Hè bah, onweer...
zaterdag 10 juli 2010 om 21:15
Hier, waar ik woon dus, is het onweer net begonnen. En ik ben alleen thuis... Al zolang als ik me kan herinneren ben ik er als de dood voor. Regelmatig ben ik m'n bed uit gevlucht om op de gang, waar geen ramen zijn, met mijn ogen dicht en vingers in mijn oren af te wachten tot het voorbij was. Niet echt normaal gedrag voor een volwassene, maar ja.
Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?
Help mij afleiden tot de bui voorbij is
Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?
Help mij afleiden tot de bui voorbij is

zaterdag 10 juli 2010 om 22:23
zaterdag 10 juli 2010 om 22:24
zaterdag 10 juli 2010 om 22:24
quote:christina schreef op 10 juli 2010 @ 22:20:
Ik ben helemaal niet bang voor onweer (gelukkig) Hier (west brabant) is het echt enorm noodweer! Stromende regen, echt heel, heel veel water, enorm onweer en hele harde wind. Ik heb lekker alle ramen open staan want het koelt wel heerlijk af zo.
Ik had ook de hoop dat het zou afkoelen hier, maar mag nu wel concluderen dat het alleen maar warmer (of in ieder geval klammer) lijkt te zijn geworden...
Weer niet slapen
Ik ben helemaal niet bang voor onweer (gelukkig) Hier (west brabant) is het echt enorm noodweer! Stromende regen, echt heel, heel veel water, enorm onweer en hele harde wind. Ik heb lekker alle ramen open staan want het koelt wel heerlijk af zo.
Ik had ook de hoop dat het zou afkoelen hier, maar mag nu wel concluderen dat het alleen maar warmer (of in ieder geval klammer) lijkt te zijn geworden...
Weer niet slapen

zaterdag 10 juli 2010 om 22:25
zaterdag 10 juli 2010 om 22:26
quote:NewBorn schreef op 10 juli 2010 @ 22:23:
Die zwarte wolk waar ik het net over had barst nu los en dit is de eerste keer in mijn leven dat ik bang ben voor onweer. Jeetje wat gaat het hier tekeer! Ik woon op de bovenste etage van een flat zonder bliksemafleider Ik ben blij als het voorbij is. Ik weet hoe je je voelt! Wel vreemd dat het in brabant zó veel meer erger is dan hier. Wat ben ik toch een watje eigenlijk...
Die zwarte wolk waar ik het net over had barst nu los en dit is de eerste keer in mijn leven dat ik bang ben voor onweer. Jeetje wat gaat het hier tekeer! Ik woon op de bovenste etage van een flat zonder bliksemafleider Ik ben blij als het voorbij is. Ik weet hoe je je voelt! Wel vreemd dat het in brabant zó veel meer erger is dan hier. Wat ben ik toch een watje eigenlijk...
zaterdag 10 juli 2010 om 22:31

zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
quote:christina schreef op 10 juli 2010 @ 22:27:
@ brighteyes, maar waait het dan niet bij jou? Hier waait het lekker door en door de regen is het een lekker fris windje. Ik heb alle ramen tegen elkaar opengezet, paar handoeken eronder tegen het inregenen en afkoelen maar.
Heb alle bovenlichten en tussendeuren openstaan, meer durf ik niet
Misschien over een half uur, het wordt rustiger.
@ brighteyes, maar waait het dan niet bij jou? Hier waait het lekker door en door de regen is het een lekker fris windje. Ik heb alle ramen tegen elkaar opengezet, paar handoeken eronder tegen het inregenen en afkoelen maar.
Heb alle bovenlichten en tussendeuren openstaan, meer durf ik niet
Misschien over een half uur, het wordt rustiger.