Thailand Topic 3

07-02-2017 23:37 1399 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sawadee Ka



Deel 2



Alle reacties Link kopieren Quote
Och jee. Beterschap! Lekker rustig niksen en relaxen nu!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
En zout nemen he? Soepjes met nam pla. Maar dat weet je wel :lol:

Weet je waar en waardoor je het hebt opgelopen?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Gelukkig een ground floor kamer op een paar meter van t rustige zwembad. Morgen snorkelen bij Similan! Dan moet t over zijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Je resort ziet er heerlijk uit!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Die gaat op mijn lijstje voor een volgende keer 😎
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik vrees de fish and chips in Vang Vieng. Nooit vis eten in een land zonder zee, haha! Zakjes elektrolyten van dokter meegekregen en hier om de hoek zit ook een medical mocht ik niet genoeg hebben.
Ja heerlijk hier! Rustig ook vooral. Mijn chalet zit aan de rustige pool en elders is er ook nog een fun pool voor drukke kinderen en met poolbar ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Vis zonder zee! 😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Beterschap Red Bull!
Voedselvergiftiging is ellende.
Ik heb het 1x gehad in Egypte, gelukkig niet zo erg als jij beschrijft.
Alle reacties Link kopieren Quote
redbulletje schreef:
30-03-2018 07:54
Gelukkig een ground floor kamer op een paar meter van t rustige zwembad. Morgen snorkelen bij Similan! Dan moet t over zijn!
Ah joh, die vissen eten alles :proud:

Beterschap!
Haha dat doet me denken aan de keer dat ik een gebakken visje bestelde in Varanasi. Pas later werd verteld dat dat een vis uit de Ganges was en die eten ongetwijfeld van die lijken die daar in gedumpt worden. Ben toen niet ziek geworden overigens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik een visje in Uganda bij het Victoriameer. Niet beseffend dat dat meer destijds vol lijken lag na de genocide in Rwanda.
Ook niet ziek geworden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ignorance is bliss ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik eet sowieso geen vis ;-D
Wie weet wat die blauwe en paarse weg is waar je elke keer overheen vliegt richting Suvarnab?
Hoe unsubscribe je je weer van die dtac?
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet, kaartje uit je mobiel halen en weggooien. Verloopt dan na een maand (of wat). Goeie (hopelijk C) vlucht!
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een hele tijd twijfelen heb ik vandaag eindelijk een ticket geboekt voor 3 weken Thailand. Joe, zo excited! Vind het wel heel spannend want ga alleen.

Heb een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Bangkok met Eva air, dus dat zal wel goed komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flaffy schreef:
05-04-2018 18:40
Na een hele tijd twijfelen heb ik vandaag eindelijk een ticket geboekt voor 3 weken Thailand. Joe, zo excited! Vind het wel heel spannend want ga alleen.

Heb een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Bangkok met Eva air, dus dat zal wel goed komen.

Wat leuk! Wanneer ga je precies? Al wat concrete plannen of zie je het daar wel?
Lijkt mij ook spannend alleen.
Eerste verre reis ook?

Ik ga eind dit jaar met man en zoontje. Ook met EVA Air. Las daar goede dingen over.
Heeft iemand hier ervaring met nokair? Ik wil een ticket bij ze boeken maar schijn alleen de optie te hebben om of voor 3 personen ruimbagage te boeken of voor alle 3 geen ruimbagage. Ik zou graag voor 1 persoon ruimbagage willen boeken, iemand een idee of dat kan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er recent mee gevlogen. Ik denk dat het wel kan, maar weet het niet zeker. Je kunt meteen in het begin bij het ticket boeken al selecteren of je bagage wil meenemen o.b.v. ticket type (light of iets anders oid...kan nu niet kijken want site doet buggy). Als je daar selecteert zonder bagage, kan je als ik me goed herinner in een later stadium van de boeking (volgende pagina) alsnog per persoon (en per heen/terugreis) kiezen of je extra bagage wilt.

Wij hadden 2 tickets en zelfde bagage, dus weet het niet helemaal zeker. Maar volgens mij selecteerden we het per persoon.
mayou schreef:
05-04-2018 07:46
Niet, kaartje uit je mobiel halen en weggooien. Verloopt dan na een maand (of wat). Goeie (hopelijk C) vlucht!
Net niet gelukt. Was toch vol geboekt. Maar ik zat de rij vlak achter business met dus enorm veel beenruimte. En champagne kregen we alsnog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fitzgerald schreef:
06-04-2018 21:34
Wat leuk! Wanneer ga je precies? Al wat concrete plannen of zie je het daar wel?
Lijkt mij ook spannend alleen.
Eerste verre reis ook?

Ik ga eind dit jaar met man en zoontje. Ook met EVA Air. Las daar goede dingen over.

Ja heel leuk! Ik ga in september, en mijn plan is in ieder geval beginnen in Bangkok en daarna Chang Mai, en dan vanuit daar naar het zuiden. (koh phangan, koh tao, koh Samui). Maar ik ga nog niks vastleggen, behalve de eerste nachten een hostel in Bangkok. En inderdaad ook mijn eerste verre reis.

Iemnand hier die ervaring heeft met Khao Sok national park in het regenseizoen? Ik wil daar graag heen maar het schijnt daar erg nat te zijn in september..

Ah met je zoontje klinkt ook heel leuk! Ja ik las ook goede dingen over Eva air dus komt vast helemaal goed. Wanneer ga jij?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou wanneer je in Thailand bent het weer in de gaten houden. Als het veel regent wil je niet in Kao Sok rondlopen, want dan stikt het er van de bloedzuigers.
Ook al is het nu officieel nog geen regenseizoen, het regende elke avond van de 6 dagen dat ik in Khao Lak zat (klein uurtje rijden van Khao Sok) Ik vond de vochtigheidsgraad in combinatie met temperatuur nu al niet te harden eerlijk gezegd.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven