echt oud nu geloof ik

10-01-2012 11:27 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vol goede moed gingen wij (vriend en ik) op pad voor ons dagelijks portie beweging. Even mijn zoon gebeld of we welkom waren voor koffie, onderwijl konden we bij hem in de buurt de boodschappen doen. Drie vliegen in 1 klap: bezoekje aan mij zoon, boodschappen en een gezonde wandeling.

Eerst de boodschappen en met een vol boodschappenwagentje bellen we aan. Mijn zoon doet open en laat blijken niet gecharmeerd te zijn van die mensen die een volle boodschappenkar in zijn hal schuiven.

"Ik hoop dat niemand jullie gezien heeft. Het maakt je oud als je met zo'n kar loopt ma".

Ik voel me niet echt beledigd maar ik denk aan al die keren dat mijn trouwe kar me dienstbaar is geweest voor de boodschappen en de bibliotheekboeken. Hij heeft zich rot gesjouwd voor mij.

Een beter alternatief zou de fiets zijn volgens de jongelui. Dan kan je alles in je fietstassen doen.

En ondanks het feit dat ik me niet beledigd voel heb ik wel het idee dat ik door deze opmerking in een flits afgeschoten wordt naar het universum van de ouderen onder ons.

Wij worden oud!.

Ja zeker, over twee jaar horen we ook bij de 50+.

Wat een besef.
odi et amo
quote:Pompadoer schreef op 10 januari 2012 @ 12:48:

[...]

, een boodschappenkarretjesballet ofzo. IIk zie het wel voor me.

En een alfabet!

De B is van boodschappentrolly, je was vroeger blijer met een lollie.

(...)

De O is van oud, dat is je moeder waar je zo van houdt.
quote:doeiiiii schreef op 10 januari 2012 @ 13:47:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En van deze kan ik het plaatje niet plakken vandaar de linkErg leuk deze karretjes, heb er ook 1, wat maakt het uit of het hip is, het is erg handig voor fruit op de markt b.v.
quote:sugarmiss schreef op 10 januari 2012 @ 14:03:

Ik weet nog dat mijn oma van 80 een nieuwe jurk ging kopen en geen bloemetjesjurk wilde want dat was voor oude mensen. Super!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
*hop hop topicschop*

Maar die dingen zijn juist helemaal geweldig!!! En helemaal niet oudbollig. Ik ben 21 en maak er graag gebruik van.

Al heb ik het idee dat vriendlief daar anders over denkt :P Die sjouwt liever met 2 zakken aardappelen.
Liever dat de dood ons scheidt, dan de scheit ons dood.
Ik heb ook zo'n oma trolley, superfijn want ik heb last van een whiplash en zou anders maar een paar boodschappen per keer mee kunnen nemen.
Ik ben zo gewend aan de ruimte onder de kinderwagen, maar aangezien ik die al bijna niet meer nodig heb en graag lopend op stap ga, zie ik me nog wel zo'n karretje aanschaffen... En ik ben nog niet eens 40!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven