Zondagmiddag kletstopic

29-12-2019 12:50 79 berichten
Ik heb het rijk alleen en zit lekker op de bank met laptop een beetje te forummen.

Wat doe jij op deze zondagmiddag?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een heerlijke dagje Thuis-in-eigen-huis!

Voor degenen die moeten werken vandaag, werk ze!
Ik doe mijn best
Een echte zondag voor mij, met dat verschil dat ik me nu niet verveel.
Zit al uren in de aanslag om naar buiten te gaan en wat lekkers voor mezelf te gaan halen, maar ik ben druk met muziek en daar heb ik het zo mee naar m'n zin dat het hoogstwaarschijnlijk wel zal blijven bij een broodje kaas, ook lekker. :D
Daar komt ook nog eens bij dat ik net een mail binnen heb gekregen die zo liefdevol is dat mijn dag niet meer stuk kan. :)

Mooie dag allemaal!
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 29-12-2019 13:27
1.08% gewijzigd
Cateautje schreef:
29-12-2019 13:25
Een echte zondag voor mij, met dat verschil dat ik me nu niet verveel.
Zit al uren in de aanslag om naar buiten te gaan en wat lekkers voor mezelf te gaan halen, maar ik ben druk met muziek en daar heb ik het zo mee naar m'n zin dat het hoogstwaarschijnlijk wel zal blijven bij een broodje kaas, ook lekker. :D
Daar komt ook nog eens bij dat ik net een mail binnen heb gekregen die zo liefdevol is dat het mijn dag niet meer stuk kan maken. :)

Mooie dag allemaal!
Wat fijn, zo'n lieve mail! En een broodje kaas is ook lekker toch :P
Hier ook een heerlijk dagje.
Ik zit nu op de bank met een kop thee. Ik was bezig met de keukenkastjes schoonmaken, dat was weer eens nodig. Nu even pauze.

en straks even wat vakantieplannen doornemen met mijn reisgenoot. We waren er bijna uit maar door een wijziging vanuit zijn kant moeten we nu even alles opnieuw bekijken.
lise1985 schreef:
29-12-2019 13:26
Wat fijn, zo'n lieve mail! En een broodje kaas is ook lekker toch :P
Naar aanleiding van je smiley bedacht ik me dat ik nog kroketten in huis heb en die zitten as we speak in de airfryer. Het worden dus broodjes kroket met mayo.
Ik heb een boek en een kop thee. Tussendoor kijk ik schaatsen, forum ik en knuffel met de kat.
Werk ze voor degene die het betreft.

Hier een rustig dagje (sowieso 2 weken vakantie dus niet heel actief ;-) ). Nu filmpjes kijken samen met de kinderen,kop thee in de aanslag en dadelijk wat haken...
Ik lig nu op de bank. Eerder op bed.
Voel me ziek. Kan niet op of neer vd rugpijn, hoofdpijn, alles is teveel. Geen idee wat dit is, maar irritant is het wel in de vakantie..... Manlief is met de kinderen weg. Dus ik lig rustig tlc te kijken.
Tis de hele vakantie al dat ik me steeds ziekig voel.
Net bed verschoond en wassen gedraaid. Steeds na een droogsessie direct alles opruimen.,
Aardappels en wortels geschild voor vanavond. Eindje gewandeld.
Nu beetje forummen en niksen.
binkie schreef:
29-12-2019 13:38
Voel me ziek. Kan niet op of neer vd rugpijn, hoofdpijn, alles is teveel. Geen idee wat dit is, maar irritant is het wel in de vakantie..... Manlief is met de kinderen weg. Dus ik lig rustig tlc te kijken.

Hier ook. Man en ik allebei zwaar verkouden met hoofdpijn en hoesten, schoonzoon spugen enz. Bah.
herfstappeltaart schreef:
29-12-2019 13:45
Hier ook. Man en ik allebei zwaar verkouden met hoofdpijn en hoesten, schoonzoon spugen enz. Bah.
Beterschap!
Blij dat ik de spuugvariant niet heb. Ben zo bang om te spugen.
binkie schreef:
29-12-2019 13:46
Beterschap!
Blij dat ik de spuugvariant niet heb. Ben zo bang om te spugen.

Jij ook beterschap!
Ik lig na gister (3 uur in een oncomfortabele auto) vandaag ook gestrekt. Ik had echt zin in een middagje tv kijken, maar ik kan niets vinden waar ik blij van word. (Toch gek, vroeger met 1 en later 2 zenders was er in mijn beleving altijd wel wat leuks op tv).
Kwebbeltje91 schreef:
29-12-2019 13:28
Hier ook een heerlijk dagje.
Ik zit nu op de bank met een kop thee. Ik was bezig met de keukenkastjes schoonmaken, dat was weer eens nodig. Nu even pauze.

en straks even wat vakantieplannen doornemen met mijn reisgenoot. We waren er bijna uit maar door een wijziging vanuit zijn kant moeten we nu even alles opnieuw bekijken.
Leuk, vakantieplannen! Waar gaat de reis heen?
Cateautje schreef:
29-12-2019 13:32
Naar aanleiding van je smiley bedacht ik me dat ik nog kroketten in huis heb en die zitten as we speak in de airfryer. Het worden dus broodjes kroket met mayo.
Nog veel lekkerder :biggrin:
Celaena_Aelin schreef:
29-12-2019 13:33
Ik heb een boek en een kop thee. Tussendoor kijk ik schaatsen, forum ik en knuffel met de kat.
Welk boek ben je aan het lezen?
Fee_tje schreef:
29-12-2019 13:33
Werk ze voor degene die het betreft.

Hier een rustig dagje (sowieso 2 weken vakantie dus niet heel actief ;-) ). Nu filmpjes kijken samen met de kinderen,kop thee in de aanslag en dadelijk wat haken...
Klinkt inderdaad als een heerlijk rustig dagje. Geniet ervan!
binkie schreef:
29-12-2019 13:38
Sterkte en beterschap!
herfstappeltaart schreef:
29-12-2019 13:44
Net bed verschoond en wassen gedraaid. Steeds na een droogsessie direct alles opruimen.,
Aardappels en wortels geschild voor vanavond. Eindje gewandeld.
Nu beetje forummen en niksen.
Lekker productief! Ik moet het schone beddengoed nog opvouwen, maar even doen als man weer terug is.
Nummer*Zoveel schreef:
29-12-2019 13:57
Ik lig na gister (3 uur in een oncomfortabele auto) vandaag ook gestrekt. Ik had echt zin in een middagje tv kijken, maar ik kan niets vinden waar ik blij van word. (Toch gek, vroeger met 1 en later 2 zenders was er in mijn beleving altijd wel wat leuks op tv).
Sterkte! Is het na een dag rust meestal weer over of heb je langer hersteltijd nodig?
Ik heb net de planten even bewaterd. Man is nu boodschappen aan het doen zodat ik dat niet meer hoef te doen morgen. We hadden toch meer nodig dan we dachten.
Hier ook ziek op de bank.

Alleen een beetje ongemakkelijk de broer van mijn man en schoonzusje zijn met de baby over uit Spanje en slapen een week hier in huis. Gelukkig zijn ze nu naar vrienden en ligt dochter lief lekker op bed zodat ik een uurtje niks hoeft.

En schoonzusje is super lief en wil elke dag voor ons koken alleen ik vind dat in mijn Hoofd heel erg lastig vooral na al het onvoorspelbaar eten met de kerst. Gelukkig heeft mijn man gezegd dat hij graag kookt. En nu de afspraak dat ze afwisselen :cheer2:
Net even "geluncht" met een oliebol en appelbeignet uit het Too good to go pakket wat ik eerder vandaag bij de bakker heb opgehaald. :$

Verder de nodige huishoudelijke zaken hier met de Top2000 aan. Prima te doen zo!
Goedemiddag! Ik heb net boodschappen voor oud & nieuw gedaan. We zitten het dit jaar bij ons uit met de familie dus er moest nog het een en ander aan hapjes komen.

Peuter en ik zijn nu nog lekker alleen, morgen komt man weer thuis.
PatatasBravas schreef:
29-12-2019 14:24
Net even "geluncht" met een oliebol en appelbeignet uit het Too good to go pakket wat ik eerder vandaag bij de bakker heb opgehaald. :$

Verder de nodige huishoudelijke zaken hier met de Top2000 aan. Prima te doen zo!
Dat is ook een lekkere lunch :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven