Ik ben zo bang.... deel 9

31-07-2011 15:44 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer....

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.

Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.

Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.

Deel 8 staat hier.
Wat fijn je te lezen, Gelukkeling!

Jemig, het blijft dus spannend; ik hoop dat ze zich aan het eind van de dag weer goed voelt na die lange behandeling.

voor jullie!

Zoeb, de dag begon bij jou dus fijn, met verslapen, een hoosbui en een omgevallen vrachtwagen!

Hopelijk slaap je vannacht beter; het was me, zoals Ing zei, het nachtje wel, blijkbaar!

Hier lekker rustig; ik begin slaperig te worden dus wie weet even op bed zo.
Geluk zoals je het beschrijft ziet het er goed uit, al zal het nog afwachten zijn. Wal jammer dat het dus lang duurde, maar het is klaar en nu op naar een spoedig herstel. En wat een fijne mensen hier dan die met je mee leven. Kan een mens zo goed doen. Daarom is dit ook zo`n fijn forum.

Zoebie het was me het dagje wel bij je, alles inmiddels onder controle?

Bo het mooie weer is je gegund hoor. Hamster weer een schoon hok. Ik vind het grappige beestjes, de kids hebben ze ook gehad.

Had oedeemtherapie vandaag, het tapen van het litteken heeft zijn vruchten al afgeworpen de verkleving is een stuk minder. Kreeg wel het advies naar de fysio te gaan ivm houdingprobleempje. Ik trek een beetje naar re waarschijnlijk door een tekorte schouder/rugspier. En als ik daar niks aan laat doen loop ik straks met mijn re oor over de grond te slepen en dat lijkt me nou niet echt geweldig hihi.
Geluk wat fijn dat alles goed is gegaan met dochter, klinkt als een heftige ingreep

Bo, nog lekker een dutje gedaan. Ik wil ook wel slapen maar dat mag nog niet. Maar op tijd naar bed dan vanavond

Ingh, hoe was het het in het ziekenhuis

Ik heb pijn in mijn linkerbeen. Nog drie vroege en dan mag ik weer uitrusten. Denk dat het spierpijn is of zo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb je gewhatsapped its!
Nou zo goed gaat het niet hoor. Ben aan het werk en het is hier een gekkenhuis. Ik mag er niet verder over uitweiden. Helaas. Niet hier in elk geval. Maar het is erg.
Phoehee en Ing ik heb jullie gewhatsapped,
Hee Zoeb, dat klinkt helemaal niet tof, zoals het nu gaat!

Ik weet er het fijne niet van, maar ik stuur je wel even een boel moed en energie om de uren door te kunnen komen, op je werk!

Meepie, wat goed dat die tape zijn werk doet!

En inderdaad, oefeningen voor de houding zijn geen overbodige luxe, na zo'n operatie. Er verandert veel in je lijf, ook qua verdeling van gewicht en druk, dus dan kun je makkelijk scheef komen te staan.

Its, uitkijken met dat been hoor! Nog drie keer vroeg dienst, begrijp ik dat goed?

Zal wel zwaar zijn, nu je zwanger bent. je hoort vaak dat vrouwen extra moe zijn, in de eerste periode.

Ing, ik mail je vanavond terug!

Gelukkeling, jullie zullen wel op bezoek zijn nu; ik hoop dat alles goed gaat!

Hier een rustig avondje, het onweert als een dolle ineens, dus we zitten binnen. Ik heb lekker simpel gekookt, en nu even wat administratie wegwerken :-)
Ik mail je er vanavond wel over Bo.

Ik heb hier je mailadres niet.

Pffft. Nog een half uur
Wat is er allemaal aan de hand Zoeb? ik kan het niet helemaal volgen. Wij zijn weer thuis en het ging eigenlijk best goed met haar we denken dat ze morgen naar huis mag, of de operatie heeft geholpen blijft nu afwachten, ze knapt in elk geval best goed op. Ik ben gesloopt........ dan merk je pas hoe gespannen je naar zoiets toeleeft he?
Inderdaad, Gelukkeling!

Van de spanning vooraf word je gewoon hartstikke moe, maar dat merk je pas als alles achter de rug is.

Ik ben heel blij te lezen dat ze goed opknapt; nu hoop ik dat jij en je man een heerlijk ontspannen avond kunnen hebben.

Zoeb, je bent als het goed is net gestopt met werken, eindelijk.

Zo te lezen was het geen leuke avond; en dan moet je morgenochtend weer...

Als je geen zin hebt om te mailen is dat geen probleem hoor; ik snap dat het slecht gaat op je werk, de details komen nog wel een keer.

Ik hoop dat je beter slaapt vannacht dan afgelopen nacht
Zoebie dat klinkt alles behalve fijn.

Ik wens iedereen een goed nachtrust toe, kunnen we wel gebruiken.
Ja Gelukkeling, de spanning komt er altijd later pas uit.

Its heb je gekke dingen gedaan dan? Omdat je pijn aan je linkerbeen hebt. Doe je voorzichtig?

Jan zat op de pc dus ik kon niet eerder.

Het was heftig op mijn werk en morgen weer. Ik moest uiteindelijk met alle pauzes ook nog tot half tien. Stomme regeltjes daar.

De tijd vliegt wel als het druk is, maar ik heb wel vaak meer pauze nodig.
Goedemorgen!

Ik zit langzaam wakker te worden terwijl het weer in één klap van zomers naar herfstig is gegaan. Het is maar 11 graden; gisteren was het nog rond de 25!

Ik wens iedereen alvast een fijne zaterdag, of het nu op het werk is, in het ziekenhuis bij dochter, of gewoon thuis aan het relaxen :-)
Goedemorgen allemaal.

Wat een verschil Bo. Absurde zomer dat we hebben. Hier is het hetzelfde hoor.

Ik ben klaar om weg te gaan. Moet nog even naar de markt en dan werken.

Siep wordt volgende week gesteriliseerd. Maar ik vind dat ze een dikke buik krijgt. Het zal toch niet?

Jan wil absoluut geen nestje kittens. En ik heb nog wijselijk niks gezegd.

Tot op mijn werk of tot vanmiddag.
Daar is ze toch wel erg jong voor? ach Siepie......

Dochter is nu onderweg naar huis, ze voelt zich vreselijk duizelig en moet voorlopig heel rustig aan doen, ik ga straks werken en man en ex zijn om de beurt daar. Het hart is natuurlijk wel beschadigd en moet eerst herstellen. Pas na drie maanden weten we of het resultaat heeft gehad. Het zwakke gevoel valt haar best tegen, maar dat is natuurlijk logisch plus dat je in het ziekenhuis helemaal geen rust krijgt zeker niet op de afdeling hartbewaking, het is een komen en gaan van mensen daar.

Lieve meiden vanmiddag post ik uitgebreider vanaf mijn werkplek.

fijne zaterdag alvast!
Iedereen een hele fijne dag vandaag!

Hier regent het nu inmiddels flink, lijkt wel herfst. Ik zit met een cd van Armin van Buuren op, maar denk niet dat mijn buren het zo fijn vinden Hij staat nl nogal hard.... Heerlijk ff mijn gedachten verzetten en onderwijl mijn huisje aan het opruimen....

Graf van Henk is gisteren aangelegd, was ff slikken. Hopelijk volgt volgende week de rest, zal heel mooi worden (als je daar van kunt spreken). Ben in een emo bui vandaag, moet steeds huilen.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Netje laat maar lopen die tranen. Juist bij het aanleggen van het graf komen er denk ik zulke heftige gevoelens los, die moeten er gewoon uit meis. Er zou toch een mooi kunstwerk gemaakt worden alsik het goed heb?

Geluk wat is ze al weer vlot naar huis. Maar ja thuis heeft ze meer rust dan in het ziekenhuis.

Ik hoor een boel getoeter dus ga even naar buiten het is hier truckersdag voor mensen met een verstandelijke beperking, moet toch even naar ze gaan zwaaien, gelukkig schijnt de zon. Ik hoop dat het droog blijft heb straks nog een bbc van de motorclub.
Netje, die tranen begrijp ik best hoor!

Wat een emotioneel moment....

Meepie, wat leuk, die truckersdag. Ik word er altijd vrolijk van, er was laatst ook zoiets hier in de buurt.

Gelukkeling, helemaal niet gek dat ze zo moe is; het is me nogal een ingreep! Ik vind het al heel wat dat ze nu al naar huis kan; er is tenslotte aan haar hart gesleuteld, dat is een aanslag op je lijf.

Ik hoop zo dat de behandeling effect heeft!

Zoeb, het zal toch niet, dat de kleine Siep kittens gaat krijgen?!?

Ik wil je sowieso veel succes wensen vandaag op je werk; morgen heb je toch wel vrij hoop ik?

Hier echt herfstig en koud weer; we hebben boodschappen gedaan en zijn even langs de dierenarts geweest voor Sam, die een plekje op zijn neus heeft dat niet dicht wil.

Hij heeft een crème en pillen gehad, dat zou moeten werken.

Nu is Ro aan zijn motor aan het klussen en ga ik even rustig voor de TV hangen
Ik mag naar huis. Jippie. Ben helemaal gaar en reageer straks even op iedereen.

Netje Dat is altijd zo moeilijk. Niks gek dat de tranen hoog zitten. Laat het lekker gaan en harde muziek helpt daar echt bij.

Gek, (of juist niet misschien) maar dat doe ik ook altijd.

Doei 't is 3 uur. Weekend.
Zo, tussen de hoosbuien door precies een gaatje van een uur gevonden om hard te lopen (lang leve de buienradar!). Vanmorgen naar de markt en de supermarkt geweest, maar bij die laatste heb ik een minuut of 15 onder het afdak gestaan voordat ik de vijf minuten op de fiets durfde te wagen. En ik was nog niet thuis of er wás me toch een klap! Donder en bliksem tegelijk. Ik schrok me een hoedje en ik had een kletsnatte kat met grote schrikogen en rechtopstaande haren tegen mijn been op staan. Het is zo'n watje Ze heeft daarna klandestien op het bed geslapen, dus ik geloof dat het weer goed is.

Zoebie, wat een drukte moet het gisteren bij jullie geweest zijn zeg! Wel fijn dat je nu eindelijk weekend hebt. Benieuwd wat de A-A hiervan zegt...

Gelukkeling, wat fijn dat ze zo snel naar huis mag! Ik hoop dat ze snel opknapt. Heeft je man nog gesproken met haar TL?

Bo, wat rot he, ineens herfst. Hier is het nog best warm, maar het wordt wel minder schijnt. Ik ben benieuwd. Ik hoorde laatst iemand in de bus die er heilig van overtuigd was dat we een prachtige nazomer krijgen. Ik hoop het maar, want dit is niks zo. Mijn broertje komt morgen terug van twee weken zwitserland en ik denk dat hij poepiebruin is geworden. Het was 30+ graden in het alpengebied, mazzelkont!
De tranen vloeien idd rijkelijk vandaag, zelfs van smiley-knuffels

Muziek helpt mij idd goed, ik kan er in ieder geval goed op mee-blèren!

Begon gisteravond al bij Hollands got Talent. Meisje van 11 jaar zong een geweldig nummer uit Dreamgirls en ik heb vervolgens op Youtube alle vertolkingen ervan gezien, hahaha! Ik vind dat nummer al tijden geweldig (en 1 van de vertolksters ervan ook - Jennifer Hudson) en zag nu op Youtube de originele vertolkster Jennifer Holliday. Wauw, tranen!!!!

Ik laat het maar gewoon gebeuren, dat is altijd het beste, nietwaar?

voor alle lieve reacties. Jullie zijn wereldmeiden, allemaal!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Zo de spoedklussen zijn al af, ik heb flink door kunnen werken, het is toch nog een beetje vakantietijd en morgen de rest.

Moet kunnen hoor ik ben hartstikke moe, nu even lekker uitzakken.

Dochter mocht al naar huis omdat alles goed is verlopen, je krijgt geen narcose dus dat scheelt. Alleen helemaal voor zichzelf zorgen en alleen zijn is nu is nu ook niks natuurlijk, als het goed is moet dit met een weekje beter gaan. http://www.hartstichting. ... behandeling_hart/ablatie/

Zoebie nu snel vergeten die stress hoor, je hebt het weer gehad. Je ziet wel allemaal zwangeren de laatste tijd......ik ben benieuwd of je het goed hebt.Hoe oud is Siep?

Netje laat ze maar stromen hoor je tranen, het is gewoon logisch, ik hoop dat je er daarna weer even tegen kunt. Slik je nog steeds antibiotica en kan de tandarts niet alsnog een poging wagen om de kies dicht te krijgen en hem te redden als er nog geen zwarting aan zit valt hij met de tijd mss nog te redden?

Bo heb je vannacht wel goed geslapen? ik hoop het, stom weer he? we hadden gisteren ook weer zo'n noodweer. Nu schijnt er wel een zonnetje maar erg warm is het niet.

We kunnen nu wel eens gaan kijken voor een last minute vakantie eind september, niet naar Afrika, daar wachten we mee, als er daar hongersnood is wil je er toch niet zijn als toerist, ik zou het niet kunnen aanzien, buiten dat je kunt je ook wat langer van tevoren verheugen, als je het wat eerder weet.

Eerst maar een korte all in strandvakantie om even de zon te zien en uit te rusten en vooral lekker te lezen.
O Ing ja die heeft hij gesproken, hij was poeslief en zei wens haar maar heel veel beterschap en sterkte en op mijn vraag, wat zei hij op die week niet werken, zei mijn man daar heb ik het niet over gehad, alleen we houden je wel op de hoogte. aaaaaaaaaaaaaaaaaargh mannen...........
Fijn dat dochter weer naar huis mocht gelukkeling

Zoeb, siep zwanger, is ze op pad geweest. Ze zijn toch niet zo snel krols? Hier mogen ze niet naar buiten en de katers zijn geholpen dus dat scheelt

Hier is het op een paar minispetters na helemaal droog geweest. Dus lekker wezen wandelen met de bewoners. Nu wel een beetje moe dus lekker op de bank en op tijd naar bed (en verder niets). Spierpijn is weer weg maar ik let wel op. Het zou ook van mijn rug kunnen komen ofzo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wij zitten heerlijk films te kijken, heel veel lekkers te eten, laptopje op schoot en honden aan de voeten.

Sam is niet helemaal lekker van de pil die hij vanavond gehad heeft, maar we hopen echt dat het gaat helpen voor die plekjes op zijn neus.

Netje, muziek is zo'n sterke factor bij verdriet; er zijn nummers die ik alleen draai als ik echt aan mijn moeder wil denken, of aan een vriendin van me die jong is overleden. Geheid dat ik direct de stemming te pakken heb.

Ik ben benieuwd of het graf, met het schip, precies zo wordt als je gehoopt had.

Gelukkeling, wat een raar idee dat ze geen algehele narcose had! Het lijkt me enorm angstig, wéten dat ze aan je hart zitten en er verder bij zijn.

Voelt ze zich fijner, thuis? Ik ontspan altijd ineens heel erg, zodra ik thuis ben uit het ziekenhuis.

Moest lachen om je man, Ro zou het ook vergeten zjn te vragen; mannen

Ing, fijn zo'n nerveuze kat als het onweert! Maar goed dat hij niet hier woont; het onweerde zojuist alweer.

Grappige anekdote: de hond van de mevrouw die mij steevast "meneer" noemt was ontsnapt en liep langs ons huis.

Ro heeft hem gepakt en ik ben de eigenares gaan zoeken; hoe teovallig, maar plotseling zei ze wél "madame"

Its, als de pijn weer weg is zal het heus niet erg zijn geweest.

Maar ik snap best dat je op alles let nu; en je moet ook wel.

Rust lekker uit; laat Itsman maar even voor je zorgen.

Zoeb, eindelijk écht weekend nu?

Geniet er maar van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven