Zondagmiddag kletstopic
zondag 29 december 2019 om 14:33
Grote familie? Klinkt wel leuk, wij vierden het vroeger ook met familie.
zondag 29 december 2019 om 14:36
zondag 29 december 2019 om 14:39
Nee, helemaal niet. Schoonouders, zwager met schoonzus en neefje en de oom van mijn man. Gezellig ploegje, maar altijd bang dat er niet genoeg is dus neem je veel te veel mee. Maar dan hebben we nieuwjaarsdag een makkie met restjesdag.
zondag 29 december 2019 om 14:59
Een week is wel lang!Nummer*Zoveel schreef: ↑29-12-2019 14:36Soms is een dagje genoeg, maar dan rij ik comfortabel en met stoelverwarming. Ik vrees dat ik na deze trip wel op een weekje mag rekenen.
zondag 29 december 2019 om 15:00
Dat ken ik wel ja. Ik ben ook altijd bang dat er iets te weinig is
zondag 29 december 2019 om 15:01
Hier is ondertussen de kerstboom bijna weer naar zolder.
Voor alle zieken beterschap! Wat zijn er veel mensen ziek met de feestdagen, vervelend voor jullie. Ik hoop dat het mijn deur overslaat en dan vooral de spuug variant. Ik voel erg met je mee.
Als ik zo klaar ben met opruimen plof ik lekker op de bank neer met een glaasje wijn en toastjes en het minivisschoteltje dat ik gister heb gehaald. Dat lijkt mij een mooie manier om mijn weekje vrij af te sluiten en mij voor te bereiden op mijn wekker die morgenochtend om 5 uur weer afgaat.
Voor alle zieken beterschap! Wat zijn er veel mensen ziek met de feestdagen, vervelend voor jullie. Ik hoop dat het mijn deur overslaat en dan vooral de spuug variant. Ik voel erg met je mee.
Als ik zo klaar ben met opruimen plof ik lekker op de bank neer met een glaasje wijn en toastjes en het minivisschoteltje dat ik gister heb gehaald. Dat lijkt mij een mooie manier om mijn weekje vrij af te sluiten en mij voor te bereiden op mijn wekker die morgenochtend om 5 uur weer afgaat.
Ik doe mijn best
zondag 29 december 2019 om 15:01
Klinkt goed!Kwebbeltje91 schreef: ↑29-12-2019 15:01Daar zijn we nog niet over uit. Het wordt waarschijnlijk Italië, Spanje, Portugal of Kroatië.
zondag 29 december 2019 om 15:02
Goed bezig. Gen iet van je weekafsluiting danSenseo schreef: ↑29-12-2019 15:01Hier is ondertussen de kerstboom bijna weer naar zolder.
zondag 29 december 2019 om 15:07
De eerste paar weken wel, nu heb ik weer net zoveel pijn als voor de operatie en zelfs meer gevoelsverlies. Het enige voordeel is dat de zenuw nog wel merkbaar vrij ligt.winkelfanaat schreef: ↑29-12-2019 15:05Och jee. Gaat het herstel goed?
Ja was een goede lunch, eiwitrijk. Leuk voor na het sporten![]()
zondag 29 december 2019 om 15:11
Wat heftig, komt dat door 3 uur zitten?Nummer*Zoveel schreef: ↑29-12-2019 14:36Soms is een dagje genoeg, maar dan rij ik comfortabel en met stoelverwarming. Ik vrees dat ik na deze trip wel op een weekje mag rekenen.
zondag 29 december 2019 om 15:13
zondag 29 december 2019 om 15:14
zondag 29 december 2019 om 15:16
Ja, ik heb al controle gehad. Het was bij mij sowieso de vraag in hoeverre het verbetering ging brengen, maar dit had ik persoonlijk niet helemaal verwacht.winkelfanaat schreef: ↑29-12-2019 15:14Dit klinkt niet best. Ben je al terug geweest bij de chirurg of moet je nog?
Als het met twee à drie maanden niet verbetert wordt er een nieuwe MRI gemaakt en kan ik terug naar de anesthesioloog voor nieuwe pijnbestrijding. Tot die tijd afwachten dus en ondertussen wel verder met revalidatie.
zondag 29 december 2019 om 15:16
Klinkt als een lekkere zondag!knolselder schreef: ↑29-12-2019 15:13hier een dagje van alles dooreen: beetje langer geslapen/hond uitgelaten/lekker ontbijt/ even op de laptop/ opgeruimd/ wasje gedraaid/ nog een paar kaarten verstuurd/ lunch(je)/ gelezen/tv gekeken/piano gespeeld.....
@Lise: hopelijk gauw beter...![]()
En dank je wel
zondag 29 december 2019 om 15:19
Ah ja, dat is wel belangrijk jaKwebbeltje91 schreef: ↑29-12-2019 15:18Ja, alleen zijn we het nog niet echt eens over het plan van aanpak en wanneer we willen gaan![]()
zondag 29 december 2019 om 15:23
Ik hoop voor je dat het beter wordt. Als je uit 1985 bent ben je echt nog te jong voor zulke ongein.lise1985 schreef: ↑29-12-2019 15:16Ja, ik heb al controle gehad. Het was bij mij sowieso de vraag in hoeverre het verbetering ging brengen, maar dit had ik persoonlijk niet helemaal verwacht.
Als het met twee à drie maanden niet verbetert wordt er een nieuwe MRI gemaakt en kan ik terug naar de anesthesioloog voor nieuwe pijnbestrijding. Tot die tijd afwachten dus en ondertussen wel verder met revalidatie.
Loop je er al lang mee?
zondag 29 december 2019 om 15:40
Ja en nee. Ik heb lage rughernia’s. Ik kan in principe alles, maar met mate. Overeind zijn is belastend en moet ik afwisselen met rust. Overeind zitten in een auto is nog belastender door het geschud en gehobbel in een auto. En als ik dan comfortabel rij op goede vering in goede en verwarmde stoelen, dan houd ik dat weer langer vol dan op een “keukenstoel” in een “koekblikje”. Dus ja, het komt nu door die rit van 3 uur (en de visite daar tussenin). Maar ik had sowieso al wat meer last door een drukke periode de afgelopen weken.
zondag 29 december 2019 om 17:14
Al een paar jaar. Ik ben pas na twee jaar geopereerd en dat is eigenlijk te laat.winkelfanaat schreef: ↑29-12-2019 15:23Ik hoop voor je dat het beter wordt. Als je uit 1985 bent ben je echt nog te jong voor zulke ongein.
Loop je er al lang mee?