18 jaar naar de .....
dinsdag 14 april 2009 om 13:53
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.
( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.
De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)
Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.
Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.
De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)
Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.
Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
woensdag 7 april 2010 om 00:00
Heb er een dag of wat over nagedacht, ik zit ergens mee en ergens vind ik dat ik er niet mee moet zitten. Zal het even uitleggen. Zondag waren mijn meiden jarig, en natuurlijk belde ex om zijn kinderen een prettige verjaardag te wensen, helemaal goed. 10 min later word er weer gebeld, ik neem op, weer ex "mag ik de meiden nog even?" Natuurlijk mag dat dus ik geef de meiden, beginnen de meiden opeen engels te praten. Truus vond het dus ook even nodig om persoonlijk prettige verjaardag te wensen. En dit vind ik dus walgelijk, ik vind het zo'n verschrikkelijke inbreuk op mijn.....tja, ehm huis, leven, leefwereld. weet ik veel hoe ik dat zeggen moet, maar dat wijf heeft niet te bellen. En aan de andere kant, tja....ach weet ik veel het stoorde me, heb niets tegen die meiden gezegd hoor, en het ook niet laten merken (denk ik). Ben ik nou een rare dat ik vind dat ex gewoon had moeten zeggen "ook nog gefeliciteerd van truus", en zeker niet haar met mijn meiden had moeten laten bellen? Kweet ut niet.
Inpakken wil niet erg opschieten, voor mijn gevoel dan, huiskamer is zo goed als ik gepakt, ook de inloopkast is al zo goed als leeg. Kinderen hun kamers moeten nog en ook nog de zolder. Ex zou helpen met de zolder omdat daar ook heel veel van zijn spullen nog staan. Als hij nu verder nog weigerd te helpen smijt ik het maar op straat denk ik, gewoon maar laten ophalen door de/het (?) grofvuil.
Kinderen beginnen nu wel heel erg te stuiteren, zelfs de grote meiden van 15 . Wil kunnen toveren, even een knip met de vingers en alles ingepakt, verhuisd en weer uitgepakt, lijkt me geweldig......
Bijna de 13e........Nee geen zin om daar over na te denken, NU EVEN NIET !!! zo !! (zal het helpen om tegen mezelf te schreeuwen??)
meiden
Inpakken wil niet erg opschieten, voor mijn gevoel dan, huiskamer is zo goed als ik gepakt, ook de inloopkast is al zo goed als leeg. Kinderen hun kamers moeten nog en ook nog de zolder. Ex zou helpen met de zolder omdat daar ook heel veel van zijn spullen nog staan. Als hij nu verder nog weigerd te helpen smijt ik het maar op straat denk ik, gewoon maar laten ophalen door de/het (?) grofvuil.
Kinderen beginnen nu wel heel erg te stuiteren, zelfs de grote meiden van 15 . Wil kunnen toveren, even een knip met de vingers en alles ingepakt, verhuisd en weer uitgepakt, lijkt me geweldig......
Bijna de 13e........Nee geen zin om daar over na te denken, NU EVEN NIET !!! zo !! (zal het helpen om tegen mezelf te schreeuwen??)
meiden
woensdag 7 april 2010 om 00:35
Sanne, nog gefeliciteerd met je meiden!
Ik weet niet, zou je het niet ook rottig hebben gevonden als truus niet eens de moeite had genomen zelf even aan de telefoon te komen? Hoe rot het voor jou ook is, jouw kinderen hebben contact met truus en dus ook een soort.... band? relatie? (ik weet echt niet hoe ik het moet noemen, maar contact dus)
Dus dan zou het toch ook juist lullig van haar zijn als ze niets tegen hen zei op hen verjaardag?
Ik weet niet, zou je het niet ook rottig hebben gevonden als truus niet eens de moeite had genomen zelf even aan de telefoon te komen? Hoe rot het voor jou ook is, jouw kinderen hebben contact met truus en dus ook een soort.... band? relatie? (ik weet echt niet hoe ik het moet noemen, maar contact dus)
Dus dan zou het toch ook juist lullig van haar zijn als ze niets tegen hen zei op hen verjaardag?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
woensdag 7 april 2010 om 00:44
Dank je wel spijker. Ik weet het niet, ze hadden zelf zoiets van waarom belt dat mens. Ze zeiden het ook echt zo, ik denk dat als ex gewoon de felicitaties had overgebracht het ook goed was geweest. Maar je hebt ook gelijk er is een soort van relatie, daarom heb ik ook niets gezegd maar het voelde echt als een inbreuk in mijn wereld, en in mijn wereld heeft zij niets te zoeken. Zoiets denk ik. pfff stomme zooi.
meiden
meiden
woensdag 7 april 2010 om 00:49
Tja, maar dat heeft ze natuurlijk wel een beetje. Want jouw kinderen zijn jouw wereld en zij heeft nu met je kinderen te maken.
Ben je niet ook een beetje blij dat het haar wel iets kan schelen?
voor jou! Ik hoop dat het verhuizen een beetje goed komt binnenkort!
Ben je niet ook een beetje blij dat het haar wel iets kan schelen?
voor jou! Ik hoop dat het verhuizen een beetje goed komt binnenkort!
woensdag 7 april 2010 om 01:16
Als ik het idee had dat het haar echt iets kon schelen had ik er waarschijnlijk ook minder moeite mee gehad maar als ik dan van de kinderen hoor dat ze vreselijk popie jopie doet in de weekenden maar als ex even de deur uitloopt, popie jopie gedrag dan meteen over is en zij naar de slaapkamer verdwijnt tot ex weer terug komt. Volgens de kinderen zit ze buiten haar 'gezelige' gedrag meestal in pyjama achter de laptop. Dus waarom nu opeens dat bellen, had ook niet het idee dat het van ex afkwam. Nou ja, gebeurt is gebeurt en duurt een jaar voor er weer een kind jarig is.... wie dan weer leeft wie dan weer zorgt, toch?
terug hoor, en het moet goed komen met verhuizen, GAAT gewoon goedkomen !!! Zo!
terug hoor, en het moet goed komen met verhuizen, GAAT gewoon goedkomen !!! Zo!
woensdag 7 april 2010 om 10:21
Nou Sanne, bij het lezen van dit verhaal staan de nekharen mij ook overeind.... en ik snap echt he-le-maal wat je bedoelt.
Ze dringt hiermee letterlijk jouw huis/leefwereld binnen.
Ik snap echt precies hoe dat voelt.
Ongeveer net zoiets als wanneer ex met de auto van die trut hierheen komt om de kinderen te halen
Succes met inpakken en verhuizen.....
Liefs NW
Ze dringt hiermee letterlijk jouw huis/leefwereld binnen.
Ik snap echt precies hoe dat voelt.
Ongeveer net zoiets als wanneer ex met de auto van die trut hierheen komt om de kinderen te halen
Succes met inpakken en verhuizen.....
Liefs NW
woensdag 7 april 2010 om 14:37
Mijn dochter zat hier ook een keer op de bank met die lesbische vrucht te chatten. Ik heb haar aangegeven dat ik dat niet prettig vond.
Niet leuk of aardig van mij maar wel duidelijk.
Ik moet dat $%#^&*$% wijf ook niet binnen mn eigen grenzen hebben. Dat ze bestaat is al erg genoeg!!
Ow erg he, haha
ze krijgt de schuld van alles terwijl ex de grootste l*l en loser is.
Ik weet het wel hoor, maar me afzetten tegen haar is makkelijker.
Heb je een beetje hulp bij je verhuizing Sanne? en redt je het een beetje allemaal?
Sterkte
Niet leuk of aardig van mij maar wel duidelijk.
Ik moet dat $%#^&*$% wijf ook niet binnen mn eigen grenzen hebben. Dat ze bestaat is al erg genoeg!!
Ow erg he, haha
ze krijgt de schuld van alles terwijl ex de grootste l*l en loser is.
Ik weet het wel hoor, maar me afzetten tegen haar is makkelijker.
Heb je een beetje hulp bij je verhuizing Sanne? en redt je het een beetje allemaal?
Sterkte
dinsdag 13 april 2010 om 09:37
dinsdag 13 april 2010 om 10:44
Ok, ben heel toevallig op deze topic gekomen en heb hier eigenlijk niets te zoeken, maar dit onderwerp heeft toch mijn aandacht kunnen trekken. Hier is zoveel haat te lezen... en eerlijk gezegd begrijp ik dit allemaal wel, maar als je ECHT aan je kinderen denkt, moet je dit zelf zien te verwerken.
Dingen die ik lees zoals:
"En toen ex mij laatst meende te moeten vertellen dat ze heel lief is voor de kinderen zei ik "Dat moest er gvd nog bijkomen ook, daar ga ik vanuit, en mocht ik ooit anders horen, reken maar dat je dan van me hoort"..."
en
"Truus vond het dus ook even nodig om persoonlijk prettige verjaardag te wensen. En dit vind ik dus walgelijk"
Mijn ouders zijn gescheiden en dit was echt een zwarte pagina in mijn amper 25jarig bestaan op deze wereld. Mijn ouders verweten mekaar vanalles en ik moest dit allemaal maar aanhoren. Ook werd ik constant ondervraagt als ik terug kwam van 1 van de ouders. "Hoe is het daar? Wie heb je daar allemaal gezien? Was hij/zij daar en wat heeft die gedaan? enz..."
Ik neem het mijn ouders nog altijd kwalijk dat ze zich zo gedroegen, ondertussen is dit al veranderd.
Als je je kinderen verbied dingen te doen met de nieuwe vriend(in) van de ex, of als je er niet tegen kan dat ze familiair doen, dan ben je in mijn ogen een egoïst en tref je evenveel schuld als degene die heeft bedrogen.
Ik begrijp dat dit niet makkelijk is, maar de grootste slachtoffers zijn u eigen kinderen.
Dingen die ik lees zoals:
"En toen ex mij laatst meende te moeten vertellen dat ze heel lief is voor de kinderen zei ik "Dat moest er gvd nog bijkomen ook, daar ga ik vanuit, en mocht ik ooit anders horen, reken maar dat je dan van me hoort"..."
en
"Truus vond het dus ook even nodig om persoonlijk prettige verjaardag te wensen. En dit vind ik dus walgelijk"
Mijn ouders zijn gescheiden en dit was echt een zwarte pagina in mijn amper 25jarig bestaan op deze wereld. Mijn ouders verweten mekaar vanalles en ik moest dit allemaal maar aanhoren. Ook werd ik constant ondervraagt als ik terug kwam van 1 van de ouders. "Hoe is het daar? Wie heb je daar allemaal gezien? Was hij/zij daar en wat heeft die gedaan? enz..."
Ik neem het mijn ouders nog altijd kwalijk dat ze zich zo gedroegen, ondertussen is dit al veranderd.
Als je je kinderen verbied dingen te doen met de nieuwe vriend(in) van de ex, of als je er niet tegen kan dat ze familiair doen, dan ben je in mijn ogen een egoïst en tref je evenveel schuld als degene die heeft bedrogen.
Ik begrijp dat dit niet makkelijk is, maar de grootste slachtoffers zijn u eigen kinderen.
dinsdag 13 april 2010 om 11:39
Lorenz ben het met je eens hoor, en daarom gooi ik het allemaal hier neer zodat de kinderen er niets (of nauwelijks ) iets van merken. Ik ondervraag de kinderen niet, alles wat ze vertellen komt uit hunzelf. Ex en ik gaan prima met elkaar om in het bijzijn van de kinderen, als er iets te bespreken is dan gebeurt dat waar de kinderen niet bjjzijn. En verbieden doe ik ze niets, als ze bij papa zijn, zijn ze ook bij papa. Als ze gaan, gaan ze met plezier. (meestal dan toch, al worden de moppers steeds groter want ze vinden het saai bij papa (papa heeft de comp weer neergezet en nu zitten truus en hij daar heel veel achter) maar wat en met wie ze daar iets doen daar bemoei ik me echt niet mee)
Wat ik dus al zei, daarom kom ik op dit forum (oa) om even heerlijk te luchten.
Ow en dat bellen, sorry maar daar ligt mijn grens. Ik trek dat niet en dat heeft veel meer invloed op de kinderen dan dat zij niet belt.
Het spijt me voor je dat ze er zo'n troep van hadden gemaakt, ben blij te horen dat dat nu goedgaat.
Wat ik dus al zei, daarom kom ik op dit forum (oa) om even heerlijk te luchten.
Ow en dat bellen, sorry maar daar ligt mijn grens. Ik trek dat niet en dat heeft veel meer invloed op de kinderen dan dat zij niet belt.
Het spijt me voor je dat ze er zo'n troep van hadden gemaakt, ben blij te horen dat dat nu goedgaat.
dinsdag 13 april 2010 om 12:33
Lorenz, ik snap wat je bedoelt en hoe akelijg dat moet zijn voor een kind.
En dat is dan ook niet hoe het hier gaat.
De kinderen worden niet ondervraagd over wat daar gebeurt. Ik weet dat ze haar aardig vinden en daar maak ik me dan ook geen zorgen over. Ik weet dat zij daar woont en ik hoef het allemaal niet te horen hoor, wat zij doet.
Ze zijn gek op hun papa en dat vind ik heel erg fijn.
En verbieden? Wat zou ik moeten verbieden? Als ze bij papa zijn zijn ze bij papa, daar heb ik niks mee te maken (tenzij er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, op wat voor manier dan ook, maar dat is niet het geval)
En ja, die haatgevoelens, die zijn er soms wel maar nooit praat ik met mijn kinderen over wat papa allemaal doet en heeft gedaan.
Dat is iets tussen hem en mij. (en indien nodig stort ik het hier neer, ben ik het kwijt en heeft er verder niemand last van)
En trouwens ex en ik kunnen prima met elkaar opschieten. Er is slechts 1 onderwerp waar we het niet over kunnen hebben en dat is het homewrecking koekoeksjong, zijn vriendinnetje dus.
Verder is het weer en verkeer, koetjes en kalfjes en voornamelijk de kinderen waar we het over hebben. We hebben zelfs gewoon lol samen hoor en als hij de kinderen brengt of haalt krijgt hij hier gewoon een bakkie en kletsen we even gezellig. Verwijten maken? Nee, zinloos, dat doe ik niet, het levert toch niks op, alleen ruzie en het wordt er toch niet anders van.
Geloof me Lorenz, zoals jij het hebt meegemaakt gaat het hier niet.
Heel ellendig dat jij het zo hebt meegemaakt, gelukkig is dat verleden tijd.
En dat is dan ook niet hoe het hier gaat.
De kinderen worden niet ondervraagd over wat daar gebeurt. Ik weet dat ze haar aardig vinden en daar maak ik me dan ook geen zorgen over. Ik weet dat zij daar woont en ik hoef het allemaal niet te horen hoor, wat zij doet.
Ze zijn gek op hun papa en dat vind ik heel erg fijn.
En verbieden? Wat zou ik moeten verbieden? Als ze bij papa zijn zijn ze bij papa, daar heb ik niks mee te maken (tenzij er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, op wat voor manier dan ook, maar dat is niet het geval)
En ja, die haatgevoelens, die zijn er soms wel maar nooit praat ik met mijn kinderen over wat papa allemaal doet en heeft gedaan.
Dat is iets tussen hem en mij. (en indien nodig stort ik het hier neer, ben ik het kwijt en heeft er verder niemand last van)
En trouwens ex en ik kunnen prima met elkaar opschieten. Er is slechts 1 onderwerp waar we het niet over kunnen hebben en dat is het homewrecking koekoeksjong, zijn vriendinnetje dus.
Verder is het weer en verkeer, koetjes en kalfjes en voornamelijk de kinderen waar we het over hebben. We hebben zelfs gewoon lol samen hoor en als hij de kinderen brengt of haalt krijgt hij hier gewoon een bakkie en kletsen we even gezellig. Verwijten maken? Nee, zinloos, dat doe ik niet, het levert toch niks op, alleen ruzie en het wordt er toch niet anders van.
Geloof me Lorenz, zoals jij het hebt meegemaakt gaat het hier niet.
Heel ellendig dat jij het zo hebt meegemaakt, gelukkig is dat verleden tijd.
dinsdag 13 april 2010 om 12:36
quote:NewWoman schreef op 13 april 2010 @ 12:33:
Er is slechts 1 onderwerp waar we het niet over kunnen hebben en dat is het homewrecking koekoeksjong, zijn vriendinnetje dus.
Ik ken je verhaal niet maar iedere keer dat ik je dit zie schrijven denk ik: hij is vreemdgegaan, hij was met je getrouwd, zij niet!
Er is slechts 1 onderwerp waar we het niet over kunnen hebben en dat is het homewrecking koekoeksjong, zijn vriendinnetje dus.
Ik ken je verhaal niet maar iedere keer dat ik je dit zie schrijven denk ik: hij is vreemdgegaan, hij was met je getrouwd, zij niet!
dinsdag 13 april 2010 om 13:34
quote:Spijker schreef op 13 april 2010 @ 12:36:
[...]
Ja, dat is waar. Maar met haar had ik al langer zakelijke betrekkingen en in een later stadium zelfs vriendschap, dacht ik.
Ik kende haar dus ook, en zij mij. We kwamen geregeld bij elkaar over de vloer.
Dus het is weldegelijk zo dat zij mij ook bedonderd heeft.
De avond voordat alles uitkwam zaten zij en ik nog samen een wijntje te drinken, haar dochtertje logeerde bij mij, speelde met mijn dochter.
En iemand die mij op deze manier een mes in mijn rug steekt, hoef ik niet meer te zien.
Mijn ex is de vader van mijn kinderen, met hem heb ik dus wel te maken. En ondanks dat hij net zo schuldig is als zij heb ik voor mijn kinderen mijn woede naar hem toe een beetje aan de kant geschoven. Voor die twee kleintjes.
Het is voor mij makkelijker om kwaad op haar te zijn, haar zie ik toch niet. En ik praat om die reden dan ook nooit met ex over haar omdat dat direct mijn kwaadheid weer voluit naar boven haalt.
En ja, hier plemp ik het dan wel weer neer, dat is vrij onschuldig en ik ben het kwijt.
Snap je dat?
[...]
Ja, dat is waar. Maar met haar had ik al langer zakelijke betrekkingen en in een later stadium zelfs vriendschap, dacht ik.
Ik kende haar dus ook, en zij mij. We kwamen geregeld bij elkaar over de vloer.
Dus het is weldegelijk zo dat zij mij ook bedonderd heeft.
De avond voordat alles uitkwam zaten zij en ik nog samen een wijntje te drinken, haar dochtertje logeerde bij mij, speelde met mijn dochter.
En iemand die mij op deze manier een mes in mijn rug steekt, hoef ik niet meer te zien.
Mijn ex is de vader van mijn kinderen, met hem heb ik dus wel te maken. En ondanks dat hij net zo schuldig is als zij heb ik voor mijn kinderen mijn woede naar hem toe een beetje aan de kant geschoven. Voor die twee kleintjes.
Het is voor mij makkelijker om kwaad op haar te zijn, haar zie ik toch niet. En ik praat om die reden dan ook nooit met ex over haar omdat dat direct mijn kwaadheid weer voluit naar boven haalt.
En ja, hier plemp ik het dan wel weer neer, dat is vrij onschuldig en ik ben het kwijt.
Snap je dat?
dinsdag 13 april 2010 om 20:34
dinsdag 13 april 2010 om 20:53
Lieve New, jij hoeft je hier niet verontschuldigen en geen uitleg te geven waar jouw gevoelens vandaan komen. Jouw gevoel is jouw gevoel en daar heb je ook recht op. Niemand heeft het recht je daarvoor te veroordelen.
We weten heus wel hoe het zit, alleen willen gevoel en verstand niet altijd op een lijn zitten. Ieder van ons doet zo der stinkende best om alle bordjes in de lucht te houden, om het beste voor onze kinderen voor elkaar te krijgen. We mogen hier best af en toe ff lekker ongenuanceerd schelden. Het is immers niet niets wat we hebben meegemaakt.
Dikke knuffel voor ons allemaal!!!
Sanne meis, wat kan er toch veel gebeuren in een jaar.
Hoest met je nieuwe huis, ben je al over of moet er nog geklust worden?
Liefs Noa.
We weten heus wel hoe het zit, alleen willen gevoel en verstand niet altijd op een lijn zitten. Ieder van ons doet zo der stinkende best om alle bordjes in de lucht te houden, om het beste voor onze kinderen voor elkaar te krijgen. We mogen hier best af en toe ff lekker ongenuanceerd schelden. Het is immers niet niets wat we hebben meegemaakt.
Dikke knuffel voor ons allemaal!!!
Sanne meis, wat kan er toch veel gebeuren in een jaar.
Hoest met je nieuwe huis, ben je al over of moet er nog geklust worden?
Liefs Noa.
dinsdag 13 april 2010 om 21:27
Hou op, schei uit.......pffff Heb nog niet eens de sleutel. Vorige bewoners hebben het zo slecht achter gelaten dat ik de sleutel nog niet gehad heb, als het meezit krijg ik hem aankomende vrijdag. Moest dus ook de makelaar bellen dat de overdracht van deze woning verzet moet worden. Kon gelukkig maar wel tegen betaing van 250 euro, anders wilde de koper de datum niet een week verzetten.
Echt wel dat het een waanzinnig jaar is geweest. Heb het overleefd en dank je wel maar wil nooit meer zo'n jaar al is er ook iets heel moois uit voor gekomen natuurlijk.
meiden
Echt wel dat het een waanzinnig jaar is geweest. Heb het overleefd en dank je wel maar wil nooit meer zo'n jaar al is er ook iets heel moois uit voor gekomen natuurlijk.
meiden
dinsdag 11 mei 2010 om 14:19
quote:kattija schreef op 11 mei 2010 @ 13:34:
Sannemer, ik val maar gewon even in.
ik moet je topic nog eens lezen als het bij mij wat rustiger is.
Maar in je laatste post staat dat er veel moois uit is gekomen.
Wat dan?
Of een ieder die het weet mag misschen wel voor haar antwoorden.ik denk dat ze doelt op de baby, die is verwekt en geboren nadat hij ervan door ging (het kindje is van haar ex).
Sannemer, ik val maar gewon even in.
ik moet je topic nog eens lezen als het bij mij wat rustiger is.
Maar in je laatste post staat dat er veel moois uit is gekomen.
Wat dan?
Of een ieder die het weet mag misschen wel voor haar antwoorden.ik denk dat ze doelt op de baby, die is verwekt en geboren nadat hij ervan door ging (het kindje is van haar ex).
dinsdag 11 mei 2010 om 14:32
quote:Igoneh schreef op 11 mei 2010 @ 14:19:
[...]
ik denk dat ze doelt op de baby, die is verwekt en geboren nadat hij ervan door ging (het kindje is van haar ex).Dat denk ik ook, en die wolk van een baby gaan we binnenkort bewonderen met een kleine delegatie 'forummeisjes van de scheiding'... en dat opzichzelf is ook heel bijzonder!
[...]
ik denk dat ze doelt op de baby, die is verwekt en geboren nadat hij ervan door ging (het kindje is van haar ex).Dat denk ik ook, en die wolk van een baby gaan we binnenkort bewonderen met een kleine delegatie 'forummeisjes van de scheiding'... en dat opzichzelf is ook heel bijzonder!