extreem goed gehoor

06-12-2019 17:41 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een extreem goed gehoor. Ik hoor dingen waar andere mensen zich niet bewust van zijn. We zijn recentelijk verhuisd en de rest van mijn gezin hoort niks van de buren maar ik hoor af en toe hun tv, ik hoor de visite praten, ik hoor ze lopen. Het zijn hele nette en aardige mensen dus geen asociaal gedoe ofzo. Maar ik ben me constant bewust van geluid. Ik hoor piepjes, hele hoge tonen, bromtonen. Ik hoorde in ons vorige huis zelfs de waterleiding onder de straat van een vijver naar een sloot lopen.

Wie herkent dit of heeft dit ook. Wat doe je om het jezelf wat aangenamer te maken. Ik wil eigenlijk van mijn zwakte (ik heb er soms echt last van dat ik altijd alles hoor) mijn kracht maken. Maar hoe? Ik slaap al 20 jaar met oordoppen. Maar wat kan ik thuis doen als de buren visite hebben en ik alle brom en praattonen hoor? Mijn man zegt, doe dan gewoon de radio aan, maar ik wil ook zo heel soms graag stilte ervaren. Dat is dus eigenlijk onmogelijk...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
10-12-2019 20:50
Mooi topic zo. Ik blijf meelezen :heart:
Ik ook. Het relativeert en ik leer...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Moest iemand echt die noise-cancelling telefoon willen kopen, hij is in de aanbieding. Ik zag het net toen ik aan het kijken was voor iets anders.

https://www.bol.com/nl/p/sony-wh-1000xm ... oductTitle
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven