advies gevraagd
dinsdag 7 februari 2012 om 21:02
Ik heb een aantal keer gedate met een jongen. Jaar ouder als mij, goede klik, zelfde interesses.. Sinds onze eerste date elke dag erg leuk contact. Twee weken niet gezien door omstandigheden en morgen zie ik hem weer. Zit alleen met het volgende: keek op zn hyves en reacties van meiden op foto's.. Ik heb hem 2 weken geleden op facebook toegevoegd maar hij heeft me nog steeds niet geaccepteerd. Comtact via whatsapp komt wel veel van zijn kant.. Morgen 4e date, moet ik hem hiermee confronteren? Het zit me niet zo lekker.. Krijg het gevoel dat hij met meerdere afspreekt terwijl hij zo totaal niet tegen mij doet.. Bedankt voor het lezen
woensdag 8 februari 2012 om 07:53
Hoi sterr! klopt maar hij geeft toch tegenstrijdige signalen, misschien vind hij het echt te snel gaan en werd 'bang' en wilde afzeggen. Ik ga hem vanmiddag gewoon zien en we zullen wel zien! Ben ook nog niet verliefd en zoiets kan groeien toch? Ben benieuwd naar vanmiddag!
@666angel: klopt ook, het ligt indd eraan hoe hij ermee omgaat. Ik weet dit alleen niet, vandaar beetje onzekerheid! En na wat hij gisterenavond zei weet ik het helemaal niet meer
@666angel: klopt ook, het ligt indd eraan hoe hij ermee omgaat. Ik weet dit alleen niet, vandaar beetje onzekerheid! En na wat hij gisterenavond zei weet ik het helemaal niet meer
woensdag 8 februari 2012 om 08:01
Ik heb het idee dat je jezelf voor de gek houdt 123..maakt niet uit..is heel natuurlijk. Volgens mij ben je al lang verliefd maar bescherm je jezelf omdat hij wat vaagjes doet nu. Niks mis mee, je moet jezelf ook beschermen. Tegenstrijdige signalen zijn bijna nooit goed, onthou dat.
Zoals Ster zegt, als iemand je leuk vindt, spreekt ie gewoon af. Daar is geen kruid en geen 16 uur werken, een beetje moe zijn etc tegen opgewassen.
En..heel lang geen relatie heeft gehad? Hoe oud zijn jullie? Er zijn mensen die 15 jaar geen relatie hebben gehad en als ze dan iemand ontmoeten met wie het klikt, is het aan hoor. Dat gaat dan gewoon weer vanzelf.
Maar..hopelijk hebben wij het mis, vindt hij je inderdaad heel leuk en zwakken de twijfels af.
Zoals Ster zegt, als iemand je leuk vindt, spreekt ie gewoon af. Daar is geen kruid en geen 16 uur werken, een beetje moe zijn etc tegen opgewassen.
En..heel lang geen relatie heeft gehad? Hoe oud zijn jullie? Er zijn mensen die 15 jaar geen relatie hebben gehad en als ze dan iemand ontmoeten met wie het klikt, is het aan hoor. Dat gaat dan gewoon weer vanzelf.
Maar..hopelijk hebben wij het mis, vindt hij je inderdaad heel leuk en zwakken de twijfels af.
woensdag 8 februari 2012 om 08:12
Ik denk dat ik niet verliefd ben, maar wel klein beetje gevoelens heb.. Als ik hem vaker zie ben ik bang dat dit wel meer gaat worden. Klopt dat als je iemand echt leuk vind je gewoon wil afspreken.. Later zei hij wel dat hij wilde afspreken maar dus twijfelt en wel zin heeft om me te zien (is ook makkelijk gezegd natuurlijk)
Hij heeft al 6 jaar geen relatie gehad en is 22, ik ben 21. Ik weet dat je ook daar gelijk in hebt. Hij heeft ook een x gezegd dat hij niet zo snel verliefd is, het kan zijn dat hij bang is dat ik dat wel ben (wordt?) en mij uiteindelijk teleur moet stellen.
Bijv: als hij uit is geweest stuurt hij me een berichtje dat het leuk was enzo, maar dat hij mij miste daar. Dat we elkaar snel weer moeten zien.. Wat moet ik daar dan van denken? Was maar een voorbeeld trouwens want hij heeft wel vaker (zonder alcohol) gezegd dat hij me miste
Hij heeft al 6 jaar geen relatie gehad en is 22, ik ben 21. Ik weet dat je ook daar gelijk in hebt. Hij heeft ook een x gezegd dat hij niet zo snel verliefd is, het kan zijn dat hij bang is dat ik dat wel ben (wordt?) en mij uiteindelijk teleur moet stellen.
Bijv: als hij uit is geweest stuurt hij me een berichtje dat het leuk was enzo, maar dat hij mij miste daar. Dat we elkaar snel weer moeten zien.. Wat moet ik daar dan van denken? Was maar een voorbeeld trouwens want hij heeft wel vaker (zonder alcohol) gezegd dat hij me miste
woensdag 8 februari 2012 om 08:30
Het is trouwens pas de derde keer dat ik met hem ga afspreken bedenk k me opeens, vorige keer had ik afgezegd omdat ik iets belangrijks had wat uitliep! Is indd geen relatie eigenlijk haha!
Ik weet totaal niet hoe ik tegen hem moet gaan doen, die keren hebben we geknuffeld, gezoend maar laat dat maar van hem afhangen!
Ik weet totaal niet hoe ik tegen hem moet gaan doen, die keren hebben we geknuffeld, gezoend maar laat dat maar van hem afhangen!
woensdag 8 februari 2012 om 08:38
Lieve 123me, als een man aangeeft niet snel verliefd te worden, vervolgens niet wil afspreken omdat hij 'moe' is en daarna zegt dat alles te snel gaat en hij je geen valse hoop wil geven omdat hij niet verliefd is, is hiermee doorgaan alleen maar jezelf voor de gek houden. Een man die jou ziet zitten en die eventueel een relatie met je wil gaat zulke dingen echt niet zeggen omdat hij bang is dat hij je daardoor kwijt raakt. In elke relatie of iig aanloop daarvan zeiden 'mijn' mannen juist alleen maar hoe geweldig leuk ze me vonden.
Tegen al het negatieve voor jou wat hij nu heeft gezegd kan geen 'ik mis je' op.
Je moet het zelf weten, maar kijk alsjeblieft héél goed uit. Mannen zijn niet zo lastig vaak hoor, als ze zus zeggen bedoelen ze ook zus, en niet zo.
Tegen al het negatieve voor jou wat hij nu heeft gezegd kan geen 'ik mis je' op.
Je moet het zelf weten, maar kijk alsjeblieft héél goed uit. Mannen zijn niet zo lastig vaak hoor, als ze zus zeggen bedoelen ze ook zus, en niet zo.
woensdag 8 februari 2012 om 08:57
Klopt, je hebt daarin ook voor een groot deel gelijk Ster! alleen ik denk dat het toch kan zijn dat hij het te snel vind gaan, maar dat hij het moeilijk vind om erover te praten tegen mij? En zo een 'smoesje' had.
Ben net wakker en hij appt me nu alweer..
Voordeel: als ik gekwetst word ga ik opeens harder aan school werken hihi dus haal dan miss eindelijk betere cijfers Niet dat ik zin heb om gelwetst te worden!!!
Ben net wakker en hij appt me nu alweer..
Voordeel: als ik gekwetst word ga ik opeens harder aan school werken hihi dus haal dan miss eindelijk betere cijfers Niet dat ik zin heb om gelwetst te worden!!!
woensdag 8 februari 2012 om 08:59
123me, wie ben jij om voor hem in te vullen dat hij eigenlijk iets anders bedoelt maar dat niet durft te zeggen? Daarnaast zegt hij het toch ook gewoon, dat het te snel gaat?quote:123me schreef op 07 februari 2012 @ 22:47:
Hij zegt dat het een beetje te snel gaat.. Vind me wel leuk lief voelt klik.. Hij heeft trouwens ook al langere tijd geen relatie gehad. PfffDat hij je leuk vindt en een klik voelt maar niet verliefd is zegt voor mij dat hij je duidelijk wil maken dat een relatie er niet in zit, maar casual seks wel.
Hij zegt dat het een beetje te snel gaat.. Vind me wel leuk lief voelt klik.. Hij heeft trouwens ook al langere tijd geen relatie gehad. PfffDat hij je leuk vindt en een klik voelt maar niet verliefd is zegt voor mij dat hij je duidelijk wil maken dat een relatie er niet in zit, maar casual seks wel.
woensdag 8 februari 2012 om 09:02
Ik weet trouwens niet of je je mijn date van eerder dit jaar nog kan herinneren? Hij smste me ook de hele dag door, we zagen elkaar hele weekenden en ondernamen leuke dingen samen. Daardoor zag ik dat hij in het begin had gezegd dat hij geen relatie wilde door de vingers. Maar toen ik om duidelijkheid vroeg was het 'ja maar je wéét toch dat dit niets gaat worden?'
Wij vrouwen zijn geneigd alleen te horen wat we willen horen. Maar ik denk dat jij net zoals ik eigenlijk veel liever een vent wil die je de hemel in prijst, je vertelt hoe leuk hij je vindt en die jou altijd wil zien ookal is het maar voor een paar uurtjes en is hij doodmoe.
Wij vrouwen zijn geneigd alleen te horen wat we willen horen. Maar ik denk dat jij net zoals ik eigenlijk veel liever een vent wil die je de hemel in prijst, je vertelt hoe leuk hij je vindt en die jou altijd wil zien ookal is het maar voor een paar uurtjes en is hij doodmoe.
woensdag 8 februari 2012 om 09:19
woensdag 8 februari 2012 om 09:23
Het begin van een relatie zou leuk en spannend moeten zijn. Spannend of er wel of niet gezoend gaat worden maar niet spannend omdat bepaalde uitingen van hem je onzeker hebben gemaakt.
Daarnaast heeft hij wél letterlijk gezegd dat hij je geen valse hoop wil geven omdat hij niet verliefd is. Mannen zeggen dit vaak alleen als ze merken dat een meid duidelijk meer trek heeft in iets vast dan dat zij hebben...
Daarnaast heeft hij wél letterlijk gezegd dat hij je geen valse hoop wil geven omdat hij niet verliefd is. Mannen zeggen dit vaak alleen als ze merken dat een meid duidelijk meer trek heeft in iets vast dan dat zij hebben...
woensdag 8 februari 2012 om 21:55
quote:123me schreef op 07 februari 2012 @ 21:02:
Krijg het gevoel dat hij met meerdere afspreekt terwijl hij zo totaal niet tegen mij doet.. Terwijl hij hoe niet tegen jou doet?
Heeft hij expliciet tegen jou gezegd of hij ook met andere meiden date of niet? Of ga je daar maar gewoon zelf (mogelijk ten onrechte) vanuit?
Krijg het gevoel dat hij met meerdere afspreekt terwijl hij zo totaal niet tegen mij doet.. Terwijl hij hoe niet tegen jou doet?
Heeft hij expliciet tegen jou gezegd of hij ook met andere meiden date of niet? Of ga je daar maar gewoon zelf (mogelijk ten onrechte) vanuit?
donderdag 9 februari 2012 om 07:04
Ik denk er nu wel amders over als voordat ik hem zag.. Hij is 22 ik 21.
Ik weet het eigenlijk niet, heb het er ook niet over gehad. Vraag het me eigenlijk nu ook niet echt meer af..
Ik ging er dus zelf van uit haha. Hij probeert me soms wel jaloers te maken met dingen die me helemaal niet interesseren!
Ik weet het eigenlijk niet, heb het er ook niet over gehad. Vraag het me eigenlijk nu ook niet echt meer af..
Ik ging er dus zelf van uit haha. Hij probeert me soms wel jaloers te maken met dingen die me helemaal niet interesseren!
donderdag 9 februari 2012 om 08:32
Sorry dat ik even een botte boer moet zijn, maar dit verhaal is echt zo klaar als een klontje. Hij wil vast wel een keer met je het bed delen, en dan?
Echt hoor, ik zou naar je onderbuik gevoel (en naar onze adviezen) luisteren en eieren voor je geld kiezen.
Waarom afspreken terwijl hij eigenlijk heel duidelijk is? Heb je dan zo hard die bevestiging nodig? Dat je toch echt wel leuk bent?
Je bent gewoon leuk! Maar misschien voor hem niet de allerleukste, en dat moet je wel voor elkaar zijn...
Laatste tip: geen seks! Tenzij je zelf graag een no strings attached avontuurtje wil natuurlijk!
Echt hoor, ik zou naar je onderbuik gevoel (en naar onze adviezen) luisteren en eieren voor je geld kiezen.
Waarom afspreken terwijl hij eigenlijk heel duidelijk is? Heb je dan zo hard die bevestiging nodig? Dat je toch echt wel leuk bent?
Je bent gewoon leuk! Maar misschien voor hem niet de allerleukste, en dat moet je wel voor elkaar zijn...
Laatste tip: geen seks! Tenzij je zelf graag een no strings attached avontuurtje wil natuurlijk!
donderdag 9 februari 2012 om 08:46
dit zal een hele tijd zo doorgaan, jij vindt hem nu al leuk en loopt groot risico als ik het zo lees, dat je hem steeds leuker gaat vinden. Je post zelfs over hem hier, dus dat betekent dat je er erg mee bezig bent. Hij is dat omgekeerd niet zo met jou, vindt je aardig, lief, aantrekkelijk maar niet voor een relatie. Wie weet beland je een keer met hem in bed, of meerdere keren, maar hij zal niet jouw vriend worden. Is dat wat je ECHT wil, in je hart?
Zit zelf ook in zoiets, tenminste deze man laat nu gelukkig zelf ook niks meer horen maar ging echt achter me aan, wilde leuke dingen doen samen, romantische woorden en deed ontzettend zijn best, kreeg veel aandacht op een superleuke manier. Maar gaf wel meteen aan geen relatie te willen. Ik werd toch stiekem wel een beetje verliefd en bleef ook hopen, en mezelf ondertussen voor de gek houden dat ik hem vooral niet leuk vond. Ondertussen liep ik er de hele dag over te denken. Nu geen contact meer en eigenlijk maar beter ook want wat kan er van worden, alleen maar onrust en uiteindelijk wordt het niks!
Echt, bespaar het jezelf meid!
Zit zelf ook in zoiets, tenminste deze man laat nu gelukkig zelf ook niks meer horen maar ging echt achter me aan, wilde leuke dingen doen samen, romantische woorden en deed ontzettend zijn best, kreeg veel aandacht op een superleuke manier. Maar gaf wel meteen aan geen relatie te willen. Ik werd toch stiekem wel een beetje verliefd en bleef ook hopen, en mezelf ondertussen voor de gek houden dat ik hem vooral niet leuk vond. Ondertussen liep ik er de hele dag over te denken. Nu geen contact meer en eigenlijk maar beter ook want wat kan er van worden, alleen maar onrust en uiteindelijk wordt het niks!
Echt, bespaar het jezelf meid!
donderdag 9 februari 2012 om 16:10
@Goldmember: ik luister zeker naar al jullie adviezen.. Ik heb er niet zo veel zin in om 1x of enkele keren met hem het bed te delen. Ik krijg te snel gevoelens als het intiemer wordt dus ik was dit ook niet van plan. Ik vind dat hij niet helemaal duidelijk is omdat hij het ook over serieuze dingen heeft! Hij doet wel echt moeite en neemt vaak, de meeste keren.. Contact met mij op. Als het alleen om seks zou gaan zou hij ook iemand kunnen nemen die eerder met hem naar bed zou gaan? Ik hou mezelf beetje stiller en op de achtergrond.. Kijken of hij meer moeite gaat doen! Wat ik wel zeker weet, ook door gisteren is dat ik (nog) niet verliefd ben..
@ivlas: klopt ik ben indd in mijn gedachten met hem bezig, vandaar ook dit topic! Zoals hier boven al staat ben ik niet van plan om seks met hem te hebben. Is dus ook niet wat ik wil nu op dit moment met hem. Hij heeft ook niks geprobeerd tot nu toe! Hij heeft wel een x aangegeven dat hij niet zo snel verliefd wordt! Ik denk dat ik het nog even aankijk en me er niet teveel op focus dan krijg ik ook minder snel gevoelens! Ben er trouwens ook niet heel de dag mee bezig gelukkig:-) jouw verhaal heb ik ook wel is meegemaakt ie jongen had vlak daarna opeens een relatie en is na 2? Maanden verloofd.. Ik weet hoe het voelt en heb indd niet zoveel zin om weer in zo situatie komen te zitten
@ivlas: klopt ik ben indd in mijn gedachten met hem bezig, vandaar ook dit topic! Zoals hier boven al staat ben ik niet van plan om seks met hem te hebben. Is dus ook niet wat ik wil nu op dit moment met hem. Hij heeft ook niks geprobeerd tot nu toe! Hij heeft wel een x aangegeven dat hij niet zo snel verliefd wordt! Ik denk dat ik het nog even aankijk en me er niet teveel op focus dan krijg ik ook minder snel gevoelens! Ben er trouwens ook niet heel de dag mee bezig gelukkig:-) jouw verhaal heb ik ook wel is meegemaakt ie jongen had vlak daarna opeens een relatie en is na 2? Maanden verloofd.. Ik weet hoe het voelt en heb indd niet zoveel zin om weer in zo situatie komen te zitten