Zondagmiddag kletstopic
zondag 29 december 2019 om 13:25
Een echte zondag voor mij, met dat verschil dat ik me nu niet verveel.
Zit al uren in de aanslag om naar buiten te gaan en wat lekkers voor mezelf te gaan halen, maar ik ben druk met muziek en daar heb ik het zo mee naar m'n zin dat het hoogstwaarschijnlijk wel zal blijven bij een broodje kaas, ook lekker.
Daar komt ook nog eens bij dat ik net een mail binnen heb gekregen die zo liefdevol is dat mijn dag niet meer stuk kan.
Mooie dag allemaal!
Zit al uren in de aanslag om naar buiten te gaan en wat lekkers voor mezelf te gaan halen, maar ik ben druk met muziek en daar heb ik het zo mee naar m'n zin dat het hoogstwaarschijnlijk wel zal blijven bij een broodje kaas, ook lekker.
Daar komt ook nog eens bij dat ik net een mail binnen heb gekregen die zo liefdevol is dat mijn dag niet meer stuk kan.
Mooie dag allemaal!
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 29-12-2019 13:27
1.08% gewijzigd
zondag 29 december 2019 om 13:26
Wat fijn, zo'n lieve mail! En een broodje kaas is ook lekker tochCateautje schreef: ↑29-12-2019 13:25Een echte zondag voor mij, met dat verschil dat ik me nu niet verveel.
Daar komt ook nog eens bij dat ik net een mail binnen heb gekregen die zo liefdevol is dat het mijn dag niet meer stuk kan maken.
Mooie dag allemaal!
zondag 29 december 2019 om 13:28
Hier ook een heerlijk dagje.
Ik zit nu op de bank met een kop thee. Ik was bezig met de keukenkastjes schoonmaken, dat was weer eens nodig. Nu even pauze.
en straks even wat vakantieplannen doornemen met mijn reisgenoot. We waren er bijna uit maar door een wijziging vanuit zijn kant moeten we nu even alles opnieuw bekijken.
Ik zit nu op de bank met een kop thee. Ik was bezig met de keukenkastjes schoonmaken, dat was weer eens nodig. Nu even pauze.
en straks even wat vakantieplannen doornemen met mijn reisgenoot. We waren er bijna uit maar door een wijziging vanuit zijn kant moeten we nu even alles opnieuw bekijken.
zondag 29 december 2019 om 13:38
zondag 29 december 2019 om 13:45
binkie schreef: ↑29-12-2019 13:38Ik lig nu op de bank. Eerder op bed.
Voel me ziek. Kan niet op of neer vd rugpijn, hoofdpijn, alles is teveel. Geen idee wat dit is, maar irritant is het wel in de vakantie..... Manlief is met de kinderen weg. Dus ik lig rustig tlc te kijken.
Tis de hele vakantie al dat ik me steeds ziekig voel.
Hier ook. Man en ik allebei zwaar verkouden met hoofdpijn en hoesten, schoonzoon spugen enz. Bah.
zondag 29 december 2019 om 13:46
Beterschap!herfstappeltaart schreef: ↑29-12-2019 13:45Hier ook. Man en ik allebei zwaar verkouden met hoofdpijn en hoesten, schoonzoon spugen enz. Bah.
Blij dat ik de spuugvariant niet heb. Ben zo bang om te spugen.
zondag 29 december 2019 om 13:57
zondag 29 december 2019 om 14:16
Leuk, vakantieplannen! Waar gaat de reis heen?Kwebbeltje91 schreef: ↑29-12-2019 13:28Hier ook een heerlijk dagje.
zondag 29 december 2019 om 14:17
Welk boek ben je aan het lezen?Celaena_Aelin schreef: ↑29-12-2019 13:33Ik heb een boek en een kop thee. Tussendoor kijk ik schaatsen, forum ik en knuffel met de kat.
zondag 29 december 2019 om 14:17
zondag 29 december 2019 om 14:18
Sterkte en beterschap!binkie schreef: ↑29-12-2019 13:38Ik lig nu op de bank. Eerder op bed.
Voel me ziek. Kan niet op of neer vd rugpijn, hoofdpijn, alles is teveel. Geen idee wat dit is, maar irritant is het wel in de vakantie..... Manlief is met de kinderen weg. Dus ik lig rustig tlc te kijken.
Tis de hele vakantie al dat ik me steeds ziekig voel.
zondag 29 december 2019 om 14:18
Lekker productief! Ik moet het schone beddengoed nog opvouwen, maar even doen als man weer terug is.herfstappeltaart schreef: ↑29-12-2019 13:44Net bed verschoond en wassen gedraaid. Steeds na een droogsessie direct alles opruimen.,
Aardappels en wortels geschild voor vanavond. Eindje gewandeld.
Nu beetje forummen en niksen.
zondag 29 december 2019 om 14:19
Sterkte! Is het na een dag rust meestal weer over of heb je langer hersteltijd nodig?Nummer*Zoveel schreef: ↑29-12-2019 13:57Ik lig na gister (3 uur in een oncomfortabele auto) vandaag ook gestrekt. Ik had echt zin in een middagje tv kijken, maar ik kan niets vinden waar ik blij van word. (Toch gek, vroeger met 1 en later 2 zenders was er in mijn beleving altijd wel wat leuks op tv).
zondag 29 december 2019 om 14:23
Hier ook ziek op de bank.
Alleen een beetje ongemakkelijk de broer van mijn man en schoonzusje zijn met de baby over uit Spanje en slapen een week hier in huis. Gelukkig zijn ze nu naar vrienden en ligt dochter lief lekker op bed zodat ik een uurtje niks hoeft.
En schoonzusje is super lief en wil elke dag voor ons koken alleen ik vind dat in mijn Hoofd heel erg lastig vooral na al het onvoorspelbaar eten met de kerst. Gelukkig heeft mijn man gezegd dat hij graag kookt. En nu de afspraak dat ze afwisselen
Alleen een beetje ongemakkelijk de broer van mijn man en schoonzusje zijn met de baby over uit Spanje en slapen een week hier in huis. Gelukkig zijn ze nu naar vrienden en ligt dochter lief lekker op bed zodat ik een uurtje niks hoeft.
En schoonzusje is super lief en wil elke dag voor ons koken alleen ik vind dat in mijn Hoofd heel erg lastig vooral na al het onvoorspelbaar eten met de kerst. Gelukkig heeft mijn man gezegd dat hij graag kookt. En nu de afspraak dat ze afwisselen
zondag 29 december 2019 om 14:32
Dat is ook een lekkere lunchPatatasBravas schreef: ↑29-12-2019 14:24Net even "geluncht" met een oliebol en appelbeignet uit het Too good to go pakket wat ik eerder vandaag bij de bakker heb opgehaald.![]()
Verder de nodige huishoudelijke zaken hier met de Top2000 aan. Prima te doen zo!