Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Ik moet zeggen dat we vandaag nog een redelijk windje hadden. En het voelt aan als droge warmte niet als kleffe warmte die kan ik net wat beter handelen. Sterkte morgen en overmorgen en dat het maar snel mag regenen en normaliseren!
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven dat er na vandaag nog twee hele warme dagen aankomen.. dit is dus 'lente' tegenwoordig.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Om even af te koelen!

Afbeelding
Pfff.... Ik ben het meer dan zat. Wat een naar weer (om geen lelijke woorden te gebruiken). Te veel warmte, te veel licht, te veel zon, te veel hysterisch gedrag, te veel van alles. Ik ben moe en heb koppijn. Ik ben het zat. Bah.
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!
Wij zijn gisteren wezen varen. Op het water is het nog enigszins uit te houden. Maar ja...even de kant op voor een ijsje, betekent weer in de hitte lopen. Vandaag gelukkig een beetje minder warm.
catharina1000 schreef:
28-05-2017 09:06
Pfff.... Ik ben het meer dan zat. Wat een naar weer (om geen lelijke woorden te gebruiken). Te veel warmte, te veel licht, te veel zon, te veel hysterisch gedrag, te veel van alles. Ik ben moe en heb koppijn. Ik ben het zat. Bah.
Dit + te droog + duurt nu al lang en gaat nog langer duren als ik verwachtingen mag geloven. Een druppeltje te zien in de veertiendaagse verwachting :"-(
Vind het inderdaad ook erg vermoeiend, dit weer.

Blijf veel binnen, met alles dicht (dus gelukkig niet zoveel licht). Binnenkort een klamboe boven mijn bed. Ik red me prima maar blij word ik er echt niet van.

Waar blijven lekker verfrissende buien? Het lijkt ook komende week weer zonnig en droog te worden.
dagdromer1986 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:14
4.28% gewijzigd
Ik lees hier trouwens soms... het is pas april/mei.... dat wordt wat in de zomer. Zelf heb ik juist het idee dat de warmte nu zijn kruit verschiet. Hoop ik. Net als in de winter... als het al vroeg winters is, is de rest van de winter vaak nogal zacht geloof ik. Ik zie dit niet echt als een voorteken dat juni/juli/augustus perse ook warm en droog zullen zijn.
Ik weet het eigenlijk niet dagdromer, maar wat ik wel weet is dat we al vijf jaar geen koele zomer meer hebben gehad. Dat is toch wel erg lang al! Ik zou heel blij zijn als we weer zo'n zomer als 2011 zouden krijgen, maar dat is denk ik teveel gevraagd. Volgende week komen er weer een paar ellendige dagen aan, maar dinsdag en woensdag verlopen in iedergeval "koel"! :)
Dat denk ik ook Dagdromer, het is ineens te warm...
Ik hoop in ieder geval niet dat het zo warm blijft.

Je weet het nooit in Nederland dus ik blijf hoop houden dat het hierna frisser wordt :proud: Fingers crossed!

Ik ben vandaag gaan sporten, daar was het lekker koel, de rest van de dag blijf ik binnen en ga ik al die warmte en 'vrolijkheid' negeren ;-D
Vandaag wordt het nog afzien, hoewel het op verschillende plekken in het land schijnt te regenen. Hier, in het midden van het land, is er een blauwe lucht helaas. Gelukkig zit ik op mijn werk en is er een goede airco. Vanaf morgen wordt het beter. Nog even volhouden allemaal!
Hoogzwanger en deze hitte is ook geen fijne combi..... Ik houd veel vocht vast, mijn kuiten gaan nu rechtstreeks over in mijn dikke voeten. :cry:
Oef, wat zal je het zwaar hebben Elf. Veel sterkte vandaag.
Wanneer ben je uitgerekend?
Over 3 weken, dus heel spannend! Maar ik kan al slecht tegen de hitte, en nu nog iets slechter.....
Gelukkig wordt het de komende dagen koeler!
Spannend hoor! Fijn dat het wat minder heet wordt. Ik hoop dat de hitte voorlopig niet terug komt.
Op dit moment is het 31 graden en er is zeer dunne bewolking. Tegen 23:00 pas is er onweer en regen.
World of Warcraft: Legion
Deze wilde ik jullie niet onthouden :)

Afbeelding
:HA:
Ja jongens waar blijven die beloofde buien? Hoornet dat vannacht 18 graden blijft...getverdegetver hoop echt dat het morgen voorbij is.....
Ligt er aan waar je woont. Hier (in Utrecht) gaat er niks vallen volgens de verwachting :( Komend weekend pas. Gelukkig worden de temperaturen wel beter. In ieder geval een graad of acht koeler.
Hier in Friesland is het negen graden kouder dan in het zuiden! O_O In het zuiden werd het vandaag 32 graden, hier 23 graden.. morgen wordt het als het goed is weer een stuk koeler, met 18 graden! :yes:
Het is nu bewolkt en 28 graden. Erg benauwd. Het koelt nu nauwelijks af.
World of Warcraft: Legion
Yeah, toch nog! Regen en lichtflitsen. Lekker!
Bah wat een vreselijke plaknacht...paar druppels regen en dat was het dan........
Wat een rotnacht zeg. Raam dicht omdat er nog mensen buiten zitten en hard blijven praten, ventilator aan wat eigenlijk een rotgeluid is. En dan die hitte, zo klam allemaal. Ik weer rond 3 uur even wakker, was het gewoon nog 19 graden buiten. Hopelijk is het de komende nacht beter.
zielig beetje regen hier vannacht. Het allerstomste is dat er dus op buienradar gister om 12:00 nog een enorm buiengebied te zien was dat vannacht over bijna het hele land zou trekken. Aan het begin van de avond keek ik weer, en was dat gebied opeens opgelost. >:-(

Toch erg, dat het weer blijkbaar zó slecht te voorspellen is op korte termijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven