Zondagmiddag kletstopic

29-12-2019 12:50 79 berichten
Ik heb het rijk alleen en zit lekker op de bank met laptop een beetje te forummen.

Wat doe jij op deze zondagmiddag?
leolux schreef:
29-12-2019 14:32
Goedemiddag! Ik heb net boodschappen voor oud & nieuw gedaan. We zitten het dit jaar bij ons uit met de familie dus er moest nog het een en ander aan hapjes komen.

Peuter en ik zijn nu nog lekker alleen, morgen komt man weer thuis.
Grote familie? Klinkt wel leuk, wij vierden het vroeger ook met familie.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
29-12-2019 14:19
Sterkte! Is het na een dag rust meestal weer over of heb je langer hersteltijd nodig?
Soms is een dagje genoeg, maar dan rij ik comfortabel en met stoelverwarming. Ik vrees dat ik na deze trip wel op een weekje mag rekenen.
lise1985 schreef:
29-12-2019 14:33
Grote familie? Klinkt wel leuk, wij vierden het vroeger ook met familie.
Nee, helemaal niet. Schoonouders, zwager met schoonzus en neefje en de oom van mijn man. Gezellig ploegje, maar altijd bang dat er niet genoeg is dus neem je veel te veel mee. Maar dan hebben we nieuwjaarsdag een makkie met restjesdag.
Nummer*Zoveel schreef:
29-12-2019 14:36
Soms is een dagje genoeg, maar dan rij ik comfortabel en met stoelverwarming. Ik vrees dat ik na deze trip wel op een weekje mag rekenen.
Een week is wel lang!
leolux schreef:
29-12-2019 14:39
Nee, helemaal niet. Schoonouders, zwager met schoonzus en neefje en de oom van mijn man. Gezellig ploegje, maar altijd bang dat er niet genoeg is dus neem je veel te veel mee. Maar dan hebben we nieuwjaarsdag een makkie met restjesdag.
Dat ken ik wel ja. Ik ben ook altijd bang dat er iets te weinig is :proud:
Ik lig op het strand.
We zijn een lang weekend weg en hebben heel veel geluk met het weer :)
lise1985 schreef:
29-12-2019 14:16
Leuk, vakantieplannen! Waar gaat de reis heen?

Daar zijn we nog niet over uit. Het wordt waarschijnlijk Italië, Spanje, Portugal of Kroatië.
Hier is ondertussen de kerstboom bijna weer naar zolder.

Voor alle zieken beterschap! Wat zijn er veel mensen ziek met de feestdagen, vervelend voor jullie. Ik hoop dat het mijn deur overslaat en dan vooral de spuug variant. Ik voel erg met je mee.

Als ik zo klaar ben met opruimen plof ik lekker op de bank neer met een glaasje wijn en toastjes en het minivisschoteltje dat ik gister heb gehaald. Dat lijkt mij een mooie manier om mijn weekje vrij af te sluiten en mij voor te bereiden op mijn wekker die morgenochtend om 5 uur weer afgaat.
Ik doe mijn best
Rosalind schreef:
29-12-2019 15:00
Ik lig op het strand.
We zijn een lang weekend weg en hebben heel veel geluk met het weer :)
Geniet ervan!
Kwebbeltje91 schreef:
29-12-2019 15:01
Daar zijn we nog niet over uit. Het wordt waarschijnlijk Italië, Spanje, Portugal of Kroatië.
Klinkt goed!
Senseo schreef:
Hier is ondertussen de kerstboom bijna weer naar zolder.

Voor alle zieken beterschap! Wat zijn er veel mensen ziek met de feestdagen, vervelend voor jullie. Ik hoop dat het mijn deur overslaat en dan vooral de spuug variant. Ik voel erg met je mee.

Als ik zo klaar ben met opruimen plof ik lekker op de bank neer met een glaasje wijn en toastjes en het minivisschoteltje dat ik gister heb gehaald. Dat lijkt mij een mooie manier om mijn weekje vrij af te sluiten en mij voor te bereiden op mijn wekker die morgenochtend om 5 uur weer afgaat.
Goed bezig. Gen iet van je weekafsluiting dan ;-)
lise1985 schreef:
29-12-2019 13:13
Dat klinkt als een hele lunch :biggrin:

Ik ben geopereerd aan een hernia.
Och jee. Gaat het herstel goed?

Ja was een goede lunch, eiwitrijk. Leuk voor na het sporten😉
winkelfanaat schreef:
29-12-2019 15:05
Och jee. Gaat het herstel goed?

Ja was een goede lunch, eiwitrijk. Leuk voor na het sporten😉
De eerste paar weken wel, nu heb ik weer net zoveel pijn als voor de operatie en zelfs meer gevoelsverlies. Het enige voordeel is dat de zenuw nog wel merkbaar vrij ligt.
Nummer*Zoveel schreef:
29-12-2019 14:36
Wat heftig, komt dat door 3 uur zitten?
hier een dagje van alles dooreen: beetje langer geslapen/hond uitgelaten/lekker ontbijt/ even op de laptop/ opgeruimd/ wasje gedraaid/ nog een paar kaarten verstuurd/ lunch(je)/ gelezen/tv gekeken/piano gespeeld.....

@Lise: hopelijk gauw beter... :hug:
not all who wander are lost
lise1985 schreef:
29-12-2019 14:17
Welk boek ben je aan het lezen?
De Midford-moorden van Jessica Fellowes. Soort Agatha Christie gemengd met Downtown Abby.
lise1985 schreef:
29-12-2019 15:07
De eerste paar weken wel, nu heb ik weer net zoveel pijn als voor de operatie en zelfs meer gevoelsverlies. Het enige voordeel is dat de zenuw nog wel merkbaar vrij ligt.
Dit klinkt niet best. Ben je al terug geweest bij de chirurg of moet je nog?
winkelfanaat schreef:
29-12-2019 15:14
Dit klinkt niet best. Ben je al terug geweest bij de chirurg of moet je nog?
Ja, ik heb al controle gehad. Het was bij mij sowieso de vraag in hoeverre het verbetering ging brengen, maar dit had ik persoonlijk niet helemaal verwacht.
Als het met twee à drie maanden niet verbetert wordt er een nieuwe MRI gemaakt en kan ik terug naar de anesthesioloog voor nieuwe pijnbestrijding. Tot die tijd afwachten dus en ondertussen wel verder met revalidatie.
knolselder schreef:
29-12-2019 15:13
hier een dagje van alles dooreen: beetje langer geslapen/hond uitgelaten/lekker ontbijt/ even op de laptop/ opgeruimd/ wasje gedraaid/ nog een paar kaarten verstuurd/ lunch(je)/ gelezen/tv gekeken/piano gespeeld.....

@Lise: hopelijk gauw beter... :hug:
Klinkt als een lekkere zondag!
En dank je wel :rose:
lise1985 schreef:
Klinkt goed!
Ja, alleen zijn we het nog niet echt eens over het plan van aanpak en wanneer we willen gaan :facepalm:
Kwebbeltje91 schreef:
29-12-2019 15:18
Ja, alleen zijn we het nog niet echt eens over het plan van aanpak en wanneer we willen gaan :facepalm:
Ah ja, dat is wel belangrijk ja :P
Ik twijfel of ik nog even de camera uit zal laten, maar dan moet de zon wel meewerken voor een mooie zonsondergang.
lise1985 schreef:
29-12-2019 15:16
Ja, ik heb al controle gehad. Het was bij mij sowieso de vraag in hoeverre het verbetering ging brengen, maar dit had ik persoonlijk niet helemaal verwacht.
Als het met twee à drie maanden niet verbetert wordt er een nieuwe MRI gemaakt en kan ik terug naar de anesthesioloog voor nieuwe pijnbestrijding. Tot die tijd afwachten dus en ondertussen wel verder met revalidatie.
Ik hoop voor je dat het beter wordt. Als je uit 1985 bent ben je echt nog te jong voor zulke ongein.
Loop je er al lang mee?
winkelfanaat schreef:
29-12-2019 15:11
Wat heftig, komt dat door 3 uur zitten?
Ja en nee. Ik heb lage rughernia’s. Ik kan in principe alles, maar met mate. Overeind zijn is belastend en moet ik afwisselen met rust. Overeind zitten in een auto is nog belastender door het geschud en gehobbel in een auto. En als ik dan comfortabel rij op goede vering in goede en verwarmde stoelen, dan houd ik dat weer langer vol dan op een “keukenstoel” in een “koekblikje”. Dus ja, het komt nu door die rit van 3 uur (en de visite daar tussenin). Maar ik had sowieso al wat meer last door een drukke periode de afgelopen weken.
winkelfanaat schreef:
29-12-2019 15:23
Ik hoop voor je dat het beter wordt. Als je uit 1985 bent ben je echt nog te jong voor zulke ongein.
Loop je er al lang mee?
Al een paar jaar. Ik ben pas na twee jaar geopereerd en dat is eigenlijk te laat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven