advies gevraagd

07-02-2012 21:02 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keer gedate met een jongen. Jaar ouder als mij, goede klik, zelfde interesses.. Sinds onze eerste date elke dag erg leuk contact. Twee weken niet gezien door omstandigheden en morgen zie ik hem weer. Zit alleen met het volgende: keek op zn hyves en reacties van meiden op foto's.. Ik heb hem 2 weken geleden op facebook toegevoegd maar hij heeft me nog steeds niet geaccepteerd. Comtact via whatsapp komt wel veel van zijn kant.. Morgen 4e date, moet ik hem hiermee confronteren? Het zit me niet zo lekker.. Krijg het gevoel dat hij met meerdere afspreekt terwijl hij zo totaal niet tegen mij doet.. Bedankt voor het lezen :-)
Waar wil je hem mee confronteren? Dat er meisjes op zijn foto's reageren?
Confronteren, confronteren, dat klinkt gelijk zo aanvallend. Waarom niet terloops vragen?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dat van die reacties van de meisjes op hyves lijkt mij niet zo vreemd, zou ik ook zeker niet tegen hem zeggen..

Dat hij je na 4 weken nog niet geaccepteerd heeft zou me geen zorgen baren, maar je mag het altijd even aankaarten toch? Veel plezier morgen!
Vraag het hem gewoon..

Wat voor een reacties dan??

(nog een reden om een hekel te hebben aan hyves en facebook)
Daten wordt naar mijn idee erg ingewikkeld dankzij al die contact vormen,

Brieven schrijven, e-mailen, bellen, faxen, sms-en, whatsappen, msn-en, krabbelen, je kunt er wel gek van worden. Mede om die redenen blijf ik bij sociale netwerken vandaan. Afpraak maken voor (1e, 2e, etc..) date via telefoon en verder alles in het echt bespreken.
Oh, voorziet al het drama van het checken! En de paranoia die daar uit voortkomt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik bedoelde ook niet direct confronteren maar idd terloops vragen :-) heb al paar x met een 'player' te maken gehad en heb geen zin om verliefd te worden op zo iemand. Het enige wt ik dan doe is weer mezelf kwetsen.. Misschien dat ik daardoor wel achter niet veel iets zoek.

En reacties waren met hartjes enzo. Dat deed ik altijd vroeger enzo.. Maar nu?
Dan ik. Niet als mij.
Am Yisrael Chai!
Vroegah kon je tenminste nog gewoon verkering vragen... Had ook wel wat hoor...

Vraag het hem gewoon TO.
Ik denk ook dat ik het morgen gewoon even vraag op een luchtige manier. Misschien dat ik dan van dat gevoel af ben, anders blijf ik erover twijfelen.

Verder is het contact wel heel leuk
Het zal vast niks voorstellen!!

Maar wel succes met vragen
Nee die kans is wel groot.. Maar merk de laatste tijd dat ik extra voorzichtig ben en me zorgen ga maken om weinig of niks, als ik een aantal keer met iemand heb afgesproken en hem leuket als leuk begin te vinden
misschien iets in de richting van 'hey ben je een beetje popu op hyves?' en dan zeg je dat over die foto reacties
quote:123me schreef op 07 februari 2012 @ 21:28:

Nee die kans is wel groot.. Maar merk de laatste tijd dat ik extra voorzichtig ben en me zorgen ga maken om weinig of niks, als ik een aantal keer met iemand heb afgesproken en hem leuket als leuk begin te vindenHerkenbaar
Om deze reden heb ik geen hyves/facebook. Bakvissen die, opgewonden, commentaar geven op foto's, soms zelfs foto's die je niet zelf hebt geplaatst, iedereen die ze kan zien, daarop reacties krijgen waarop je niet wacht in het echte leven. BAH!
het is denk ik een kwestie van aanvoelen. Zijn de reacties in de trant van; "hey lekkere foto!" van het zusje van ene vriend van hem dan hoef je het niet heel serieus te nemen. Als er duidelijk uit naar voren komt dat hij met die meiden afspreekt is dat anders.

Ik zou er niet te veel op reageren.
Er staan wel meer reacties onder, maar dat vond ik niet zo interessant, dat waren reacties zoals lekkerr, leuke foto.. Etc. Maar: schatje (L), en onder andere foto weer lieverd (L) !

Je hebt van die mensen die dat tegen iedereen zeggen maar mijn gevoel zegt toch iets fouts.. Misschien komt ditdoor eerder gebeurde dingen, maar het knaagt een beetje
Die andere meiden zijn waarschijnlijk (nog) niet op de hoogte van jullie samen en dus proberen ze ook nog een kans te maken misschien?
@dotje10: ik ben niet met hem samen, alleen aantal dates. Hij mag dus afspreken met wie hij wil (niet dat ik dat fijn vind dat hij met andere af zal spreken). Ze kunnen indd proberen indruk op hem te maken, ik zal het morgen vragen als het doorgaat hij reageert nu even niet op whatsapp haha!
Ik zou mij niet druk maken als ik jou was. Laat het feit dat het contact zoeken met jou regelmatig van zijn kant komt een bevestiging zijn dat hij geinteresseerd is. Maak jezelf niet zo gek joh, het zijn maar reacties!
@fleurtjee: je hebt wel gelijk, maar toch ergens gevoel dat ik weer zo foute jongen heb. Alleen zo komt hij (gelukkig) niet echt over. Het zijn maar reacties indd, maar die reacties kunnen ook iets zeggen.. Vandaar mijn gevoel
quote:123me schreef op 07 februari 2012 @ 21:50:

@dotje10: ik ben niet met hem samen, alleen aantal dates. Hij mag dus afspreken met wie hij wil (niet dat ik dat fijn vind dat hij met andere af zal spreken). Wat nie is kan nog komuh!
Ik begrijp het , maar ik zou als ik jou was mij niet druk maken ;)
Jij bent gewoon de leukste, 123! Straal dat dan ook uit, gimme some attitude;)...

Stuk aantrekkelijker ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven