen geduld meer en stond letterlijk tegen mij aan te duwen met uitgestrekte armen omdat persé haar boodschappen al op de band stonden. Ik keek een paar keer achterom maar ze had het niet eens in de gaten, en ik durfde niets te zeggen. Achter haar stond niemand dus het was helemaal niet nodig om strak tegen mij aan te staan.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

maandag 30 december 2019 om 23:17
Ik ging vanavond naar de bios. Zaten 2 dames vanaf het begin echt de HELE tijd met elkaar te kletsen , op hun telefoons dingen aan het doen etc. Nadat ze een paar keer er op aangesproken waren , had iemand het gemeld. Toen kwam een beveiliger ze erop aan spreken. Toen waren ze 10 hele minuten stil, en toen begonnen ze weer.
Echt, spreek dan gewoon in een cafeetje af als je zo nodig moet praten. Of ga weg als je de film toch niet leuk vindt.
Echt, spreek dan gewoon in een cafeetje af als je zo nodig moet praten. Of ga weg als je de film toch niet leuk vindt.
dinsdag 31 december 2019 om 08:13
Dan heb ik de neiging om even mijn elleboog naar achteren te duwenVGM1980 schreef: ↑30-12-2019 17:54net bij de supermarkt. ik had mijn schappen op de band en er was al een stuk ruimte achter mij leeg, maar ik kon nog niet naar voren want er stond een meneer voor mij ook te wachten op zijn beurt. De vrouw achter mij had echter geen geduld meer en stond letterlijk tegen mij aan te duwen met uitgestrekte armen omdat persé haar boodschappen al op de band stonden. Ik keek een paar keer achterom maar ze had het niet eens in de gaten, en ik durfde niets te zeggen. Achter haar stond niemand dus het was helemaal niet nodig om strak tegen mij aan te staan.
Zeg dan wel sorry, maar doe ook gelijk een stap naar achteren
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk

dinsdag 31 december 2019 om 08:25
Wat ontzettend aso zeg! Idd waarom ga je dan naar de bios.charlymercury schreef: ↑30-12-2019 23:17Ik ging vanavond naar de bios. Zaten 2 dames vanaf het begin echt de HELE tijd met elkaar te kletsen , op hun telefoons dingen aan het doen etc. Nadat ze een paar keer er op aangesproken waren , had iemand het gemeld. Toen kwam een beveiliger ze erop aan spreken. Toen waren ze 10 hele minuten stil, en toen begonnen ze weer.
Dat ziekenhuis koffie verhaal is echt te erg voor woorden... hoe haal je dat in je hoofd...
Ik had er zaterdag nog 1, een Wtf momentje.
Ik kwam met mijn tante en moeder in de trein, waar naast ons een jongedame erg luid zat te telefoneren, tegelijk zat ze zich uitgebreid op te maken en ook nog eens uitgebreid te lunchen.
Toen mijn moeder haar aansprak op het feit dat ze zich in een openbare ruimte bevond en of ze daar een beetje rekening mee kon houden toen zei ze 'nee hoor ik zit mijn eigen plek '.

Dat was wel mijn Wtf momentje..

Wat betreft dat telefoneren, ik snap sommige mensen echt niet... Gisteren iemand in de supermarkt die keihard privé zaken zat te bespreken (over naar de rechtbank gaan of zo, weet het niet meer).
Ik vind dat niet normaal en sowieso dat langdurige gebel in het openbaar, ik voel me een zeur maar ik vind dat sowieso nogal irritant.

dinsdag 31 december 2019 om 19:57
Degene die voor mij aan t tanken was vanmiddag vond t nodig om een kwartier weg te blijven om te betalen. WTF! Zet je auto dan even weg als je moet schijten ofzo
En iemand probeerde voor te dringen bij de enorm drukke oliebollenkraam door aan te haken bij degene voor mij. Hallo! Ik sta ook gewoon een half uur op mijn beurt te wachten.

En iemand probeerde voor te dringen bij de enorm drukke oliebollenkraam door aan te haken bij degene voor mij. Hallo! Ik sta ook gewoon een half uur op mijn beurt te wachten.

dinsdag 31 december 2019 om 20:26
ik was een week of 2 terug een kledingwinkel naar binnen, het was nog vroeg 9:00 uur. ik denk dat ze ineens personeelstekort kwamen want 1 van de medewerkers stond achterin de winkel, maar dus nog wel in de winkel, te bellen naar collega's. ik hoorde haar vragen of ze konden komen werken, maar alleen echt als ze niet al andere afspraken hadden hoor. Vervolgens ging ze met 1 collega uitgebreid kletsen en roddelen over een andere collega aan de telefoon 0-0. Over dat ze heur haar had geverfd maar veel te donker want nu zag je allemaal kale plekken op haar hoofd blabla. Ze waren met zn 2en, de andere medewerker stond achter de kassa.
Ik dacht eerst dat ze dacht dat de winkel nog leeg was en daarom zo hardop stond te telefoneren in de winkel dus ik heb paar keer gekucht en langs haar gelopen maar ze ging ongestoord verder.
Ik dacht eerst dat ze dacht dat de winkel nog leeg was en daarom zo hardop stond te telefoneren in de winkel dus ik heb paar keer gekucht en langs haar gelopen maar ze ging ongestoord verder.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..