Het gaat even niet lekker

20-11-2012 09:25 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas kan ik wegens herkenbaarheid niet in detail treden en ik weet dat dat vervelend kan zijn voor lezers van dit topic. Toch hoop ik hier wat steun te vinden, wellicht wat bemoedigende woorden...

Zoals de titel al zegt: het gaat even niet lekker. Nare situatie in de relationele sfeer. Daarnaast worden de dagen weer korter en daar ben ik hels gevoelig voor, helaas.. Alles lijkt even niet mee te zitten: studie waar ik keihard voor moet knokken, vrienden waarin ik energie moet steken wat me even te veel moeite kost..

Bleh! Ik wil positief zijn! Alles komt wel goed, dat weet ik ook wel. Het is alleen nu even flink schaduwachtig in mijn hoofd. Negatieve energie die ik lang heb gehad neemt weer de overhand en ik doe moeite om niet te verzuipen..
Mocht je in de buurt van rotterdam wonen, en je hebt t nodig ken ik een hele fijne psych om mee te praten!

Hoe gaat t nu met je?
Ja ik ben ook benieuwd! Hoe gaat het?
Ik heb weinig adviezen, wil je alleen wel heel veel sterkte wensen! En je zeggen dat je altijd je eigen gevoel moet kiezen en voor jezelf moet opkomen (zegt degene die altijd over zich heen laat lopen...). Of dat nu betekent dat je je relatie beëindigt of aan je vrienden moet uitleggen wat de reden is dat je ze nu niet zo vaak kunt zien als je zou willen.

Uiteindelijk zul je denk ik altijd opgelucht zijn als je voor jezelf kiest, ook al ben je bang om een ander ergens mee te moeten confrontreren.

Sorry was het topic even uit het oog verloren, ben zelf erg actief op het forum dus is zo zoeken

Hoe het gaat..? Met vallen en opstaan. Wederom een tegenslag gehad vandaag in wat een leuk weekend had moeten worden, even zonder zorgen. Maar nee dus.

Ik ben zo bang dat ik te ver ga voor mezelf, anderzijds bang dat ik opgeef wat ik heb en alleen achterblijf.. Met de liefde is niets mis maar heb nu het gevoel dat ik voor de gek word gehouden in sommige opzichten, bedoeld of onbedoeld..

Bah bah!
Hoe komt t gevoel dat je voor de gek gehouden wordt? Te mooi om echt te zijn of heeft hij bijv wat woorden/acties getoont?

Heb je wel wat leuks voor vandaag, lekker afleiding?
Lijken die uit de kast komen.. Meer kan ik er helaas niet over zeggen ivm herkenbaarheid. Maar de belofte om eerlijk te zijn over dingen en dan alsnog dat er opeens dingen uitkomen.

Vandaag Sinterklaas dus dat is leuk

Thnx flowerpower
Kun je er met je vriend over praten? Over bijv ook de andere dingen waar je mee zit?

Begrijp dat je idd ook zit met de herkenbaarheid, als je de behoefte voelt mag je altijd een pb'tje sturen, maar kijk zelf maar wat je fijn vind.

Hoop dat je een gezellige middag/avond hebt met Fam en vriend?
Heel erg bedankt, doet me goed! Heb jij nog plannen?
Sorry lees het nu pas, maar ja wij hebben hier ook sinterklaas gevierd.

Hoop dat je een gezellige middag/avond gehad hebt.
Ik weet niet of er hier nog gelezen wordt maar het is het proberen waard...

Blegh, weer zo'n moment. Ik heb soms van die buien waarin ik zo niet meer te kalmeren ben, vind dat ik heel erg terecht boos en verdrietig ben en vriend daar de dupe van is.. Nu vanmorgen weer. Eenmaal afgekoeld snap ik dat het nergens over ging maar dat neem je niet zomaar terug. Het ging zo lekker en nu heb ik het weer verpest
Ster Weet je waar het vandaan kwam? Was je gestresst?
Ik denk dat ik hulp nodig heb van buitenaf.. Heb de inschrijving voor huisarts in mijn studentenstad al weken ingevuld klaarliggen maar nog niet afgegeven.. Die passiviteit van mezelf haat ik zo. Maar altijd een excuus.

Denk dat dat de taak van vandaag wordt voor mezelf. Dat formulier afgeven en een afspraak maken.
Thnx voor de knuffels trouwens, doet me goed!
Goed zo! Ik kom vanavond hier controleren of je t ingeleverd hebt.
Haha ik heb het even opgezocht en kan het vanmiddag inleveren, was in de veronderstelling dat ze dat bij voorkeur 's ochtends hadden. Ik ga me zo eens douchen en aankleden en de sneeuw in

Het is zo makkelijk om op het forum te blijven hangen, tv te kijken, series online... Beetje ontsnappen aan de realiteit op die vrije (studie)dagen. Doe ik al veel te lang zo...

Ik sprak net vriend die echt niet blij was met m'n uitbarsting. Heb wel mijn excuses aangeboden en hij snapt het allemaal wel maar weet ook dat ik hulp moet zoeken.. Zei hij ook uit zichzelf..
Ha lieve Ster,

Ik hoop dat je je snel weer beter zult voelen. Ik zie inderdaad veel reacties van jou op dit forum. Normaal gesproken reageer ik niet echt want ik moet veel werken, maar nu lig ik met mijn voet omhoog dus heb ik heel veel tijd. Als je wilt mag je mij een persoonlijk bericht sturen zodat we samen kunnen kijken hoe je in ieder geval deze maand door komt. De januari maand zorgt vaak voor vervelende gevoelens. Ik weet natuurlijk niet of ik je kan helpen, maar je hart luchten mag altijd en als je dat liever niet wilt, dan wel heel veel knuffels voor jou,

lieve groet van Spoekel
Even een Goed van je dat je toch door de sneeuw nu naar ha bent gegaan! Momentje om ff trots op jezelf te zijn.
Hoe gaat t vandaag? Formulier ingeleverd?
Ster ik maak me zorgen om je.... wat is er met je gezicht gebeurd??
Ha Ster,

Ik vroeg me af of het goed met je gaat, ik hoop van wel in ieder geval, groet van Spoekel
Hoe gaat het nu?
Sorry, ik forum veel mobiel en dan zakt dit topic nogal snel weg.

Het gaat met vlagen goed. Ik ken dit, heb het vaker gehad dus leef er mee door..

Ik ben bij de huisarts geweest en kan vanaf eind volgende week een afspraak maken. Ga ik dan ook meteen doen. Wel eng, een nieuwe arts en dan meteen met de billen bloot.. Geen idee ook wat voor type het is dus even afwachten.

Ik hoop op een doorverwijzing voor een add/ADHD test (vermoedens al langer) en eventueel psych.

@Spoekel: dat is heel erg lief van je maar ik wil liever niet in details treden over mijn situatie.. Vrij persoonlijk. Heel erg bedankt voor het aanbod iig!

De rest ook bedankt voor jullie lieve woorden!
@Spoekel. Hoe komt het dat je met je been omhoog ligt? Sterkte!
Goedemorgen allen die hier nog weleens lezen

Vandaag een drukke dag voor de boeg qua studie (deadlines) dus heb ff afleiding. Merk dat ik me er slecht toe kan zetten, heb ik eigenlijk heel mijn studie al. Mede omdat dit gewoon een slechte keuze was (de specifieke opleiding) maar ik al die tijd hem wel heb willen afronden..

Zit nu in de fase erop of eronder en dat geeft veel stress. Ik ben dan zo iemand die door de bomen het bos niet meer ziet en dus maar niets doet. Verraderlijk want het moet nu gewoon echt!

Als ik anderen over hun studieplanning hoor spreken kan ik soms heel jaloers zijn dat zij wel een toekomstperspectief hebben en ik maar wat loop aan te klooien, zo voelt dat in ieder geval..

Ben nu gewoon niet blij met mijn leven en ik moet daar verandering in brengen. Ik wil zoveel, maar moet ook heel erg veel.

Dit is de tijd van knopen doorhakken en keuzes maken voor de toekomst. Hoop dat de huisarts me eind deze week kan helpen met een doorverwijzing. Heb echt desperately een kijk van een ander op m'n situatie nodig.

Ik zal dit topic bijhouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven