Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
ellow ladies en man,

ff een tijdje een dippie gehad, dus geen zin om mee te schrijven, wel meegelezen maar ... alles vergeten....

@ SFO owh super dat de ticket geboekt zijn!! blijven ze dus 2 weken??

@ anais, tja.. lastig lastig lastig... allicht is het handig om nog iemand uit te nodigen? dat als ze jullie al zien binnenkomen/weggaan dat er nog een 3e bij is? of elders afspreken?

ik ben vanavond naar het Balloon Fiesta geweest, hete luchtballonnen. was erg gaaf om 20 van die dingen zo dichtbij te zien opstijgen. er kwamen er ook nog 2 aanzetten waar een aantal para's uit jumpten en ik had helemaal plaatsvervangende kriebels in mijn buik- voelde meteen weer die adrenaline van toen ik in Nepal heb geparaglide.... was erg gaaf.. ga zo eens met de foto's aan de slag.

@ specu, pfew... de vlam in de stad dus...veel plezier bij jouw eigen bezoekjes.
quote:Anais01 schreef op 29 augustus 2009 @ 21:05:

Zeg SpecuIk heb iets met mannen die lekker ruiken, alsof ze zeggen: neem me NU!

Ik zie het beeld meteen voor me Anais, volgens mij omschreef je niet de knikkende knien.

Heb zelf een zwak hart voor vrouwen die net dat lichtelijke vleugje op hebben, niet over done.

Maar wat je geweldige kapper betreft, ik zou dus gewoon ergens anders afspreken, misschien een totaal andere wijk van de stad of iets dergelijks. De kans dat de buurtbewoners het dan zien is 0%.

Ik ben hier overigens in een luie bui, het is veelste warm buiten en ik moet nodig naar de stortplaats toe om groenvuil weg te brengen, bah.

@Disco ik zou zeggen lees lekker mee.

Weet niet meer of ik het heb geschreven maar heb de tickets via de KLM-site geboekt. Ze komen heen rechstreeks vanuit Amsterdam en terug mogen ze een overstap doen.

Heb dit een beetje bewust gedaan, bij de KLM-gate zijn ze wat makkelijker met het boarden en krijg je niet eerst een groot apart interview van zo'n lullo.

Kan mij namelijk nog de laatste keren herinneren dat ik de vragen kreeg:

1. Wat is het doel van je bezoek Sukkel zie je niet dat ik jouw mijn GreenCard geef

2. Heb je de koffer zelf ingepakt Dacht je dat mij moeder dat voor me doet

3. Heeft iemand jouw cadeautje meegegeven die verpakt zijn Natuurlijk zo werkt dat toch als je iemand in een ander land bezoekt

4. Waar stond de koffer terwijl hij was ingepakt Nou ik heb hem midden op straat neer gezet zodat iedereen cadeautjes er in kon gooien.
anoniem_37538 wijzigde dit bericht op 29-08-2009 21:44
Reden: Wat extra aanvulling
% gewijzigd
Beste Anais, ik ben bepaaldelijk geen "Mona" haha maar ik zit ook vaak in dilemma's als de jouwe, Specuman is immers ook een echte MO'er. Maar als ik jou was zou ik ook de flirtende kapper willen zien, of/en met Ken baantjes trekken in het zwembad en je rug laten insmeren met zonnebrandmelk. Aaaah. Ik bedoelde juist dat Ken errrrrrug lekker klinkt. Kom op met die foto, joh! Ik weet wel hoe Specuman zou reageren. Heb je op de groep (ww) gelezen over het gezellige bezoek hier, van een vriend? Je moet sterk in je schoenen staan, wil het niet uit de klauw lopen. Zeker als er nog steeds een klik is.

Ik heb er ook niet echt een antwoord op, ik heb altijd aanbidders, en Man is ook jaloers aangelegd. Afspreken op neutraal terrein?

Hier weer Ramadan- en Sjabbatperikelen. Uit de Kerk gekomen, zag ik dat mijn auto helemaal ingeparkeerd stond op het kerkplein. Moslims hadden hun auto's daar gedumpt, en waren gaan bidden op het Tempelplein. En wij, geestelijkheid en kerkgangers, moesten op de speciale feestdag daar wachten, tot de drommen moslims uit het gebed kwamen. Ze zeiden smalend tegen priesters in vol ornaat "no problem, het is gelukkig fijn ramadan" Wat is er dan fijn aan ramadan in Jerusalem? Je kunt je kont niet keren in en rond de oude stad, altijd gezeik. En hoezo no problem? Het is gewoon onbeschoft om auto's op kerkterrein te parkeren en alles te blokkeren. Ik bepaal zelf wel of het no problem is of niet. AAARRRGGHHH.

Gelukkig was ik vandaag niet rond 12 naar de oude stad, ortho's gingen knokken met de politie. Toen we vanavond naar de kerk gingen, was de sfeer nog gespannen- overal stonden ortho's "sjabbes, sjabbes" te brullen naar langsrijdende auto's, maar op gepaste afstand van de politie. Flink hoor.

Ik ga nog even ontstressen, blegh.
SFO quote

4. Waar stond de koffer terwijl hij was ingepakt Nou ik heb hem midden op straat neer gezet zodat iedereen cadeautjes er in kon gooien.

unquote

Die hondewasstraat is ook gaaf. Hij kijkt niet vrolijk trouwens, vond hij het luchtje niet lekker?

Anais, hou je in. Wanneer komt TB weer terug? Ga je hem nog opzoeken of is dat alweer van de baan?

Disco, hier wordt ook ieder jaar in Februari zo'n balloon festijn gehouden. In Chateaux D'Oex, anderhalf uur rijden van hier ongeveer. 2 Jaar geleden heb ik toen ook een rondvlucht gemaakt daar met een helicopter. Met de ballonnen op de achtergrond.

Raccoon, de poes van mijn moeder is nu thuis. Als het goed is hoort ze maandag aan het eind van de middag of het goed-of kwaadaardig is. Meestal is het niet goed heeft de dierenarts al gezegd. Mijn moeder belde vanmiddag nog en zei dat de poes niet meer eet, dus ik denk echt dat het niet goed zal gaan.

Ik ben net uit eten geweest........ bij de BurgerKing .
quote:lapin schreef op 29 augustus 2009 @ 22:06:

Ik ben net uit eten geweest........ bij de BurgerKing .

Wat ranzig zeg, je gaat mij niet vertellen dat ze daar kaasfondue en/of raclet verkopen.

@Specu lekker zootje darbij jullie
Haha, Lapin, dit is het verstandige advies: hou je in

Hoe krijg jij het voor elkaar om zo te snaaien en toch dun te blijven?

Ik heb net de vaat van vanavond gedaan- we hadden tortillawraps uit de oven met kaas erop, mmmh en koude yoghurt/komkommer/knoflooksoep. En nu zit ik te bubbelen passievrucht...
Lieve Mona-Specu, bedankt voor je wijze antwoord en ik wil OOK de flirtende kapper zien en morgen om 21.00 uur is hij hier. Ik heb geen zin om buitenshuis te vertoeven, voel me goed thuis en ga hem ophalen en dan eerst zelf naar binnen en daarna mag hij binnenkomen. Vind het zo gezellig om mensen hier thuis te hebben, zou dus alleen voor Tb elders moeten afspreken? Gaat me iets te ver. Kapper met Italiaans uiterlijk (mmm, ga ik weer in katzwijm) blijft niet slapen, zoent me niet, gaat niet met me naar bed en gaat netjes naar huis als ik dat zeg. Ok, en als ik geen Tb had en vrij was? Dan bleef hij slapen, een maand ofzo..
quote:SFO schreef op 29 augustus 2009 @ 22:17:

[...]

Wat ranzig zeg, je gaat mij niet vertellen dat ze daar kaasfondue en/of raclet verkopen.

@Specu lekker zootje darbij jullie

Nee, een lekkere Ceasar Bacon burger, met onionrings en frietjes. En een milkshake fraise na. Het was zo lekker.

We hebben hier geen snackcultuur, zoals in Nederland. Maar eens in de zoveel tijd moet ik gewoon junkfood hebben.
Lapin, ik heb net Tb gesproken en ik ga hem niet opzoeken en ik hou me ook niet in.
@Anais, het oostenrijk-scenario. TB blijft lang weg, kapper blijft ook, en Ken chanteert je, en blijft daarom ook
Specu, die soep klinkt lekker en veel gezonder dan wat ik vanavond naar binnen heb gewerkt.

Ben jij trouwens zelf ook aan het vasten?

Anais, is dat niet de kat op het spek binden?
Hmmm, I love your scenario, Specu!
quote:speculaasje schreef op 29 augustus 2009 @ 22:24:

@Anais, het oostenrijk-scenario. TB blijft lang weg, kapper blijft ook, en Ken chanteert je, en blijft daarom ook
@Lapin, het is Anais' soeprecept. Nee joh, wij vasten niet, zijn geen moslims. Bovendien, ik sta permanent op rantsoen
Ik ben veel te braaf
Ja Lapin, ik bind de kat op het spek met veel plezier. Ik spoor niet helemaal, heb behoefte aan spanning en gevaar ofzo. En de kapper is zo... ehm, onweerstaanbaar dat ik mezelf wil testen of ik het kan opbrengen hem te weerstaan als hij hier is.
OOoooooooooh, wat zijn jullie flauw! Ine, de uebersloerie, is even afwezig omdat ze zit te zwijmelen over haar buurman architect ze niet zo lekker is en ineens zien andere sloeries hun kans en komen met allerlei spannende verhalen! Hoho!! Vlak me niet weg hoor!! Ik ben nog niet helemaal uit de running ;)

Het gaat wat beter trouwens, ben een uur wezen lopen en het ging lekker. Mijn muziek aan en stevige pas. Het regende een beetje, maar het ging wel. En op de terugweg heb ik met tussenpauzes ook nog stukjes kunnen rennen. Het valt alleen niet mee op zo'n bospad, overal gaten en stenen of boomwortels. En glad was het ook wel een beetje, maar het gaf wel een lekker gevoel.

Specu, dat zat ik ook te denken, dat ik toch maar minder koolhydraten moet gaan eten.

Migraine is hier pas begonnen, in NL heb ik nooit last gehad. Het komt eigenlijk alleen als het weer omslaat, of het de volgende dag gaat sneeuwen.Tot nu toe heb ik er nog nooit medicijnen voor gehad, maar miss toch een idee om eens te vragen.

Hoe is het met jouw suiker dan?

Mmh.. mijn inspiratie is weer ver te zoeken. Morgen doe ik weer een nieuwe poging.. sorry!
Specu, ik moet ook uitkijken hoor. De laatste paar jaar merk ik dat wat er bij komt er ook bijna niet meer af gaat. Vooral op mijn buik(je).
Ja, ik lijk alleen maar onschuldig (quote van Man)

Het is maar goed dat ik niet single ben, want anders.......
@Ine, ik zat alleen maar te jennen hoor. Het had net zo goed MO-scenario kunnen heten

Voor migraine heb ik Rizalt (stofnaam rizatriptan), dat werkt goed. Mijn suiker, mmwah, ben nog niet helemaal tevreden. Maar het komt wel weer goed *bubbel bubbel* (voor de goede orde: dat is de waterpijp)
Uber-sloerie meldt zich weer. Ine, wanneer volgt er nu eens een super actie van jouw kant met als gevolg gedetailleerde sloerie-forumberichten over buurmannen en architecten? Je bent echt te braaf en te passief de laatste tijd en nu moet ik dat noodgedwongen compenseren. Ik stuur je de rekening nog wel.
smaksmak' dat is het restje koude friet en het stukje baconburger dat ik net niet meer opkon en mee naar huis heb genomen

Man zit me nu heel vies aan te kijken want die snapt er niets van dat ik dat koud nog steeds lekker vind
Vroeger was ik trouwens net zo'n sloerie als jullie.

Heb ooit een keer 3 vriendjes tegelijk gehad. Met 1 woonde ik samen, de ander was een collega en de derde was een ex-collega uit Angola.

Nu jullie weer
Lapin, je bedoelt dat jij gewoon een "ordinaire" doggy bag vreetzak bent en je man snapt dat nog steeds niet? Ik wel hoor, zei ze jaloers.
Anais, je moet ook een dubbelnick aannemen voor de sexpijler kunnen we daar vrijuit schrijven. Graag ook je dubbelnick op ww melden

Gats, Lapin, koude friet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven