advies gevraagd
dinsdag 7 februari 2012 om 21:02
Ik heb een aantal keer gedate met een jongen. Jaar ouder als mij, goede klik, zelfde interesses.. Sinds onze eerste date elke dag erg leuk contact. Twee weken niet gezien door omstandigheden en morgen zie ik hem weer. Zit alleen met het volgende: keek op zn hyves en reacties van meiden op foto's.. Ik heb hem 2 weken geleden op facebook toegevoegd maar hij heeft me nog steeds niet geaccepteerd. Comtact via whatsapp komt wel veel van zijn kant.. Morgen 4e date, moet ik hem hiermee confronteren? Het zit me niet zo lekker.. Krijg het gevoel dat hij met meerdere afspreekt terwijl hij zo totaal niet tegen mij doet.. Bedankt voor het lezen
dinsdag 7 februari 2012 om 21:09
dinsdag 7 februari 2012 om 21:15
Daten wordt naar mijn idee erg ingewikkeld dankzij al die contact vormen,
Brieven schrijven, e-mailen, bellen, faxen, sms-en, whatsappen, msn-en, krabbelen, je kunt er wel gek van worden. Mede om die redenen blijf ik bij sociale netwerken vandaan. Afpraak maken voor (1e, 2e, etc..) date via telefoon en verder alles in het echt bespreken.
Brieven schrijven, e-mailen, bellen, faxen, sms-en, whatsappen, msn-en, krabbelen, je kunt er wel gek van worden. Mede om die redenen blijf ik bij sociale netwerken vandaan. Afpraak maken voor (1e, 2e, etc..) date via telefoon en verder alles in het echt bespreken.
dinsdag 7 februari 2012 om 21:17
Ik bedoelde ook niet direct confronteren maar idd terloops vragen
heb al paar x met een 'player' te maken gehad en heb geen zin om verliefd te worden op zo iemand. Het enige wt ik dan doe is weer mezelf kwetsen.. Misschien dat ik daardoor wel achter niet veel iets zoek.
En reacties waren met hartjes enzo. Dat deed ik altijd vroeger enzo.. Maar nu?
En reacties waren met hartjes enzo. Dat deed ik altijd vroeger enzo.. Maar nu?
dinsdag 7 februari 2012 om 21:29
dinsdag 7 februari 2012 om 21:31
dinsdag 7 februari 2012 om 21:35
dinsdag 7 februari 2012 om 21:41
Er staan wel meer reacties onder, maar dat vond ik niet zo interessant, dat waren reacties zoals lekkerr, leuke foto.. Etc. Maar: schatje (L), en onder andere foto weer lieverd (L) !
Je hebt van die mensen die dat tegen iedereen zeggen maar mijn gevoel zegt toch iets fouts.. Misschien komt ditdoor eerder gebeurde dingen, maar het knaagt een beetje
Je hebt van die mensen die dat tegen iedereen zeggen maar mijn gevoel zegt toch iets fouts.. Misschien komt ditdoor eerder gebeurde dingen, maar het knaagt een beetje
dinsdag 7 februari 2012 om 21:50