advies gevraagd

07-02-2012 21:02 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keer gedate met een jongen. Jaar ouder als mij, goede klik, zelfde interesses.. Sinds onze eerste date elke dag erg leuk contact. Twee weken niet gezien door omstandigheden en morgen zie ik hem weer. Zit alleen met het volgende: keek op zn hyves en reacties van meiden op foto's.. Ik heb hem 2 weken geleden op facebook toegevoegd maar hij heeft me nog steeds niet geaccepteerd. Comtact via whatsapp komt wel veel van zijn kant.. Morgen 4e date, moet ik hem hiermee confronteren? Het zit me niet zo lekker.. Krijg het gevoel dat hij met meerdere afspreekt terwijl hij zo totaal niet tegen mij doet.. Bedankt voor het lezen :-)
Je bent aan het daten. Hij is je niks verplicht - zet jezelf dus niet voor lul door naar dat soort dingen te gaan vragen.

Begrijp overigens wel dat t niet leuk is hoor. Maar je komt er gauw genoeg achter wat voor type het is.
Social media maken meer kapot dan je lief is. Moorden, zelfmoorden, scheidingen en wat dies meer zij. Vreselijk..om gek van te worden. Het zou verboden moeten worden. Echt..voor een prille relatie kan het dodelijk zijn. Soms letterlijk.
' hej ik zit nog steeds te wachten tot je me accepteerd op FB, of zit je daar niet zo vaak op?' Zoiets?

Wat die reacties betreft lekker laten gaan en geen aandacht aan schenken. Zolang hij niet zulke reacties plaatst is het goed toch?!

Dit is voor mij ook een reden dat ik niet meedoe aan dat hyves en FB en alles, iedereen ziet alles en interpreteert alles zoals ze zelf willen. Weg privacy.. Maar thats me

Veel plezier morgen!
Dat maakt het zeker aantrekkelijk..

Alleen hij appte net dat hij helemaal gesloopt is en geen zin heeft :s
Huh....? Dus het gaat niet door?
Ik zou er ook niet heel blij mee zijn en dan nog eens zozeer omdat het meisjes zijn, maar wel om de hartjes, schatjes en lieverds. Klinkt heel erg alsof ze tof doen en het zegt wel iets over de manier waarop hij met meisjes omgaat.
Als dat zo is heb je gelijk en is hij duidelijk (hoe noemen ze dat hier ook al weer) not into you.

Zou wel erg balen zijn,zeg!!
@cookie28: ik weet niet of hij dat doet ja of nee..

Ik heb nu gesprek met hem via whatsapp met hem en hij twijfelt.. Hij is niet verliefd en wil me geen valse hoop geven..
je hoeft toch niet gelijk in love te zijn na 4x ? :-/
dus hij gaat ervan uit dat jij wel verliefd op hem bent?
wij slapen nooit.
Laat maar dan, 123me. Graag of niet. Afkappen die handel.
Oh God..daar gaan we weer. Nou, laat hem in elk geval DUIDELIJK zijn. Na 4 dates kun je wel weten of je verliefd op iemand kán worden. Als hij dat nu niet is zegt dat niets, als hij zegt dat hji dat ook niet kan worden..next.
Hij zegt dat het een beetje te snel gaat.. Vind me wel leuk lief voelt klik.. Hij heeft trouwens ook al langere tijd geen relatie gehad. Pfff
Hij is aan het playen. Afkappen dus.

Bovendien: Een Hyves-profiel met veel foto's + reacties van meisjes met hartjes en "schatjes" zegt iets over zijn (lage) niveau.
Oooh 123me... Wat jammer!!

Maar wel fijn dat je weet dat je op je gevoel kunt vertrouwen. Daar heb je nu geen kont aan maar toch.
@erik32: klopt dat is ind laag niveau.. (hij studeert wel een hoger niveau als mij) ik ben gelukkig ook (nog) niet verliefd maar vind hem ergens wel heel leuk!

Wat ik dan weer niet snap is dat hij zegt dat hij me mist, dat hij heel veel interesse toont.. Eigenlijk altijd, altijd erg leuk contact. Hij zegt dat hij het te snel vind gaan tussen ons, weet niet of het meespeelt dat hij lang geen relatie heeft gehad. Ik heb gezegd dat ik niet gelijk voor een relatie wil gaan en dat ik het gewoon leuk met hem wil hebben, beter wil leren kennen en uiteindelijk kunnen we altijd nog kijken.. Als ik met hen afsprak ook.. Hoefde nooit te wachten op contact want binnen 15 min dat we weggingen contacten hij alweer..
Ik spreek morgen nog wel met hem af trouwens..
Veel plezier. En kijk uit voor je hart.
Oke.. Wat anouar zegt idd! Maar vooral ook gewoon genieten! Je weet nu hoe jullie beide er in staan, dat scheelt
Thanks Anouar! Ik zie het morgen wel, nu ik dit weet sta ik er wel makkelijk tegenover. Kijk wel hoe het morgen gaat en anders kan ik altijd na morgen nog stoppen! Ben wel benieuwd! Kijk zeker uit voor mn hart :-)
Tjoepatjoep ook bedankt!! Ik update morgen wel :-)

Slaap lekker alvast!
Jij ook en tot morgen!
Slaap lekker!!
Sorry maar als ik jou was zou ik morgen niet meer gaan.

Als ik een date heb met een leuke vent dan kan ik 16 uur aan een stuk hebben gewerkt, wil ik hem alsnog zien! En hij geeft al aan je geen valse hoop te willen geven. Sorry 123me maar it is NOT gonna happen (!!) met deze jongen! Straks ben jij verliefd en zegt hij 'ja maar je wist toch hoe ik erover dacht?'

Niet gaan hopen, steek je energie in een vent die het wel verdient, kom op zeg het is graag of niet! Je bent veel leuker dan dit!
Oh maar als die meiden op zijn foto's reageren maakt niet uit toch? Ligt eraan wat hij daarmee doet... misschien kijkt hij niet eens vaak op zijn facebook, vandaar dat hij dan jou vriendschapsverzoek nog niet heeft gezien ofzo..

Zou me er niet zo druk om maken misschien niet eens vragen, denkt ie dadelijk gelijk dat je jaloers bent ofzo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven