Doe elke dag wat engs!

05-07-2010 11:18 52 berichten
Na mijn depressie, vind ik het moeilijk om weer stappen te nemen. Om mijn vrienden terug te krijgen, om mijn studie weer op poten te zetten, om werk te organiseren en nog veel meer dingen die lastiger te omschrijven zijn.

Ik merk dat ik bang ben om te bellen voor mezelf, om mensen teleur te stellen/lastig te vallen enz enz. Echte angststoornis heb ik niet, maar ik merk gewoon dat ik nerveus wordt als ik dingen moet regelen en daarom doe ik ze vaak niet en stel het uit tot het oneindige.

Dus ik heb nu als doel gesteld: doe elke dag iets waar je bang voor bent.

Vandaag heb ik er al 3 gedaan:

-mijn psycholoog terug gebeld (had vanochtend gebeld, maar durfde niet op te nemen. Afspraak blijkt niet door te gaan )

-mijn voicemail sinds maart afgeluisterd (was bang dat hier allemaal nare berichten opstonden van mensen die boos op me waren omdat ik niks van me liet horen ed)

-mensen van mijn scriptie gemaild.

Ik heb nu nog een warm gevoel in mijn maag van de spanning, maar dat trekt zo wel weg en dan hou ik er waarschijnlijk een goed gevoel aan over.

Wat heb jij vandaag gedaan wat je eng vind? Wat je eigenlijk probeerde te vermijden? Of zijn er dingen die je liever uitstelt omdat je het eng vind?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben allemaal enge telefoontjes aan het doen voor een project dat ik heel ingewikkeld vind en dat boven mijn pet gaat. MOELUK!

Lassma, goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 02-10-2010 21:32
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven