Frankrijk kenners.
zaterdag 24 augustus 2019 om 20:06
We willen nog een weekje naar Frankrijk. Voorjaar al een week naar Normandië geweest wat zeer goed beviel. Veel te doen in de omgeving. Leuke stadjes en badplaatsen, antiekmarkten. Heerlijk terrasjes gepakt. Grote stad bezocht (ben de naam kwijt) kortom helemaal leuk.
Eigenlijk zoeken we nu iets soortgelijks maar dan elders in Frankrijk. Ik zoek een vakantiepark (chalet/stacaravan) waar dus net als in Normandië wat te beleven is in de buurt. Uitgestrekte wijngaarden en watervallen hebben niet mijn interesse. Oh en niet meer dan 1000km van Utrecht. Weet iemand een plaats of gebied dat aan mijn wensen voldoet?
Eigenlijk zoeken we nu iets soortgelijks maar dan elders in Frankrijk. Ik zoek een vakantiepark (chalet/stacaravan) waar dus net als in Normandië wat te beleven is in de buurt. Uitgestrekte wijngaarden en watervallen hebben niet mijn interesse. Oh en niet meer dan 1000km van Utrecht. Weet iemand een plaats of gebied dat aan mijn wensen voldoet?
zaterdag 24 augustus 2019 om 21:45
Ja daar is het ook erg mooi inderdaad!veensteker schreef: ↑24-08-2019 21:42De Gorges du Verdon. Zo mooi daar. Je kan kano’en, abseilen, zeilen, zwemmen en prachtige stadjes bezoeken.
zaterdag 24 augustus 2019 om 21:46
Maar wel een heel stuk verder. Het is in 1 dag te rijden, maar dan ben je wel vrij gaar.
zaterdag 24 augustus 2019 om 21:55
winkelfanaat schreef: ↑24-08-2019 21:53Ik zoek ook echt zo’n camping met stacaravans. En inderdaad niet zo heel ver
Kijk eens bij Huttopia.
zaterdag 24 augustus 2019 om 21:57
winkelfanaat schreef: ↑24-08-2019 21:55Ik had het idee (reviews camping Jura) dat daar niet zoveel te beleven valt?
Ik vind het persoonlijk, naast de Loire en de kust dichtbij Belgie het minst leuke stuk van Frankrijk. Minder zonzeker ook als je ook nog lekker weer wil.
zaterdag 24 augustus 2019 om 22:09
Ik vind de Vogezen juist ontzettend leuk. Je kunt er lekker wandelen, onderweg fijn lunchen bij een auberge ferme met wijn en stinkkaas en als je uitgewandeld bent zet je je tentje op aan het Lac du Gérardmer om te zwemmen of andere waterpret te beoefenen. Ik heb er ook echt nog nooit rotweer gehad. Niet overdreven warm inderdaad, maar daar hou ik toch niet van. En het is lekker dichtbij: wij gaan er dan heen met de trein en de bus en dat is nog geen dag werk dus kan je nagaan hoe snel je er bent met een auto.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 22:11
16.89% gewijzigd
zaterdag 24 augustus 2019 om 22:09