Zondagmiddag kletstopic

29-12-2019 12:50 79 berichten
Ik heb het rijk alleen en zit lekker op de bank met laptop een beetje te forummen.

Wat doe jij op deze zondagmiddag?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net gegeten en zit een beetje te forummen. Ik ben aan het overwegen om de kerstboom te gaan afbreken.
Ik doe mijn best
Net gesport. Nu lekker op de bank met een lekkere lunch😋 straks nog even de was doen.
Jij nog wat leuks doen?
Senseo schreef:
29-12-2019 12:54
Ik heb net gegeten en zit een beetje te forummen. Ik ben aan het overwegen om de kerstboom te gaan afbreken.
Lekker.
De kerstboom blijft hier staan tot na oud&nieuw. Het liefst wil ik hem nieuwjaarsdag opruimen, maar man wil het pas dat weekend doen.
winkelfanaat schreef:
29-12-2019 12:54
Net gesport. Nu lekker op de bank met een lekkere lunch😋 straks nog even de was doen.
Jij nog wat leuks doen?
Goed bezig. Wat schaft de lunch?
Ik heb net het restje van de soep van de kerst opgewarmd en gegeten. Smaakte nog prima :proud:

Niks leuks op de planning hier. Ik ben nog herstellende van een operatie dus kan nog niet zoveel.
Ik was op tijd uit bed en keek Victoria en ben net even een half uurtje naar buiten gegaan om te pokemon te vangen en nu weer in joggingbroek op de bank en verder met Victoria.
dolfje schreef:
29-12-2019 12:57
Ik was op tijd uit bed en keek Victoria en ben net even een half uurtje naar buiten gegaan om te pokemon te vangen en nu weer in joggingbroek op de bank en verder met Victoria.
Victoria?

Het was hier wel zonnig buiten maar het betrekt nu weer een beetje helaas.
lise1985 schreef:
29-12-2019 12:58
Victoria?

Het was hier wel zonnig buiten maar het betrekt nu weer een beetje helaas.
https://www.imdb.com/title/tt5137338/
Beetje vergelijkbaar met The Crown?
ik was al redelijk vroeg wakker, lekker languit op de bank. Tussendoor nog een paar hhd-klusjes en zonet kwam mijn buufie nog even langs om even bij te kletsen. Verder ligt er een puzzel op tafel, maar heb vandaag niet zo veel zin om er mee bezig te gaan. Ik denk dat het verder een luierdagje wordt.
friezinnetje2014 schreef:
29-12-2019 13:06
ik was al redelijk vroeg wakker, lekker languit op de bank. Tussendoor nog een paar hhd-klusjes en zonet kwam mijn buufie nog even langs om even bij te kletsen. Verder ligt er een puzzel op tafel, maar heb vandaag niet zo veel zin om er mee bezig te gaan. Ik denk dat het verder een luierdagje wordt.
Heerlijk toch, een luierdagje!
Bij mij wil ik de kerstboom op 1 januari altijd weg hebben, maar dat valt nu doordeweeks. Ik heb niet zo veel met de boom dus ik zal hem niet missen. Ik moet morgen en overmorgen werken dus als ik hem nu opruim is het maar weer gebeurd en heb ik woensdag een rustige dag. Ik moet hem dit jaar ook voor het eerst alleen aftuigen, dat vind ik ook wel een dingetje.

Ik heb net wel het water buiten afgesloten en de tuinslang leeg laten lopen.
Ik doe mijn best
Senseo schreef:
29-12-2019 13:07
Bij mij wil ik de kerstboom op 1 januari altijd weg hebben, maar dat valt nu doordeweeks. Ik heb niet zo veel met de boom dus ik zal hem niet missen. Ik moet morgen en overmorgen werken dus als ik hem nu opruim is het maar weer gebeurd en heb ik woensdag een rustige dag. Ik moet hem dit jaar ook voor het eerst alleen aftuigen, dat vind ik ook wel een dingetje.

Ik heb net wel het water buiten afgesloten en de tuinslang leeg laten lopen.
Ja, mijn man moet ook morgen en dinsdag werken, dus dat gaat hem ook niet worden en hij moet me wel helpen. Dus hij blijft nog maar een weekje staan.
lise1985 schreef:
29-12-2019 12:55
Goed bezig. Wat schaft de lunch?
Ik heb net het restje van de soep van de kerst opgewarmd en gegeten. Smaakte nog prima :proud:

Niks leuks op de planning hier. Ik ben nog herstellende van een operatie dus kan nog niet zoveel.
Ik had een bakje cottages cheese gemengd met havermout en een geprakte banaan. Glad gestreken, afgetopt met kaneel, halve appel, bosbessen en een theelepel pindakaas. Zo lekker, net een gebakje😋😋

Waar ben je aan geopereerd? (Als je het wil vertellen)
Kijken jullie de series met Netflix eigenlijk?
Ik doe mijn best
winkelfanaat schreef:
29-12-2019 13:11
Ik had een bakje cottages cheese gemengd met havermout en een geprakte banaan. Glad gestreken, afgetopt met kaneel, halve appel, bosbessen en een theelepel pindakaas. Zo lekker, net een gebakje😋😋

Waar ben je aan geopereerd? (Als je het wil vertellen)
Dat klinkt als een hele lunch :biggrin:

Ik ben geopereerd aan een hernia.
lise1985 schreef:
29-12-2019 13:00
Beetje vergelijkbaar met The Crown?
Ja maar ik vind The crown leuker.
Senseo schreef:
29-12-2019 13:12
Kijken jullie de series met Netflix eigenlijk?
Ik kijk het eigenlijk niet meer. Man keek The Crown, maar wacht nu op het nieuwe seizoen.
Ik meld me! Vanmiddag moet ik werken. Ik werk in de psychiatrie en normaal is het gekkenhuis omdat ik op de crisis zit, maar dit weekend werk ik op een andere locatie met mensen die niet klinisch zijn opgenomen, maar in een woonvorm wonen. Die gaan en staan en doen hun eigen ding, eigenlijk zit je er alleen voor medicatieverstrekking en iedereen een beetje in het zicht hebben. Het zijn maar vier mensen waarvan er vandaag drie naar huis zijn, dus het is eeeerrrg rustig.
chaoticinternetnerd schreef:
29-12-2019 13:17
Ik meld me! Vanmiddag moet ik werken. Ik werk in de psychiatrie en normaal is het gekkenhuis omdat ik op de crisis zit, maar dit weekend werk ik op een andere locatie met mensen die niet klinisch zijn opgenomen, maar in een woonvorm wonen. Die gaan en staan en doen hun eigen ding, eigenlijk zit je er alleen voor medicatieverstrekking en iedereen een beetje in het zicht hebben. Het zijn maar vier mensen waarvan er vandaag drie naar huis zijn, dus het is eeeerrrg rustig.
Succes met werken vandaag! Geniet van het rustige middagje ;-)
Nu nog Netflix, vanmiddag werken helaas.
Such fun!1
Dank! Beetje forummen tussendoor als alle andere taken klaar zijn vind ik wel gezellig :hello:
Vanmorgen lange duurloop (17km) gelopen, met zicht op bevroren weilanden met her en der schapen en opkomende zon. Prachtig.
Vanmiddag gaan we nog even wandelen met de hond in losloop-gebied en ik ga een lekkere risotto maken. Verder boek en thee drinken.
MarindaH schreef:
29-12-2019 13:20
Nu nog Netflix, vanmiddag werken helaas.
Werk ze vanmiddag!
Thuis-in-eigen-huis schreef:
29-12-2019 13:21
Vanmorgen lange duurloop (17km) gelopen, met zicht op bevroren weilanden met her en der schapen en opkomende zon. Prachtig.
Vanmiddag gaan we nog even wandelen met de hond in losloop-gebied en ik ga een lekkere risotto maken. Verder boek en thee drinken.
Dat klinkt als een productieve en fijne zondag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven