Still flying

07-01-2020 09:29 1297 berichten
Welkom in mijn 2de vervolgtopic! :cheer:

Inmiddels ben ik een jaar in dienst bij een airline waar ik voortaan naar zal verwijzen als TrolleyDolly's Airline (TDA). Bij een nieuw vliegjaar hoort uiteraard ook een nieuw vliegtopic die ik wederom zal volschrijven met mijn belevenissen.

In het topic van vorig jaar staan situaties beschreven die rechtstreeks uit een telenovella leken te komen. Maar dan zonder script of flatterende belichting.

Ik ben benieuwd wat 2020 voor deze TrolleyDolly in petto heeft...

Link vorig topic: reizen/gone-flying-dubai/list_messages/ ... #p29344667
Alle reacties Link kopieren
Om met Wil Tura te spreken “hoop de leven”. Ik hoop dat je snel een goed bericht krijgt voor je Brussel vlucht.

Dus jij hebt voice-over’s gedaan, is er ook iets wat jij niet kan?😀
Alle reacties Link kopieren
Brussel moet nog wakker worden en opstarten. Alleen daarom moet je nog zeker een uur wachten. ;-)

Krijg je in alle gevallen een e-mail?
Merel7 schreef:
25-02-2020 07:22
Om met Wil Tura te spreken “hoop de leven”. Ik hoop dat je snel een goed bericht krijgt voor je Brussel vlucht.

Dus jij hebt voice-over’s gedaan, is er ook iets wat jij niet kan?😀
Geduld opbrengen... :proud:
Superuser2020 schreef:
25-02-2020 07:24
Brussel moet nog wakker worden en opstarten. Alleen daarom moet je nog zeker een uur wachten. ;-)

Krijg je in alle gevallen een e-mail?
Ja. In het slechtste geval een autoreject om 18h.
Ik ga naar huis morgen!!!!
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
:yes: heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi bericht :yes:
Alle reacties Link kopieren
TrolleyDolly schreef:
25-02-2020 08:53
Ik ga naar huis morgen!!!!
Oh wat fijn. Hoelang blijf je?
Alle reacties Link kopieren
Uw wachten werd beloond! Heel fijn voor je.
Alle reacties Link kopieren
TrolleyDolly schreef:
25-02-2020 08:53
Ik ga naar huis morgen!!!!
Oh, wat fijn en het is je zooooo gegund.
Kan je even flink opladen en daarna ziet alles er weer een stuk rooskleuriger uit.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn! Geniet ervan en maak een dansje in de regen, sneeuw en hagel die voorspeld is.
Nu heb ik 12 dagen vrij! Maar ik moest eerst nog een vlucht doen die ik achteraf gezien niet snel zal vergeten.

Het laatste deel van de vlucht kwamen we in moderate turbulence terecht. Dat is best pittig dus moesten we een half uur vroeger gaan zitten. Zo lang op een jumpseat zitten maakt je een beetje slaperig maar daar wist de flightcrew wel raad mee: het toestel kwam met een enorme smak op de grond. Mijn dot schoot los, 2 sets zuurstofmaskers kwamen naar beneden, hoofdpijn en een pijnscheut door mijn nek en rug.

De hoofdpijn en de pijn in mijn nek trok vrij snel weg. De pijn in mijn rug is er nog steeds. Maar het is niet zo erg. Ik heb dit gemeld aan de purser en die heeft een rapport geschreven. Bij een whiplash voel je de pijn ook pas later dus ik wilde mij indekken. Ik ben er echter vrij zeker van dat dat rapport niet afdoende is. Volgens mij hadden we een formulier moeten invullen en dat laten tekenen door de captain om dit later te kunnen omdopen tot een werkongeval. De purser bleef echter volhouden dat dit voldoende is. Tja...

Ik hoop maar dat het hierbij blijft.
Alle reacties Link kopieren
Ach het zit je ook niet mee hé! Naja nu lekker naar huis!
Het is maar goed dat ik zo vlot kan inpakken. Toen de bus mij dropte had ik nog maar 8h tot de wekker weer ging. Anderhalf uur later ben ik gedouched, heb ik gegeten en heb ik alles ingepakt. Nu nog snel mijn haar drogen en dan bed in voor een minimum aan slaap.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk loopt het met een sisser af en heb je morgen geen last van spierpijn.

Goede ✈️ naar 🏠
Merel7 schreef:
25-02-2020 19:16
Hopelijk loopt het met een sisser af en heb je morgen geen last van spierpijn.

Goede ✈️ naar 🏠
Ik was helemaal vergeten dat er een sauna, bubbelbad en zonnebank is in het huisje. Alles wat je nodig hebt voor stramme spieren. :proud: Ik ben net in een taxi naar de luchthaven gestapt. De reis is begonnen!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dat je zo lang vakantie hebt! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Have fun!
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Dank je wel voor je uitleg met betrekking tot die wachttijd voor de blauwe, duidelijk. Wat balen zeg! Wel fijn dat Mayou je wat meer duidelijkheid heeft kunnen geven :)

Ai dat klinkt als alles behalve een soepele vlucht, hopelijk zakt je pijn snel weg! Heel veel plezier thuis, lekker genieten!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier!!!
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie! Ik zag net op Eurosport dat er een wielerwedstrijd gaande is in Dubai met enkele van je collega's aan de finishlijn!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Hele fijne vakantie Dolly!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven