Burnout! Het vervolg

09-02-2011 17:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burnout? Het begin.

Hier kunnen we verder. Verder met onze verhalen, verder met troostende woorden, verder met goede adviezen, verder met 'klagen', verder dingen van ons afschrijven. Kortom verder met het schrijven over ons leven met een burnout en het herstel daarvan.
Lief, kan je ook niet al je belangrijke gegevens op een cd branden?

Ik zit me net te bedenken, dat het bij mij ook wel is dat ik in zo'n mannen cultuur zit. Waardoor ik niet onder wil doen voor hun. Behalve als het echt te zwaar is want dan zeg ik zelf wel met een big smile, dat ik geen man ben. Zwaar werk is voor mannen!!

Als een collega hardop zegt dat ie slecht geslapen is, dan is de algemene opmerking toch wel dat ie zich niet zo moet aanstellen.
Lief, eigenlijk wel grappig dat net jij tegen mij zegt dat ik zo streng ben voor mezelf

Hoe gaat het met je boek? Lukt het al een beetje met de lay-out en de dingen waar je nog meer tegen aan liep?

Hoe gaat het met de therapie? Bevalt het je?
Zit me net nog iets te bedenken. Jij hebt al een hele hoop positieve stappen gezet op je werk Lief. Het eerste begin is gemaakt. Dus het is echt niet zo dat je niet aan het veranderen bent. Je hebt je prioriteit alleen nog teveel op het werk liggen!

En Maris, mijn vorige post over jou en accepteren was niet verkeerd bedoeld. Maar was eerder bedoeld als voorbeeld.

Ik vind dat je het hartstikke goed doet. Je hebt net zoals de meeste van ons de lat op sommige dingen nog erg hoog liggen.
Ha, spitsuur, gezellig, ik ben er ook hoor. Heb even een latte machiatto gemaakt en koekjes gepakt
Ja ik weet het Zon... Ik praat lekker maar zelf doen is er niet altijd bij gelukkig vaak ook bij.

Ik ben even niet zo bezig met mijn boek, behalve dan dat ik het nu wel heb veiliggesteld. Ik heb er even niet zoveel zin in.

Die therapie... Morgen heb ik intake en dan 26 mei starten. Zal mij benieuwen. Ze zei al dat ik waarschijnlijk één van de sterksten ga zijn dus ik heb besloten dat ik erheen ga omdat je er altijd wat kan leren, maar als het teveel energie trekt om met de anderen om te gaan, ben ik ook zo weer weg.

Ik was vorige week bij de psychiater voor controle en hij vond het een goed teken dat ik de hele hulpverlening vreselijk zat ben. Schijnt dat dat betekent dat je het (bijna) niet meer nodig hebt... best wel tof. De volgende keer dat ik bij hem kom (ergens in juli), gaan we waarschijnlijk stoppen met de AD. En dat is cold turkey bij deze AD. Ik verheug me er nu al op en dat is niet sarcastisch bedoeld.

Tel daarbij op dat de uitslag van Liefman goed was, dan ben ik zomaar op korte termijn twee pillen armer. Dan slik ik om de dag maar één of twee pillen.
Ga even een broodje zalm maken... zit ondertussen ook nog ATWT te kijken terwijl ik aan het forummen ben
quote:_maris_ schreef op 10 mei 2011 @ 17:24:

Ha, spitsuur, gezellig, ik ben er ook hoor. Heb even een latte machiatto gemaakt en koekjes gepakt OK, dan roer ik nog even in de Mexicaanse tomatesoep, tenminste, ik denk dat het dat wordt
Dat wordt feestvieren Lief....
pfff... net een heel verhaal getypt, ik lees het nog eens na en ik denk: waar sláát dit op?! een warrig, chaotisch en onsamenhangend verhaal. Ik zal het jullie niet aan doen dat te lezen.

Ga straks nog een poging doen...
Goed nieuws Lief!!

(kijk, korte, oppervlakke berichten kan ik wel posten Lange, diepgaande teksten effe niet.)
Zien jullie nu ook dat ik een motto heb? (ja, ik maak het steeds luchtiger )
Je motto is leuk, maris! Ik wil er ook één...

Het feit dat je je eigen post na vijf minuten al als 'waar slaat dit op?' beoordeelt, betekent dat je steeds sneller wordt in je g-schema's en dat is vet heel goed nieuws.
Dur zit een typevout in je motto.... ////////////
Waarom lukt het mij trouwens niet om een plaatje in mijn avatar te zetten??

Toepasselijk motto Maris ...
Waarom lukt dat niet Zon?
In mijn profiel staat wel een foto als ik kijk en ben ondertussen ook weer een man geworden van 40 jaar.

Heb het via Google Chrome en via internet Explore gedaan maar de foto blijft niet plakken. Heb zelfs al verschillende plaatjes geprobeerd. Wat doe ik verkeerd??
Die streep komt er automatisch tussen te staan Lief... als je een leesteken gebruikt pleurt viva er een / tussen. Sukkeltjes!

Zon, ga naar mijn viva (bovenin) profiel wijzigen, portret toevoegen.
Ik ben ook een man...

Ik ben helemal niks, niet eens ingelogd!
Hee, nu lukt het wel
lijkt me best fijn om een man te zijn. Volgens mij piekeren die veel minder. De mijne tenminste, ligt echt nooit ergens wakker van. Heerlijk lijkt me dat...
Mooi Zon! Ik zie 'm!
heee een zonnestraaltje!
quote:_maris_ schreef op 10 mei 2011 @ 17:51:

lijkt me best fijn om een man te zijn. Volgens mij piekeren die veel minder. De mijne tenminste, ligt echt nooit ergens wakker van. Heerlijk lijkt me dat...En nooit meer ongesteld...
Wilde alleen een andere zonsondergang en ik kan deze niet meer veranderen...
Open net Google Chrome en daar zie ik dat wel een andere zonsondergang heb dan via Internet Explorer. Het zal wel aan mij liggen...hahhaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven