Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Hahaha Ine, ja Vent is best wel een naaktloper eigenlijk, nu je het zegt

Wat leuk dat Zoon het filmpje van de meisjes zo leuk vond! Houdt hij ook van zingen, hier is het echt de he-le dag een grote rij van incy wincy spider - wheels on the bus - if you're happy and you know it... doodvermoeiend soms!

Waaauw gave bank Snjokorn! Moet je wel het juiste huis voor hebben natuurlijk.

Mmm mijn computer doet een beetje raar, gauw posten
Ik lig in een deuk! Anais zet al haar jurkjes op FB, gek wijf.

Het regent hier dames! Eindelijk!!! Zo heerlijk, lekker fris en vanavond slapen onder een deken(tje).

De heks ligt op de bank TV te kijken, Vent kijkt boven naar Basketball en ik achter de laptop.

Hoezo gezellige familie?
Die Anais is helemaal aan het doorslaan op FB
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft ook behoorlijk wat in te halen (en als ze écht alle aankopen gaat posten, is ze voorlopig nog wel bezig).
Snjókorn falla, á allt og alla
Ainne; het eerste wat jij morgenochtend moet gaan doen hier op het forum is een nieuw topic aanmaken. We gaan weer eens te snel.
quote:chicha schreef op 20 september 2009 @ 22:18:

Ik lig in een deuk! Anais zet al haar jurkjes op FB, gek wijf.

Het regent hier dames! Eindelijk!!! Zo heerlijk, lekker fris en vanavond slapen onder een deken(tje).

De heks ligt op de bank TV te kijken, Vent kijkt boven naar Basketball en ik achter de laptop.

Hoezo gezellige familie?Zolang niemand klaagt is het toch goed??? of heb ik het mis.
Ja, moet ik weer naar FB. Kom er net vandaan.
Volgens mij heb ik Anais helemaal niet bij mijn vrienden staan op FB. Hoe kom ik er nou weer achter wie zij is?
Kijk even op mijn profiel lapin, dan zie je het zo
quote:snjokorn schreef op 20 september 2009 @ 22:32:

Ainne; het eerste wat jij morgenochtend moet gaan doen hier op het forum is een nieuw topic aanmaken. We gaan weer eens te snel.

Oh ik zie het, nog maar een paar postingen en we zitten alweer aan de 3000! Dat in eh, zes weken!! Pfff. Maar goed dat Dutchie er niet is, dan zaten we er al overheen

Ik maak wel vast een nieuwe aan - ben van plan om morgen te gaan werken, jaja, jullie horen het goed, werken.

Lul nog even 15 postingen, dan doe ik vast de nieuwe...
Ja hallow, ineens doodse stilte hier - nieuwe topic is in de startblokken hoor (copy/paste, niet bepaald veel werk, heh heh) maar ik ga 'm niet plaatsen tot deze vol is!!
Hee trouwens, IK hoef niet perse een nieuwe te openen natuurlijk, als iemand anders het wil is dat prima, 't is niet mijn topic of zo!
quote:Ainne schreef op 20 september 2009 @ 22:54:

[afbeelding]Is this personal, what have I done??
quote:Ainne schreef op 20 september 2009 @ 22:56:

Hee trouwens, IK hoef niet perse een nieuwe te openen natuurlijk, als iemand anders het wil is dat prima, 't is niet mijn topic of zo!Nee maar je bent onze eerste FvdM en dan krijg je de eer om dit topic te openen (ik lul ook maar wat hoor).
quote:chicha schreef op 20 september 2009 @ 22:18:

Ik lig in een deuk! Anais zet al haar jurkjes op FB, gek wijf. Maar dat had ik toch beloofd? Ik zou mijn shop-results van de afgelopen week fotograferen en hier of daar plaatsen. Maar ik ben nu al overwerkt want ik heb een verzoek binnengekregen om mijn 27.4852 bikini´s te fotograferen (met bijpassende rokjes).
Nou als jullie me allemaal verlaten ga ik naar bed. Nou hoor.

quote:lapin schreef op 20 september 2009 @ 22:36:

Volgens mij heb ik Anais helemaal niet bij mijn vrienden staan op FB. Hoe kom ik er nou weer achter wie zij is?Ik zal proberen om je toe te voegen maar heb geen idee hoe dat werkt, wat een gedoe zeg, dat Fb.
Ik ben er!
Zeg Anais, kun je mij ook vinden? Je weet al hoe ik heet, maar ik kan jou niet vinden op Ainne's profiel (ikke beetje blond...) en ik wil ook je jurkjes zien!
Nog 5 postings, haha!
quote:snjokorn schreef op 20 september 2009 @ 23:03:

[...]

Nee maar je bent onze eerste FvdM en dan krijg je de eer om dit topic te openen (ik lul ook maar wat hoor).

Nah mijn stem gaat naar IJsland!!

Lapin, ik heb je net toegevoegd.
quote:Saby schreef op 20 september 2009 @ 23:08:

Zeg Anais, kun je mij ook vinden? Je weet al hoe ik heet, maar ik kan jou niet vinden op Ainne's profiel (ikke beetje blond...) en ik wil ook je jurkjes zien!Da's ECHT blond hoor, kijk even in mijn vriendenlijstje dan, kan echt niet missen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven