Gambia veilig?
woensdag 29 januari 2020 om 23:13
Wat voor dieren? Bedwantsen?ikBedoelHetGoed schreef: ↑29-01-2020 20:33Ik vond het echt heel irritant dat je de hele tijd wordt lastiggevallen. Dus al gauw bleven wij van arrenmoede maar op het 5 sterren resort. Waar we trouwens veel last hadden van diertjes in bed. Brrr.
Afrika voor beginners en ik ben als een baksteen gezakt.
donderdag 30 januari 2020 om 13:44
Mijn oom en tante zijn niet echte avonturiers.
Carpe Diem!
donderdag 30 januari 2020 om 17:19
Ik denk iets vlo-achtigs. Klein en stekend in elk geval.
donderdag 30 januari 2020 om 17:25
Ik ben vaak in Gambia geweest. Ook rondom de machtswissel toen het negatief reisadvies was.
In de toeristengebieden krijg je er sws weinig van mee.
Daarnaast is bijna alle bevolking zich er wel van bewust dat toerisme heel belangrijk is voor de economie van het land en zal je niet snel target zijn van acties.
Ga de demonstraties uit de weg, wat vaak niet moeilijk is.
In de toeristengebieden krijg je er sws weinig van mee.
Daarnaast is bijna alle bevolking zich er wel van bewust dat toerisme heel belangrijk is voor de economie van het land en zal je niet snel target zijn van acties.
Ga de demonstraties uit de weg, wat vaak niet moeilijk is.
donderdag 30 januari 2020 om 17:27
Op basis van politieke spanningen.
Maar dat wil niet zeggen dat Gambia meteen helemaal onveilig is.
Die demonstraties kan je naar mijn idee prima uit de weg gaan.
En ik begrijp dat de meningen daar over verschillen.
donderdag 30 januari 2020 om 17:29
In Gambia kan je prima van je resort af.MinkeDeWit schreef: ↑29-01-2020 19:54Winterzon en niet te ver vliegen. Met een georganiseerde excursie kun je vast wel veilig je resort af.
Ze kennen daar het all inclusive concept zoals in Turkije bijvoorbeeld ook niet.
De meeste mensen gaan zelf op pad om uit eten te gaan of om op excursie te gaan of een uitstapje te maken.
donderdag 30 januari 2020 om 17:30
Mja, dat was in Egypte ook zo, dus werden toeristen *juist het doelwit van aanslagen. De beste manier om het het land financieel onderuit te halen en internationaal in het nieuws te komen.
For whom the bell tolls
donderdag 30 januari 2020 om 17:30
Nou zeg, wat een armoede in een 5 sterrenhotel in een van de armste landen.ikBedoelHetGoed schreef: ↑29-01-2020 20:33Ik vond het echt heel irritant dat je de hele tijd wordt lastiggevallen. Dus al gauw bleven wij van arrenmoede maar op het 5 sterren resort. Waar we trouwens veel last hadden van diertjes in bed. Brrr.
Afrika voor beginners en ik ben als een baksteen gezakt.
donderdag 30 januari 2020 om 17:32
Ja dat zal. Maar daar vraagt TO niet naar. Dit gaat over demonstraties tegen de regering van de gemiddelde bevolking en niet over aanslagen die overigens overal gepleegd kunnen worden.Tutjebelletje schreef: ↑30-01-2020 17:30Mja, dat was in Egypte ook zo, dus werden toeristen *juist het doelwit van aanslagen. De beste manier om het het land financieel onderuit te halen en internationaal in het nieuws te komen.
donderdag 30 januari 2020 om 17:33
Dat is veranderd zag ik. Je kan tegenwoordig allemaal all-ins boeken.
Maar voor de rest eens
donderdag 30 januari 2020 om 17:34
Je zei zelf "target van acties" toch? Daar bedoel je dan kennelijk wat anders mee dan wat ik er in las
For whom the bell tolls
donderdag 30 januari 2020 om 17:41
Ja ik bedoelde daar mee dat je waarschijnlijk niet wordt opgepakt voor door de politie of gewelddadig wordt belaagd als je per ongeluk in zo’n demonstratie terecht komt... terrorisme weet je natuurlijk nooit.Tutjebelletje schreef: ↑30-01-2020 17:34Je zei zelf "target van acties" toch? Daar bedoel je dan kennelijk wat anders mee dan wat ik er in lasMaakt niet uit verder.