Alleen weg

07-05-2017 21:03 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Graag zou ik alleen een weekend weg gaan. Mijn vriendinnen hebben allemaal een relatie en gaan om de klip klap lekker een weekend weg of maken verre reizen. Ik heb geen relatie, maar zou er ook graag eens lekker tussenuit willen. Nu heb ik mijn vriendinnen gevraag of dat zij met me meewillen, maar geen van allen kan omdat zij het te duur vinden (dan kunnen ze niet meer weg met hun vriendjes).



Is het heel raar om alleen een weekend weg te gaan? Ik zou dan graag naar een hotel gaan, een luxe kamer boeken, wandelen op het strand en een boek lezen. Ik ben al ruim vijf jaar niet op vakantie geweest. Ook geen weekendjes weg, dus ik gun het mezelf ook echt nu.
Alle reacties Link kopieren
Lilith75 schreef:
04-11-2017 17:41
Ik ga in 2018 ook zeker voor de eerste keer alleen op reis, denk wel te beginnen met een city trip.
Ben 42 en wil dit om meer redenen doen, alleen alles regelen doe ik sws met kinderen al, maar alleen reizen heb ik nooit gedaan en staat hoog op mijn lijstje.
Ik zou het ook eens willen doen.
Niet omdat er niemand mee kan of wil maar puur voor mezelf.
Maar moet er wel een goed gevoel bij hebben. Dat s avonds alleen dat vind ik een beetje eng. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Rotterdam een goeie optie is. Zoveel te zien en te doen. En veel mensen die hier alleen komen en zichzelf vermaken, zowel toeristen als locals.

Je hebt hele leuke hostels in het centrum tegenwoordig.
Gatver, Rotterdam vind ik juist een kutstad en nare sfeer. In Antwerpen loop je een stuk meer ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-12-2017 20:03
Gatver, Rotterdam vind ik juist een kutstad en nare sfeer. In Antwerpen loop je een stuk meer ontspannen.
Wanneer was je er voor het laatst Redbulletje? Het is erg veranderd hoor.

(Zeg ik als iemand die er jaren heeft gewoond en het toen ook een kutstad vond.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
als ik vrijgezel was ging ik 10 x liever alleen reizen dan met vriendinnen. dus ik zeg: doen!
Alle reacties Link kopieren
lindaatje1900 schreef:
12-12-2017 19:16
Wat een leuk idee!
[tompouce bij Hotel New York en Fotomuseum]

Ja en je hoeft ook niet in de rij te wachten voor een tafeltje als je alleen een tompouce wilt! Die mag je ook aan de bar of aan de leestafel bestellen. Wel even erbij zeggen tegen het personeel dat de rij beheerst, dan wijzen ze je door. Tijdens lunchtijd is het erg druk met mensen die wel op een tafeltje wachten.

De Watertaxi van Leuvehaven is een leuke (wel dure) manier om naar Hotel New York te gaan.

Het Fotomuseum in Rotterdam vind ik persoonlijk het beste van Nederland, al heeft FOAM soms ook erg goede tentoonstellingen... maar wat zij bieden spreekt me niet altijd aan.
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
12-12-2017 20:13
Wanneer was je er voor het laatst Redbulletje? Het is erg veranderd hoor.

(Zeg ik als iemand die er jaren heeft gewoond en het toen ook een kutstad vond.)
Ben er nog ns met Caribean carnaval geweest. Maar dat kan zomaar al 10 jaar geleden zijn.
patsy--stone schreef:
12-12-2017 20:17
[tompouce bij Hotel New York en Fotomuseum]

Ja en je hoeft ook niet in de rij te wachten voor een tafeltje als je alleen een tompouce wilt! Die mag je ook aan de bar of aan de leestafel bestellen. Wel even erbij zeggen tegen het personeel dat de rij beheerst, dan wijzen ze je door. Tijdens lunchtijd is het erg druk met mensen die wel op een tafeltje wachten.

De Watertaxi van Leuvehaven is een leuke (wel dure) manier om naar Hotel New York te gaan.

Het Fotomuseum in Rotterdam vind ik persoonlijk het beste van Nederland, al heeft FOAM soms ook erg goede tentoonstellingen... maar wat zij bieden spreekt me niet altijd aan.
de watertaxi gaat wel enorm hard! ik wist niet wat me overkwam laatst :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee keer alleen op vakantie geweest, het is me heel goed bevallen en het is zeker niet raar! Niet dat ik de mening van anderen hierover belangrijk vind ;) maar de meeste mensen die ik erover vertel vinden het stoer.
Mijn ervaring is dat je makkelijker aan de praat raakt met andere mensen wanneer je alleen reist.
Dus gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Redbulletje, dat bedoel ik. Het is een totaal andere stad geworden. Fris, hip, cool, kunstzinnig, met op veel plekken supergoed eten, en lekkere wijdse uitzichten en veel water en lekker brede fietspaden. Niet voor niks verhuizen nu meer mensen van Amsterdam naar Rotterdam, dan andersom.
Volgens mij past het best bij jou als Amerika-fan.
Alleen moet je natuurlijk nog steeds de vreselijke Lijnbaan en koopgoot vermijden.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Coco87, ja sommige knallen echt over die golven! Ze hebben ook wat tragere bootjes die niet zo hard gaan. Een kwestie van toeval welke je treft.
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
12-12-2017 20:27
Redbulletje, dat bedoel ik. Het is een totaal andere stad geworden. Fris, hip, cool, kunstzinnig, met op veel plekken supergoed eten, en lekkere wijdse uitzichten en veel water en lekker brede fietspaden. Niet voor niks verhuizen nu meer mensen van Amsterdam naar Rotterdam, dan andersom.
Volgens mij past het best bij jou als Amerika-fan.
Alleen moet je natuurlijk nog steeds de vreselijke Lijnbaan en koopgoot vermijden.
Ook in Amerika ben ik geen stedenfan hoor! Doe mij die kneuterige dorpjes maar haha ;-D
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam lijkt me wel leuk! Daar ga ik eens naar kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven