Vliegen

10-09-2019 22:20 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij zouden graag naar Tenerife willen in de herfstvakantie.

Echter is er vanuit Eindhoven alleen een vlucht terug met 1 tussenlanding op gran canaria. Dit betekent dat we opstijgen en even later weer landen en weer stijgen.

Kan dit kwaad voor een baby van 6 maanden? Hoe reageren babys op landen en stijgen
BriannaF schreef:
11-09-2019 20:46
Als je naast Eindhoven woont heel veel. Denk aan parkeerkosten, overnachting als het vliegtuig te vroeg vertrekt om in de spits op tijd te komen, shuttlebussen die ram vol zitten. Been there, doen that. Eindhoven is zo relaxed.
Maar als je geen tussenlanding wilt dan ga je dus kijken welke nadelen je vervelender vindt. Ik kies altijd liever voor rechtstreekse vluchten. Ook al moet ik daarvoor naar de andere kant van het land terwijl er ook een vliegveld dichtbij is.
Alle reacties Link kopieren
xylo schreef:
10-09-2019 22:48
Vliegen = fout
Alles is relatief. Als je nog normaal alles op de fiets doet en 2x per jaar in het vliegtuig stapt ben je minder erg bezig dan iemand die voor ieder wissewasje de auto pakt. Of de bus.
Alle reacties Link kopieren
BriannaF schreef:
11-09-2019 20:46
Als je naast Eindhoven woont heel veel. Denk aan parkeerkosten, overnachting als het vliegtuig te vroeg vertrekt om in de spits op tijd te komen, shuttlebussen die ram vol zitten. Been there, doen that. Eindhoven is zo relaxed.
Eens maar toch hebben we soms ook voor Schiphol gekozen al heb ik Eindhoven airport in de achtertuin. Soms vanwege de prijs, soms vanwege gunstigere vliegtijd en soms vanwege de bestemming.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
11-09-2019 19:52
Dus kan je ook denken als het topic niet gaat over waar je over denkt dat het gaat; goh, ik vind het wel een discussie waard, laat ik er een topic over openen. Maar nee, belerend vingertje is sneller.
Dan maar belerend. Voor mij is dit geen losstaande discussie, maar een van de afwegingen die ik maak bij het kiezen voor een wel/niet vliegvakantie. Ik zou willen dat meer mensen dat deden, en niet alleen maar denken aan: wat is het goedkoopst in de keuze voor hun vervoer.
Ja ik ben een moralist. En daar ben ik ook nog eens trots op. Flauw om dan meteen te zeggen dat ik mij superieur zou voelen als ik een kritische opmerking maak of vraag stel. Ik houd zelf enorm van reizen en zou soms willen dat ik ook zo achteloos kon praten over en kiezen voor vliegvakanties. Maar dat lukt mij niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven