Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
.
Wat jammer dat het je niet is gelukt om te gaan GE hopelijk heb je nog wel ff lekker geslapen
Ik kom hier vanavond even. Heb ik even nodig.

Nu moet ik opstaan. Blegh.
Bah ik zou begeleiding krijgen in traumatische rouwverwerking,zijn daar bij die instelling van de ggz de regels weer veranderd.Nu pas na een jaar als men het nog niet verwerkt heeft.Want ze hebben het zo druk !
Nah wat raar shv! Is er niet iets anders dan waar je terecht kan?

Misschien kun je iets googlen if de huisarts advies vragen?

Later terug..
.
Wat belachelijk shv! Je zal toch wel elders hulp kunnen krijgen om te voorkomen dat je over een jaar alsnog daar terecht moet?
Balen Shv,het valt tegen als je je op iets instelt en je moet nog langer wachten.

Ik ben nieuw hier maar een aantal dames kennen me van een ander topic( Moest eerst moed verzamelen om hier te gaan schrijven Ibi )

Heb vandaag m'n jaarlijkse mammografie gehad altijd weer spannend of er niet weer opnieuw iets ontdekt word,gelukkig was alles goed
@bankje: welkom!

Lijkt me inderdaad spannend zo'n mammografie. Wat super dat alles goed is!
Ow daar ging het onderzoek over. Fijn dat het goed was.

Goed van je dat je de stap genomen hebt om hier te gaan schrijven. Je zal merken dat ik soms dingen dubbel schrijf (hier en op 3000) maar dat ik hier nog meer open ben.

Hopelijk heb je wat aan dit topic!
Het gaat hier HEEL SLECHT en ik ben HEEL BOOS! Er hoeft maar dit te gebeuren of ik ben weer helemaal van slag, en dat ben ik zo zat! Ik doe mensen pijn, ben mijn ouders alleen maar tot last omdat ik ze heel veel geld kost, ik bereik helemaal niks, ik voel haat tegen de wereld. Ik wil helemaal niet beter worden, ik wil er gewoon niet meer zijn, echt niet. Ik ben superklote tegen iedereen, ik kost mn ouders alleen maar geld en zorgen.

Ik kan niet goed onder woorden brengen wat ik nu voel en wat ik allemaal denk.
Ik vind het zo erg dat ik mijn vriend verdriet doe, en gemeen tegen mijn vriendinnen, maar tegelijkertijd doe ik het wel, het gaat vanzelf.

óf mensen vinden me irritant omdat ik me 'aanstel' of ze worden boos, of ze weten gewoon niks te zeggen. Er is niemand die zegt: joh, wat vervelend, wat kan ik voor je doen, zullen we iets leuks doen. Bah, je kan gewoon van niemand op aan, echt niet. Ik ga helemaal niks meer verwachten van mensen. Niks meer. Je bent uiteindelijk gewoon helemaal alleen.
Ste,

Wat rot dat het klote met je gaat. Bedenk je dat mensen niet weten hoe jij je voelt en misschien niet weten wat jij wilt hoe ze reageren. misschien kun je het eens met een vriendin bespreken. Wat jij graag wilt.

Lieverd praat het van je af. Hier of waar dan ook. Ook jij komt hier uit.
.
Wil niet teveel computeren vandaag, dus alleen even een voor iedereen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Dank jullie wel voor jullie reacties. Schaam me nu weer omdat ik me hier zo heb laten gaan.
.
@Ste_: je hoeft je echt niet te schamen!
Niet schamen he, jullie

En nu ga ik echt naar buiten
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
@ GE: och jammer dat je niet daar dat gesprek bent gegaan.

Ga je nu wel naar de volgende mogelijkheid?

Ik reageer zo even op je andere post.

@Choco: whats up?

Gaat het weer wat beter?

@bankje: Leuk dat je hier komt schrijven, welkom!

Ik kan me voorstellen dat het best spannend is maar we zijn allemaal heel lief en bijten niet

Spannend van de mamografie, ik zal voor je duimen.

@ste: Tjee meid, wat heb je weer een rotdagen achter de rug, ik zie de frustratie en boosheid gewoon van het scherm afknallen.

Het is een beetje herhaling, maar heb je de huisarts al gebeld? Zo gaat het toch niet langer? Vraag anders of iemand met je mee gaat.

Wel hier berichten plaatsen hoor, schrijf alles maar van je af en schaam je er vooral niet voor!
@GE: omdat je schrijft dat je jouw bericht misschien weer weg wilt halen reageer ik even apart, dan kan ik mijn reactie ook weer makkelijk deleten als je dat op prijs stelt.

Balen dat je zo'n klotenacht achter de rug hebt en dat het dan zo een invloed heeft op de rest van de dag.

Met name niet meer weten hoe je bij die vriendin bent gekomen lijkt me best beangstigend.

Maar wat een lieve vriendin heb jij, dat ze zo een rekening met je houdt en je af en toe gaat stalken

Probeer je dan wel eerlijk te zijn, dus als het niet goed gaat dit ook eerlijk zeggen tegen die vrienden?

Ik merk bij mijzelf dat ik dat niet altijd doe, en achteraf is dat jammer.

Wat betreft je 2 kanten, het is wel herkenbaar.

Ergens moet je die kanten samen brengen, maar ik denk niet dat je dat een twee drie doet...

Helpt het misschien om van beide kanten wat op te schrijven, dus als je in de stemming van de ene kant bent opschrijven hoe je je voelt en vica versa.

Als je dan je ene kant 'toont' kun je lezen hoe het andersom is.

Hmm beetje vaag verhaal geworden maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Jee green, dat zou ik geschreven kunnen hebben! Ik ben me er de laatste tijd van bewust dat ik 2 kanten heb. Of eigenlijk beter gezegd, een negatieve aard en positieve buitenkant. Heel moeilijk om mee om te gaan. Ik leer er op therapie over te praten om juist het 'zwarte' naar boven te laten komen. En daar, als ik erin zit, over te praten wat ik denk, voel en wil doen.

Het is soms echt zwaar omdat ik er vaak in blijf hangen. Daar moet ik nog mee leren omgaan.

Net als vandeweek dat ik hier schreef. Ik moest het kwijt maar 'was' er toch niet. Gelukkig heb ik er vandaag weer over gepraat en gehuild.

Ik ben het ff kwijt hoor, vergeef me, maar green heb jij proffesionele hulp?

Verder knuf aan iedereen. Het was een zware week voor me en mijn hoofd zit te vol om dingen te onthouden en daarop te reageren. Ik ga dit weekend tutweekend houden met een vriendin, hopelijk word mijn hoofd dan wat leger.

Tot snel!
herken hier heel veel over dingen denken en hoe je naar de buitenwereld reageert. Soms denk ik dat als mensen mijn gedachtes zouden weten ik gelijk opgenomen zou worden. Het is soms zo moeilijk steeds maar weer te moeten vechten tegen dingen die je niet eens begrijpt. Gelukkig merk ik dat het steeds beter gaat soms weer kan genieten van kleine dingen.

Daarom voor iedereen die het moeilijk heeft.

Vin d het moeilijk om op mensen te reageren ben bang precies de verkeerde dingen te schrijven.
.
Bankje, welkom hier!

Ik probeer ook vandaag niet teveel te forummen, iig niet op topics die mij teveel meenemen naar de psychiatrie-herinneringen. Schrijf er gerust over hoor, op een ander moment kan ik er prima tegen en lees ik het graag en geef dan ook graag advies.

Maar heb een drukke week gehad en t geeft me meer rust als ik nu bepaalde topics even laat voor wat ze zijn.

Jullie goed weekend gewenst en schrijf vooral heeeeeeeeeeeel veel hier.

(10 pagina's wil ik zien als ik weer voorbij kom )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven