aan de samenwonende koppels!
woensdag 29 februari 2012 om 10:44
Ik vroeg mij af hoevaak jullie in een week in de avond ook echt samen zijn? Dus samen eten, tv kijken, drankje doen? Dus geen sport of met andere te hebben afgesproken?
Ik woon sinds kort samen, erg leuk, maar mn vriend is best veel de deur uit. 1x per week sporten, en ongeveer 2/3 iets met vrienden afspreken per week. Ook wel tot laat dan, komt rond twaalven thuis.
Hoe zit dit bij andere stelletjes?
Ik woon sinds kort samen, erg leuk, maar mn vriend is best veel de deur uit. 1x per week sporten, en ongeveer 2/3 iets met vrienden afspreken per week. Ook wel tot laat dan, komt rond twaalven thuis.
Hoe zit dit bij andere stelletjes?
woensdag 29 februari 2012 om 22:28
Vriend is sowieso 1 nacht van huis ivm werk. Ik sport 2 avonden in de week, vriend gaat nog wel eens uit eten met vrienden of collega's. Als ik met vriendinnen afspreek, is dat vaak in het weekend omdat ik geen zin heb om dat doordeweeks te doen.
Gemiddeld zijn we toch wel 3 tot 4 avonden samen. Dan kijken we samen naar tv of vriend zit te werken of ik zit achter de laptop of te lezen. Kortom we doen verschillende dingen samen of apart.
Gemiddeld zijn we toch wel 3 tot 4 avonden samen. Dan kijken we samen naar tv of vriend zit te werken of ik zit achter de laptop of te lezen. Kortom we doen verschillende dingen samen of apart.