Welke stedentrip viel het meest tegen?
maandag 6 oktober 2025 om 11:16
Ik heb de afgelopen jaren best wat stedentrips gemaakt en heb nu aardig wat plaatsen bezocht zo. Sommige vind ik echt geweldig leuk, er is een hoop te zien en te doen, de sfeer is fantastisch en het eten is heerlijk. Maar sommige stedentrips waren echt een domper, die vielen me zwaar tegen en was ik blij als ik weer naar huis kon. Ik sluit niet uit dat het reisgezelschap een grote rol kan spelen hoor.
Ik trap af: Zo vond ik Valencia echt weinig aan, Milaan sfeerloos en Londen en Berlijn op een paar musea na ook niet veel.
Welke stedentrip viel jou het meest tegen?
Ik trap af: Zo vond ik Valencia echt weinig aan, Milaan sfeerloos en Londen en Berlijn op een paar musea na ook niet veel.
Welke stedentrip viel jou het meest tegen?
woensdag 15 oktober 2025 om 20:15
Las Vegas de eerste keer. Wij kwamen daar in de middag aan en hadden 2,5 dag in totaal. Eerste keer Amerika ook, dus sowieso overdonderd door alles daar. Maar las Vegas was echt heel druk. We wilden uiteraard een show zien, de hotels in, uit eten, de gratis shows bij de hotels zien, winkelen, noem maar op. We zijn echt continu op pad geweest om alles te zien. Naar de blue man group geweest, onze ogen uitgekeken bij de straatartiesten enz. Heel veel gelopen, continu die strip op en neer. En er is gewoon nooit echt rust. Heel veel prikkels, overal geluid, geflikker van alle lichtjes enz. Ik was na 2,5 dag echt blij dat we weer weg gingen. Op naar de rust van death valley! Ik raadde ook niemand aan om er heen te gaan haha! Vond het echt een vreselijke stad en hoefde er nooit meer heen.
Een jaar of 7 later kwam ik er opnieuw voor een concert. Had toen 5,5 dag en sindsdien is het juist 1 van mijn favoriete steden! We konden zo lekker op ons gemak doen. Rustig winkelen, uitgebreid uit eten, aan het zwembad liggen in de zon. Heerlijke tijd gehad toen
inmiddels adviseer ik mensen dus om vooral genoeg tijd te nemen voor deze stad. Zodat je ook je rust kan nemen en even kan bijkomen van de drukte en hectiek die er heerst. Dan is het echt een leuke stad! Hopelijk ga ik volgend jaar voor de 3e keer 
Luxemburg vond ik heel saai. Er waren geen echte highlight in de stad, weinig bekends enz. Dus dat viel erg tegen. We waren er maar een middag, maar ik wist gewoon niks over de stad en had geen idee wat we daar nou eigenlijk gezien moesten hebben.
Een jaar of 7 later kwam ik er opnieuw voor een concert. Had toen 5,5 dag en sindsdien is het juist 1 van mijn favoriete steden! We konden zo lekker op ons gemak doen. Rustig winkelen, uitgebreid uit eten, aan het zwembad liggen in de zon. Heerlijke tijd gehad toen

Luxemburg vond ik heel saai. Er waren geen echte highlight in de stad, weinig bekends enz. Dus dat viel erg tegen. We waren er maar een middag, maar ik wist gewoon niks over de stad en had geen idee wat we daar nou eigenlijk gezien moesten hebben.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in