Hè bah, onweer...

10-07-2010 21:15 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier, waar ik woon dus, is het onweer net begonnen. En ik ben alleen thuis... Al zolang als ik me kan herinneren ben ik er als de dood voor. Regelmatig ben ik m'n bed uit gevlucht om op de gang, waar geen ramen zijn, met mijn ogen dicht en vingers in mijn oren af te wachten tot het voorbij was. Niet echt normaal gedrag voor een volwassene, maar ja.

Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?

Help mij afleiden tot de bui voorbij is

Sfeerimpressie in mijn achtertuin.... noodweer hier!
Ik hou ontzettend van onweer. De regen, storm, flitsen en vooral de enorme krakende knallen.

Ik wou dat ik in een tentje lag in de Alpen met dit soort weer
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
even ter verduidelijking, dat is dus de lantaarnpaal 100 meter verderop, en de lucht eromheen
Die zwarte wolk waar ik het net over had barst nu los en dit is de eerste keer in mijn leven dat ik bang ben voor onweer. Jeetje wat gaat het hier tekeer! Ik woon op de bovenste etage van een flat zonder bliksemafleider Ik ben blij als het voorbij is.
@dangeensuus: noodweer of een ufo???!
Wa's dah? Je lantaarnpaal?
@Lipton, ligt eraan waar in brabant, hier is het niet normaal zo slecht!
ja!
ps west brabant en het was net echt noodweer met enorm veel water en flits op flits. Nu regent het alleen nog.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:dangeensuus schreef op 10 juli 2010 @ 22:23:

even ter verduidelijking, dat is dus de lantaarnpaal 100 meter verderop, en de lucht eromheen

Een vrij vertrouwd beeld toch?; lantaarnpaal met donkere lucht.

Ik zie de regen en de donkere wolken dus niet...
quote:christina schreef op 10 juli 2010 @ 22:20:

Ik ben helemaal niet bang voor onweer (gelukkig) Hier (west brabant) is het echt enorm noodweer! Stromende regen, echt heel, heel veel water, enorm onweer en hele harde wind. Ik heb lekker alle ramen open staan want het koelt wel heerlijk af zo.

Ik had ook de hoop dat het zou afkoelen hier, maar mag nu wel concluderen dat het alleen maar warmer (of in ieder geval klammer) lijkt te zijn geworden...

Weer niet slapen
Foto is een minuut of 20 geleden genomen, de lucht is hier inktzwart, het spoelt snoeihard, waait ( alles ligt om in de tuin) en het onweert ontzettend.
quote:Puntje schreef op 10 juli 2010 @ 22:24:

[...]

Een vrij vertrouwd beeld toch?; lantaarnpaal met donkere lucht.

Ik zie de regen en de donkere wolken dus niet... ware het niet dat de foto vlak voor zonsondergang genomen is... en het in de rest van het land zonder noodweer nog schemerig licht was
Ik wil ook regen
Semper ubi sub ubi
quote:NewBorn schreef op 10 juli 2010 @ 22:23:

Die zwarte wolk waar ik het net over had barst nu los en dit is de eerste keer in mijn leven dat ik bang ben voor onweer. Jeetje wat gaat het hier tekeer! Ik woon op de bovenste etage van een flat zonder bliksemafleider Ik ben blij als het voorbij is. Ik weet hoe je je voelt! Wel vreemd dat het in brabant zó veel meer erger is dan hier. Wat ben ik toch een watje eigenlijk...
@ brighteyes, maar waait het dan niet bij jou? Hier waait het lekker door en door de regen is het een lekker fris windje. Ik heb alle ramen tegen elkaar opengezet, paar handoeken eronder tegen het inregenen en afkoelen maar.
ahhh het begint weer te rommelen en flitsen

toch pc ff uit gaat te erg tot later
quote:dangeensuus schreef op 10 juli 2010 @ 22:25:

[...]

ware het niet dat de foto vlak voor zonsondergang genomen is... en het in de rest van het land zonder noodweer nog schemerig licht wasBizar!
@ maeijken, volgens mij wonen we dicht bij elkaar
dat bedoel ik
Zat net ff lekker buiten met mn laptopje... en het begon ineens te waaien!! Ook hele harde regen en onweer hier ( midden van het land ). Buiten was het net wel lekker afgekoeld, binnen nog niet helaas. We zagen net ook zo'n draaiding! Best eng.
quote:christina schreef op 10 juli 2010 @ 22:30:

@ maeijken, volgens mij wonen we dicht bij elkaar Dichtbij Br. ?
Vroeger vond ik het eng, maar nu vind ik het geweldig.

Net was het ook zo mooi buiten ( zit hier op 19 hoog ) de flitsen kon je zo goed zien. En het koelt heerlijk af. Geweldig.

Mijn schoonmoeder was panisch net.
quote:christina schreef op 10 juli 2010 @ 22:27:

@ brighteyes, maar waait het dan niet bij jou? Hier waait het lekker door en door de regen is het een lekker fris windje. Ik heb alle ramen tegen elkaar opengezet, paar handoeken eronder tegen het inregenen en afkoelen maar.

Heb alle bovenlichten en tussendeuren openstaan, meer durf ik niet

Misschien over een half uur, het wordt rustiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven