Hè bah, onweer...

10-07-2010 21:15 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier, waar ik woon dus, is het onweer net begonnen. En ik ben alleen thuis... Al zolang als ik me kan herinneren ben ik er als de dood voor. Regelmatig ben ik m'n bed uit gevlucht om op de gang, waar geen ramen zijn, met mijn ogen dicht en vingers in mijn oren af te wachten tot het voorbij was. Niet echt normaal gedrag voor een volwassene, maar ja.

Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?

Help mij afleiden tot de bui voorbij is
@ maerijken, ja, hartje br.
Eigenlijk ben ik stinkend jaloers... Die tien druppels die hier in de tuin gevallen zijn hebben het alleen maar nog benauwder gemaakt.
.
Het gaat hier nu ook vreselijk te keer. Het flitst

doorlopend, dus we kunnen niet eens tellen omdat we geen idee hebben bij welke flits de donder hoort. Het regent en waait ook vreselijk!
Het gaat hier echt heul hard los nu!
quote:christina schreef op 10 juli 2010 @ 22:35:

@ maeijken, ja, hartje br.Ik woon in O. Dus dat is idd heel erg dichtbij :D
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Hier donderd het nu wel een beetje, straks 3 druppels gehad... Hopelijk gaat het hier ook nog ff flink te keer! Het is hier veuls te warm (omg. Doetinchem)
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
En volgens buienradar komt er nog meer aan!
quote:Yamuna schreef op 10 juli 2010 @ 21:22:

mijn moeder zette ons vroeger voor het raam en zei dat god foto's maakte van lieve kindjes , dus weg met de tranen en een ferme glimlach ! hahaha, drie keer raden wat ik net met zoon heb gedaan...
Amsterdam nice & slow, here WE GO!!!
Het duurt nog minstens een uur voordat de buien hier zijn, dus ik ga nog snel even douchen en zet mijn laptop uit. Hopelijk is het snel over puntje.

Slaap lekker allemaal.
Semper ubi sub ubi
Nou dames, er komt echt een einde aan! Al kan ik dat zelf ook nooit geloven als we middenin die bui zitten (wel binnenshuis). Ik ga zo even buiten voelen hoe het daar nu is.

Oei! Toch nog een felle flits met donder erachteraan!
volgens mij hebben we het ergste gehad hier nu, het gaat nu richting flevoland/noordholland, die kant op
Bij VI oranje regent het vet hard! Je hoort het echt goed in het programma!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Yuk, er staat hier een enge man te schuilen tegenover ons huis. Die vind ik nog enger dan het onweer!!
quote:SeptemberGirl schreef op 10 juli 2010 @ 22:41:

Yuk, er staat hier een enge man te schuilen tegenover ons huis. Die vind ik nog enger dan het onweer!!
Hier in Utrecht trekt het net wat weg. Enorm harde wind, veeeeeeel regen en harde scheuren door de lucht. Was ook wel even een beetje bang...
Hier lijkt het ergste ook voorbij maar het ging er hard op, hoor. Dus sterkte voor degenen die het nog gaan krijgen.

Nu het onweer voorbij is getrokken kan ik wel weer genieten van de flitsen op afstand (want het is inderdaad erg mooi) maar voel wel mee met de mensen die er nu middenin zitten...

Puntje, fijn voor jou dat het nu achter de rug is!
Ik dacht dat het hier voorbij was, krijgen we ineens vrij snel achter elkaar megaflitsen en oorverdovende donder. Wauw! Zo heftig dat ik de boel toch ook maar ga uitgooien nu.
Zeg, er fietst hier al krijsende een man in een regenpakje al 3 keer door de straat! Moeniegekkerworden!

(een auto hier voor de deur heeft z'n raampje openstaan.... oeps!!)
Ik zou zeggen, laat de verkoeling maar komen!

Pff, heb t ff helemaal gehad met de warmte dus hoop dat regen en onweer (tijdelijk) voor wat betere temperaturen gaan zorgen.

Woon in Overijssel, hier tot nu toe alleen wat regen en het weerlicht al een tijdje, verder niks.... Ik wacht in spanning af
Vraagje, ben op de bank mij aan het epileren. Nu vraag ik mij af als de bliksem hier instaat ben ik dan de lul?

Vast een hele domme vraag maar ik weet het niet, ben er voor de zekerheid mee gestopt.
Dit is nou echt van dat griezelgrieber weer dat bij een slechte film hoort, zul je zien dat die engerd van hier tegenover dadelijk ineens met een hakbijl in m'n huis staat.....

Als ik morgen hier niet meer post..... jullie weten het!
Hier zijn de stoppen doorgeslagen alles was donker, gelukkig had ik een kaars en kon de aardlekschakelaar weer omzetten. pfffffffff zal je net zien als je alleen zit.
als epileer elektrisch is? dan zou dat ding wel een kortsluiting kunnen krijgen als de bliksem inslaat. Of je ook geroosterd wordt, dat weet ik niet, maar je kunt 't altijd proberen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven