advies gevraagd
dinsdag 7 februari 2012 om 21:02
Ik heb een aantal keer gedate met een jongen. Jaar ouder als mij, goede klik, zelfde interesses.. Sinds onze eerste date elke dag erg leuk contact. Twee weken niet gezien door omstandigheden en morgen zie ik hem weer. Zit alleen met het volgende: keek op zn hyves en reacties van meiden op foto's.. Ik heb hem 2 weken geleden op facebook toegevoegd maar hij heeft me nog steeds niet geaccepteerd. Comtact via whatsapp komt wel veel van zijn kant.. Morgen 4e date, moet ik hem hiermee confronteren? Het zit me niet zo lekker.. Krijg het gevoel dat hij met meerdere afspreekt terwijl hij zo totaal niet tegen mij doet.. Bedankt voor het lezen
dinsdag 7 februari 2012 om 22:12
' hej ik zit nog steeds te wachten tot je me accepteerd op FB, of zit je daar niet zo vaak op?' Zoiets?
Wat die reacties betreft lekker laten gaan en geen aandacht aan schenken. Zolang hij niet zulke reacties plaatst is het goed toch?!
Dit is voor mij ook een reden dat ik niet meedoe aan dat hyves en FB en alles, iedereen ziet alles en interpreteert alles zoals ze zelf willen. Weg privacy.. Maar thats me
Veel plezier morgen!
Wat die reacties betreft lekker laten gaan en geen aandacht aan schenken. Zolang hij niet zulke reacties plaatst is het goed toch?!
Dit is voor mij ook een reden dat ik niet meedoe aan dat hyves en FB en alles, iedereen ziet alles en interpreteert alles zoals ze zelf willen. Weg privacy.. Maar thats me
Veel plezier morgen!
dinsdag 7 februari 2012 om 23:22
@erik32: klopt dat is ind laag niveau.. (hij studeert wel een hoger niveau als mij) ik ben gelukkig ook (nog) niet verliefd maar vind hem ergens wel heel leuk!
Wat ik dan weer niet snap is dat hij zegt dat hij me mist, dat hij heel veel interesse toont.. Eigenlijk altijd, altijd erg leuk contact. Hij zegt dat hij het te snel vind gaan tussen ons, weet niet of het meespeelt dat hij lang geen relatie heeft gehad. Ik heb gezegd dat ik niet gelijk voor een relatie wil gaan en dat ik het gewoon leuk met hem wil hebben, beter wil leren kennen en uiteindelijk kunnen we altijd nog kijken.. Als ik met hen afsprak ook.. Hoefde nooit te wachten op contact want binnen 15 min dat we weggingen contacten hij alweer..
Wat ik dan weer niet snap is dat hij zegt dat hij me mist, dat hij heel veel interesse toont.. Eigenlijk altijd, altijd erg leuk contact. Hij zegt dat hij het te snel vind gaan tussen ons, weet niet of het meespeelt dat hij lang geen relatie heeft gehad. Ik heb gezegd dat ik niet gelijk voor een relatie wil gaan en dat ik het gewoon leuk met hem wil hebben, beter wil leren kennen en uiteindelijk kunnen we altijd nog kijken.. Als ik met hen afsprak ook.. Hoefde nooit te wachten op contact want binnen 15 min dat we weggingen contacten hij alweer..
woensdag 8 februari 2012 om 01:02
Sorry maar als ik jou was zou ik morgen niet meer gaan.
Als ik een date heb met een leuke vent dan kan ik 16 uur aan een stuk hebben gewerkt, wil ik hem alsnog zien! En hij geeft al aan je geen valse hoop te willen geven. Sorry 123me maar it is NOT gonna happen (!!) met deze jongen! Straks ben jij verliefd en zegt hij 'ja maar je wist toch hoe ik erover dacht?'
Niet gaan hopen, steek je energie in een vent die het wel verdient, kom op zeg het is graag of niet! Je bent veel leuker dan dit!
Als ik een date heb met een leuke vent dan kan ik 16 uur aan een stuk hebben gewerkt, wil ik hem alsnog zien! En hij geeft al aan je geen valse hoop te willen geven. Sorry 123me maar it is NOT gonna happen (!!) met deze jongen! Straks ben jij verliefd en zegt hij 'ja maar je wist toch hoe ik erover dacht?'
Niet gaan hopen, steek je energie in een vent die het wel verdient, kom op zeg het is graag of niet! Je bent veel leuker dan dit!
woensdag 8 februari 2012 om 01:25
Oh maar als die meiden op zijn foto's reageren maakt niet uit toch? Ligt eraan wat hij daarmee doet... misschien kijkt hij niet eens vaak op zijn facebook, vandaar dat hij dan jou vriendschapsverzoek nog niet heeft gezien ofzo..
Zou me er niet zo druk om maken misschien niet eens vragen, denkt ie dadelijk gelijk dat je jaloers bent ofzo!
Zou me er niet zo druk om maken misschien niet eens vragen, denkt ie dadelijk gelijk dat je jaloers bent ofzo!