Weekendje Madrid, iemand leuke tips.

17-03-2013 09:55 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames/heren.

20 april ga ik naar Madrid toe voor een wedstrijd van Real Madrid, die is waarschijnlijk op zondagavond.

maandag 22 april ga ik laat weer naar huis vliegen. Ik kom zaterdag erg vroeg aan in de stad. Ik heb dus 3 dagen om de stad te verkennen. Maar mijn reisgids is nog niet binnen van de bieb en ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen van mensen die erg geweest zijn. Wat vond je ervan?

Zijn de bezienswaardigheden op loopafstand?

Ik zit in het oude centrum in een hostel.

Alvast bedankt.
Ik wilde zeggen: niet gaan eten als Madrid speelt, want je wordt pas geholpen als ze zij uitgespeeld :-).

Maar daar heb jij geen last van, je gaat zelf naar een wedstrijd.
De wijk Chueca en La Latina zijn echt heerlijk

's avonds overal leuke tapastentjes en heerlijke pleinen om te zitten.
Ik zit in Chueca, die wijk zit mijn hostel.

Fijn om te weten dat ik in een leuke wijk zit dan.
I love Madrid!! Alvast heel veel plezier!

Ik zag plaza St. Anna al voorbij komen, je kunt er echt onwijs goed eten. Heerlijke tapas bij Lateral, zitten meerdere vestigingen in Madrid. Wil je veel van de stad zien in een korte tijd boek dan een Segway tour, geweldig!!
Love the life you live
Chueca is inderdaad een super wijkje! Mijn favoriet!

S avonds ook erg gezellig! En veel leuke ontbijtplekjes waar je je kunt uitleven voor een paar euro (Muriel, Harina)

Vinotheca Barbecarra niet overslaan, heerlijke wijntjes en cava, en super tapas!

Ook in Chueca zit Bazaar, super restaurantje, leuk menu, fijne prijzen, lekker voor lunch. Schrik niet van de bediening, niet al te vriendelijk, maar het eten maakt het wel goed!

In chueca zit ook een leuk winkelstraatje, Fuencarral

Enjoy!
Hola, het Prado museum is waanzinnig mooi en de guernica is ook absoluut de moeite. 2 totaal verschillende musea, maar allebei niet te missen. Check sowieso wat open is op maandag!

Let vreselijk op je spullen! Er is zoveel armoede dat ook mensen die er tip top uitzien niet meer te vertrouwen zijn op straat en in de metro. Niet aardig om te zeggen, maar je kunt maar beter gewaarschuwd zijn.

Veel plezier in madrid.
Bedankt voor de tips allemaal! Is de metro dan wel veilig Maaik?

Ik moet met de metro naar het voetbalstadion toe. Maar misschien pak ik dan maar een taxi, dat doe ik sowieso terug want ik wil niet s'avonds laat in de metro zitten.

Bazaar ga ik onthouden als eettentje, dank je Missym2.

Ga kijken naar die Segway tours.

Prado museum is opgeslagen in de ideen doos.
De metro is gewoon veilig, zeker overdag. Ik zou niet onnodig een taxi pakken, duur grapje.
I choose happy!
In Fuencarall zit een hele mooie make-up winkel met veel keuze en ook nog betaalbaar : Kiko.

Ik ben fan van de nagellak!
Love the life you live

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven