Maastricht

15-12-2011 18:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik met mijn vriend 3 dagen naar Maastricht. Op woensdag, donderdag en vrijdag. Mijn vraag; weet iemand leuke restaurantjes, bars, kroegjes etcetera? Ben erg benieuwd :-)

Liefs,

Monkeys
Ga naar de Vrijthof, leuke cafés genoeg daar.
Beluga!
D'n Ingel is leuk. Ligt op Vrijthof.

Taart is leuk om lekker nieuw ouderwets taart en koffie (of wijntje erbij) te eten tussendemiddag.
Ik vind OLV plein leuker dan Vrijthof persoonlijk.
Als je van sate houdt: t orgelke!

Ik zou er speciaal voor naar maastricht rijden :-)
Ik vind Wyck heel leuk. Lunchen bij Poshoorn, cafe Zuid, zondag, Servaes of Coffee Lovers. Tevens is Poshoorn en Servaes leuk om te borrelen (zondag volgens mij ook, maar nog nooit geweest). Restaurants in Wyck is Flo leuk en in de Rechtstraat zijn leuke eetgelegenheden.

In het centrum zijn natuurlijk ook leuke bars enz. Leuke dingen om eens te eten vind ik cafe Sjiek leuk en le virage. De Koestraat is ook leuk met verschillende restaurants/bars (in de buurt van het onze lieve vrouweplein). Platielstraat is leuk om op stap te gaan (ook weer leuk om te lunchen). Diverse kroegen.

Veel plezier in Maastricht
Coffee lovers op plein 1992 is echt de moeite waard. Heerlijk om te lunchen!!!
Ik zou ook eerder naar het onze lieve vrouweplein en plein 1992 gaan, en als je daar de brug over gaat zit je meteen in het stadspark. Zelf vind ik cafe Zondag een aanrader.
Restaurant Bokes zit in een zijstraat van het Vrijthof, voor een lekkere High Tea.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven