Zondagmiddag kletstopic
zondag 29 december 2019 om 17:17
De hernia’s vliegen hier om mijn orenNummer*Zoveel schreef: ↑29-12-2019 15:40Ja en nee. Ik heb lage rughernia’s. Ik kan in principe alles, maar met mate. Overeind zijn is belastend en moet ik afwisselen met rust. Overeind zitten in een auto is nog belastender door het geschud en gehobbel in een auto. En als ik dan comfortabel rij op goede vering in goede en verwarmde stoelen, dan houd ik dat weer langer vol dan op een “keukenstoel” in een “koekblikje”. Dus ja, het komt nu door die rit van 3 uur (en de visite daar tussenin). Maar ik had sowieso al wat meer last door een drukke periode de afgelopen weken.
Nou voor beide beterschap
zondag 29 december 2019 om 18:09
Dankjewinkelfanaat schreef: ↑29-12-2019 17:17De hernia’s vliegen hier om mijn oren
Nou voor beide beterschap![]()
zondag 29 december 2019 om 18:48
Beterschap voor alle zieken en diegenen met een hernia!
Was een druk dagje maar zit nu ook op de bank.
Na een heerlijke en gezellige week met 2 van de 3 kinderen, hond en onze 2 katten in ons huisje aan de kust, was het vandaag opruimen en schoonmaken. Moest mij er even toe aanzetten, omdat week zo snel voorbij was gegaan denk ik.. Maar goed Kerstboom en andere spulletjes zitten weer in oude hutkoffer en met zijn allen was het huisje eigenlijk snel schoongemaakt.
Hier thuis nog wel gezellig een klein kerstboompje en met de kaarsjes aan, kleedje en katten dicht tegen mij aan kom ik vanavond de bank niet meer af
Net ook nog kunnen chatten met zoon die voor zijn 2e minor in China zit. Hij reist nu in zijn vakantie met de trein wat rond en maakt mooie herinneringen. Ben blij voor hem en ook een beetje voor mijzelf omdat ik hem over 4 weken ( na een half jaar) weer zal zien!
Was een druk dagje maar zit nu ook op de bank.
Na een heerlijke en gezellige week met 2 van de 3 kinderen, hond en onze 2 katten in ons huisje aan de kust, was het vandaag opruimen en schoonmaken. Moest mij er even toe aanzetten, omdat week zo snel voorbij was gegaan denk ik.. Maar goed Kerstboom en andere spulletjes zitten weer in oude hutkoffer en met zijn allen was het huisje eigenlijk snel schoongemaakt.
Hier thuis nog wel gezellig een klein kerstboompje en met de kaarsjes aan, kleedje en katten dicht tegen mij aan kom ik vanavond de bank niet meer af
Net ook nog kunnen chatten met zoon die voor zijn 2e minor in China zit. Hij reist nu in zijn vakantie met de trein wat rond en maakt mooie herinneringen. Ben blij voor hem en ook een beetje voor mijzelf omdat ik hem over 4 weken ( na een half jaar) weer zal zien!